AH Paracetamol is goed te combineren met AH-pils. het is in feite gewone paracetamol die in een Albert Heijn kartonnetje zit.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef Captain_koek het volgende:
Ik verwacht natuurlijk ook een review van de AH paracetamol. Die heb je wel nodig na een avondje AH Pilsener
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef Ridocar het volgende:
[..]
AH Paracetamol is goed te combineren met AH-pils. het is in feite gewone paracetamol die in een Albert Heijn kartonnetje zit.
Ook goed te gebruiken na Grolsch en Heineken. Voor Bavaria is ibuprofen beter.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef Ridocar het volgende:
[..]
AH Paracetamol is goed te combineren met AH-pils. het is in feite gewone paracetamol die in een Albert Heijn kartonnetje zit.
Ook goed te gebruiken na Grolsch en Heineken. Voor Bavaria is ibuprofen beter.
Dit klinkt heel erg als een reclame/marketing verhaal van iemand die of bij AH werkt of iets met AH heeft te maken want dit is geen review van een produkt zoals wij dat hier op FOK! kennen maar een reclamestunt verhaal.quote:Op maandag 19 december 2011 04:49 schreef zuipuzuipu het volgende:
[ afbeelding ]
Op zoek naar een betrouwbare uitstralende, doch vriendelijk voor de portemonnee zijnde alcoholische dranken, kwam ik uit op Albert Heijn Huisbier.
Het betrouwbare natuurlijk omdat het het lands, grootste kruidenier is en ze durven het aan om hun Albert Heijn symbool te verbinden aan deze bierblikken.
De prijs is gepositioneerd iets boven de aantrekkelijke Euroshopper, welke het goedkoopste is in het assortiment. En het huisbier mag met recht dus prijsvriendelijk genoemd worden.
Het bier is makkelijk te vervoeren. 1 blik past in je broekzak. In een tas passen er makkelijk tientallen in. Mocht je met de auto deze aankoop doen, dan worden ze ook in treeen van 24 verkocht. Ook bij het consumeren zelf, is het blik goed te hanteren. Het is makkelijk met 1 hand vast te houden en het metaal geeft een goede grip, waardoor het blikje niet snel uit je handen klettert. Ik krijg een goed gevoel over het omhulsel van de bier.
Ook bij het stapelen van meerdere blikken in b.v. je koelkast, kan je per vierkante meter redelijk veel kwijt, zonder dat je loze ruimte overhoudt zonder bier.
Qua uiterlijk ziet het er klassiek uit, fraaie afwerking welke ook niet misstaat bij een openbare evenement, zoals een barbeque. Zelfs bij een bruiloft zou het zeker z'n mannetje staan. In feite kan je met deze blikken zo over straat lopen, maar dus ook bij een chique gelegenheid, zonder dat het de bankrekening breekt.
Met dit bier maak je dus ook een statement, namelijk dat je toch goed voor de dag kan komen met een vriendelijk geprijst drankje.
Behalve dan dat iedereen zal weten dat je niet genoeg geld hebt om echt bier te kopen.quote:Qua uiterlijk ziet het er klassiek uit, fraaie afwerking welke ook niet misstaat bij een openbare evenement, zoals een barbeque. Zelfs bij een bruiloft zou het zeker z'n mannetje staan. In feite kan je met deze blikken zo over straat lopen, maar dus ook bij een chique gelegenheid, zonder dat het de bankrekening breekt.
bullcrap.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef Captain_koek het volgende:
Ik verwacht natuurlijk ook een review van de AH paracetamol. Die heb je wel nodig na een avondje AH Pilsener
Heineken is het enige niet A-merk bier dat nog te drinken is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:36 schreef Adames het volgende:
AH is het enige niet A-merk bier dat ik daadwerkelijk lekker vind, helemaal niks mis mee en wel erg gunstig geprijsd. Dat terwijl ik vrij kritisch ben over bier.
Hehe inderdaad, vooral de goede grip en makkelijk te vervoeren in je zak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef n00b13 het volgende:
Dat iedereen TS ook gelijk kapodtstuk flamed. Ik moest er wel om lachen.
5 toch?quote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef zuipuzuipu het volgende:
ooohjaaaaa er zit 4,5 procent in !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |