nice!quote:Op maandag 19 december 2011 08:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Scharrel al wel een tijdje met iemand ja
eigenwijs stuk vrouwengespuis, jouw werd niks gevraagdquote:Op maandag 19 december 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
Cue vroeg het alleen aan de heren, maar mijn weekend was ook
Nou vertelquote:Op maandag 19 december 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
Cue vroeg het alleen aan de heren, maar mijn weekend was ook
Anders zou ik het er niet al 2 maanden mee vol houden en ook doordeweeks zien en allesquote:Op maandag 19 december 2011 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nice!
Maar ook potentieel voor meer?
Weet ik veel wat jij allemaal doet met haarquote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Anders zou ik het er niet al 2 maanden mee vol houden en ook doordeweeks zien en alles
En die kerstdagen
IEEEEEEEEEEEEK! Ja!quote:Op maandag 19 december 2011 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij allemaal doet met haar
De kerstdagen ook??Incl haar familie?
Ben je dan het scharrelen al niet voorbij?quote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Anders zou ik het er niet al 2 maanden mee vol houden en ook doordeweeks zien en alles
En die kerstdagen
quote:Op maandag 19 december 2011 08:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eigenwijs stuk vrouwengespuis, jouw werd niks gevraagd
quote:
Het hele weekend bijna niet buiten geweest, heerlijk gechilled metquote:
Tja had je je maar niet onder moeten laten spuiten door je dingetjequote:Op maandag 19 december 2011 08:52 schreef missbehavin het volgende:
Grmbl, mijn oog is gewoon weer ontstoken
quote:Op maandag 19 december 2011 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja had je je maar niet onder moeten laten spuiten door je dingetje
Ik dacht al wat naast me te voelen...quote:Op maandag 19 december 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het hele weekend bijna niet buiten geweest, heerlijk gechilled met
Ik moest net aan je denken door die opmerking van cuequote:Op maandag 19 december 2011 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht al wat naast me te voelen...
Niks mis met mijn reputatie.quote:Op maandag 19 december 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken door die opmerking van cue
Whehequote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks mis met mijn reputatie.
Goed weekend gehad? Nog steeds niet gerookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |