quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeker achter aan het aan roken
[ afbeelding ]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, met die hele Brittquote:Op maandag 19 december 2011 09:22 schreef themole het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk doen alsof ze te dom is om te poepen en achterlijke opdrachten uitvoeren.
Bij mij is het juist dat mijn vriendin meekijkt/luistert met SR, terwijl ze normaal gesproken nooit naar 3FM luistertquote:Op maandag 19 december 2011 08:49 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dit jaar zal ik, denk ik, minder van SR meekrijgen dan andere jaren. Nieuw vriendje, andere bezigheden, drukker leven
Eensquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef themole het volgende:
[..]
Alleen met Gerard is dat geniaal.
Olga, heldinquote:
Hij komt nog altijd van pas tijdens SRquote:
Een béétje?quote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, met die hele Britt
Do is echt achterlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeker achter aan het aan roken
[ afbeelding ]
Wat mij betreft hadden ze een b-artiestenmiddag georganiseerd. Metquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik probeer het nog aardig te brengenquote:Op maandag 19 december 2011 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij komt nog altijd van pas tijdens SR
[..]
Een béétje?
Oh hij vindt het ook leuk genoeg hoor, maar er zijn andere zaken die ook moeten gebeurenquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij is het juist dat mijn vriendin meekijkt/luistert met SR, terwijl ze normaal gesproken nooit naar 3FM luistert
Ja, gadverdamme man, dat mensen dat leuk vinden zegquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Olga het volgende:
[..]
...kristlquote:Op maandag 19 december 2011 09:24 schreef themole het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze een b-artiestenmiddag georganiseerd. Met
Britt, Jokertje, Sterretje, Kaboutertje enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |