Ze kreeg er geen genoeg van. Ze bleef schreeuwend klaarkomen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef Qunix het volgende:
Hoe was ze eigenlijk afgelopen nacht na 4 uur?
Er was een momentje waar Gerard zeker zei "ik wil nu een kind met je maken".quote:Op maandag 19 december 2011 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze kreeg er geen genoeg van. Ze bleef schreeuwend klaarkomen.
ja die brievenbus zit toch dicht door die beveiliging? voorgaande jaren wassie volgens mij altijd open...quote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hé? Wat?!
Bij het glazenhuis bedoel ik
Het is wel anders nu.quote:Op maandag 19 december 2011 12:44 schreef billie112 het volgende:
[..]
ja die brievenbus zit toch dicht door die beveiliging? voorgaande jaren wassie volgens mij altijd open...
Gerard de Hosselaar lulde haar ook dacht hij vakkundig het bed in. Ging ze snel nog liedje spelen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er was een momentje waar Gerard zeker zei "ik wil nu een kind met je maken".
Terwijl hij eigenlijk "een nummertje wilde maken"quote:Op maandag 19 december 2011 12:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Gerard de Hosselaar lulde haar ook dacht hij vakkundig het bed in. Ging ze snel nog liedje spelen.
Ja ze snapte het niet.quote:Op maandag 19 december 2011 12:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Terwijl hij eigenlijk "een nummertje wilde maken"
Wat is Ekdommie toch een baaschquote:Op maandag 19 december 2011 12:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Terwijl hij eigenlijk "een nummertje wilde maken"
Primaquote:Op maandag 19 december 2011 12:46 schreef billie112 het volgende:
[..]
hehe volgens mij bedoelen we hetzelfde maar zeggen we het anders
Dat was grappig jaquote:Op maandag 19 december 2011 12:48 schreef Rainesz het volgende:
Bouncer is een boutplaat. Je had Leiden moeten zien op Barry Badpak - Kamelenteen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |