Hoe kun je dat nou niet lelijk noemen?quote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat je tamarageense bedoelt, maar om die nou lelijk te noemen...wel vaag!
Das ook de reden dat ik met niemand hier meet en verder zo weinig mogelijk buiten kom...quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet lelijk noemen?
Jij stelt je aanquote:Op maandag 19 december 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ik met niemand hier meet en verder zo weinig mogelijk buiten kom...
gewoon de juiste letters op het toetsenbord aanslaan....quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet lelijk noemen?
wat CindieY zegt....quote:Op maandag 19 december 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ik met niemand hier meet en verder zo weinig mogelijk buiten kom...
Ze is hoogbegaafd als je haar vergelijkt met Brittquote:Op maandag 19 december 2011 00:52 schreef oh-oh het volgende:
Die Krstl is maar een sufkut van een slaapgast he
Wat een bazenavatar hed jijquote:Op maandag 19 december 2011 00:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ja lekkere promotie bleeeeeuh
Ja maar zij heeft een sexy oogopslag en loenst een beetjequote:
Ja, 7UP.quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Paul het volgende:
Zijn die mensen buiten nou allemaal aan speciale flesjes bier ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |