Like duhhhhhhquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 02:52 schreef djkoelkast het volgende:
Kristl haalt het niveau van Ilse de Lange wel in inmiddels.
Zie PM, ik kom liever niet met mijn woonplaats hier te staan ivm mijn werkquote:
Okéquote:Op maandag 19 december 2011 02:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie PM, ik kom liever niet met mijn woonplaats hier te staan ivm mijn werk
Denk het niet. 6uur pas weer hopelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 02:53 schreef CindieY het volgende:
Zometeen weer update? Kan ik namelijk even m'n gezicht schoonmaken en daarna onder de dekens kruipen
Heul niet, Ilse de Lange is ook nog eens mooi.quote:Op maandag 19 december 2011 02:52 schreef djkoelkast het volgende:
Kristl haalt het niveau van Ilse de Lange wel in inmiddels.
8 uur weer een nieuwe.quote:Op maandag 19 december 2011 02:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk het niet. 6uur pas weer hopelijk.
Dan moet ik wel heel snel zijn tijdens 't nieuwsquote:Op maandag 19 december 2011 02:53 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk het niet. 6uur pas weer hopelijk.
Even die halve chemiefabriek van je gezicht halen met chemische remover? Hmmmquote:Op maandag 19 december 2011 02:53 schreef CindieY het volgende:
Zometeen weer update? Kan ik namelijk even m'n gezicht schoonmaken en daarna onder de dekens kruipen
Mwah, nee. Tis zondag hèquote:Op maandag 19 december 2011 02:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even die halve chemiefabriek van je gezicht halen met chemische remover? Hmmm
Het begin is een beetje jammer.quote:Op maandag 19 december 2011 02:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik begin serious request moe te worden, zelfs Ekdom begin ik saai te vinden
Je moet morgen ff naar de dokterquote:Op maandag 19 december 2011 02:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik begin serious request moe te worden, zelfs Ekdom begin ik saai te vinden
Ik ben wel buiten geweest hoorquote:Op maandag 19 december 2011 02:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh als je niet buiten komt hoeft er niks op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |