Belgen hebben volkomen gelijk om op het hoogtepunt te stoppen.quote:Op maandag 19 december 2011 02:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg ik al een half jaar: het moet of niet, of anders. Dit is wel een beetje op.
Ik doe muziek op?quote:Op maandag 19 december 2011 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Check der fobo, ziet er niet uit alsof ze veel muziek op doetik dacht ik zal hem maar niet plaatsen..
Ja dacht ook alquote:
Ja!quote:Op maandag 19 december 2011 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Om dadelijk de nacht compleet te maken nog Chubby Checker draaien
The Fat Boysquote:Op maandag 19 december 2011 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Om dadelijk de nacht compleet te maken nog Chubby Checker draaien
Nouja, muziek is wel m'n grote liefdequote:
Kan geen fobo checken hierquote:Op maandag 19 december 2011 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Check der fobo, ziet er niet uit alsof ze veel muziek op doetik dacht ik zal hem maar niet plaatsen..
Je wilt niet weten wat voor zinnen ik soms produceerquote:Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]make-up .. ik zat met mijn gedachten alweer ergens anders dan krijg je van die halve zinnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tatoeëer wat bladmuziek op je gezichtquote:Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, muziek is wel m'n grote liefdeAls iemand me kan vertellen hoe ik dat op m'n gezicht krijg?
Ala Mike Tysonquote:Op maandag 19 december 2011 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tatoeëer wat bladmuziek op je gezicht
quote:Op maandag 19 december 2011 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |