Ajax was de beste ploeg, daarna Twente.quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eindstand over het kalenderjaar 2011.
Niet leuker of minder leuk dan de afgelopen 10 jaar.quote:Op maandag 19 december 2011 00:38 schreef Roffamannetje het volgende:
Die vuurwerkgeluiden waren ook wel lachenWas echt goed te horen
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 19-12-2011 om 07:36:08Megastad FM en #Feyenoord hebben gezamenlijk besloten dat de radiorechten weer teruggaan naar RTV Rijnmond. reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op maandag 19-12-2011 om 06:04:27Vandaag maakt #Feyenoord officieel bekend dat Ruud #Vormer wordt aangetrokken. Hij komt in de zomer over van Roda. reageer retweet
Jaaaah!quote:Op maandag 19 december 2011 07:39 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 19-12-2011 om 07:36:08Megastad FM en #Feyenoord hebben gezamenlijk besloten dat de radiorechten weer teruggaan naar RTV Rijnmond. reageer retweet
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 19 december 2011 07:41 schreef Muto het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op maandag 19-12-2011 om 06:04:27Vandaag maakt #Feyenoord officieel bekend dat Ruud #Vormer wordt aangetrokken. Hij komt in de zomer over van Roda. reageer retweet
Kan er niet er blij mee zijn, maar dat kan er mee te maken hebben dat ik hier Megastad wel kan ontvangen.quote:Op maandag 19 december 2011 07:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jaaaah!![]()
Eindelijk kan ik de radiozender weer ontvangen die de Feyenoordwedstrijden uitzendt.![]()
Krijgen we Jan-Dirk Stouten ook terug of niet?
quote:Koeman neemt koffer vol talenten mee naar Spanje
Ronald Koeman neemt direct na de winterstop vijf jeugdinternationals mee naar het trainingskamp in Marbella, waar Feyenoord van 9 tot en met 15 januari verblijft, zo weet het AD.
De trainer geeft de A1-spelers Matthew Steenvoorden (18), Mats van Huijgevoort (18), Terence Kongolo (17), Tony Trindade de Vilhena (16) en Anass Achahbar (17) de kans om zich in Spanje in de kijker te spelen. Alleen spits Achahbar maakte dit seizoen al zijn officiële debuut in de hoofdmacht van Feyenoord.
Heerlijk hoor, weer zo,n kraker in aantocht in het nieuwe jaarquote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef Siyara het volgende:
Zo, net kaarten gehaald voor Feyenoord - Ajax. Geen idee welk vak ik moest kiezen dus ga maar in Y zitten. Heb er zin in om mijn geliefde Kuip weer eens van dichtbij te zien
Niet allemaal. Sommige staan nog open voor de halve seizoenskaart.quote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef Siyara het volgende:
Zo, net kaarten gehaald voor Feyenoord - Ajax. Geen idee welk vak ik moest kiezen dus ga maar in Y zitten. Heb er zin in om mijn geliefde Kuip weer eens van dichtbij te zien
Helaas wel. Megastad ded het best goed, alleen als je nergens te ontvangen bent.quote:Op maandag 19 december 2011 07:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jaaaah!![]()
Eindelijk kan ik de radiozender weer ontvangen die de Feyenoordwedstrijden uitzendt.![]()
Krijgen we Jan-Dirk Stouten ook terug of niet?
quote:'Ik gooide er een paar scharen uit en dacht dat ik Ronaldinho was'
John Guidetti maakte zondag drie prachtige doelpunten tegen FC Twente (3-2), maar ook in al zijn andere acties was hij briljant. In De Telegraaf spreekt de van Manchester City gehuurde aanvaller van 'een niet normale overwinning'. Vanaf de bank zag hij nog wel een zenuwslopende slotfase. "Man, na die prachtige eerste helft kwam FC Twente door een snelle goal in de tweede helft opeens terug in de wedstrijd. In de slotfase scheet ik op de bank in mijn broek."
"Ik dacht, het zal toch niet zo zijn dat Twente hier nog gaat winnen?", geeft Guidetti aan in het dagblad. De Zweed is lyrisch over zijn collega's. "Na afloop gaf ik Stefan de Vrij een dikke zoen, want zijn tackle in blessuretijd was van wereldklasse", claimt de Zweeds jeugdinternational. "Dát is ook Feyenoord. Spelers op de bank die erin komen en iets extra’s aan het team toevoegen. We zijn echt een team. Iedereen knokt voor elkaar en iedereen is blij voor elkaar."
Guidetti speelde ongetwijfeld een van de beste wedstrijden uit zijn loopbaan. "Weet je dat ik de helft van de wedstrijd niet meer op mijn netvlies heb staan. Ja, ik begon wel lekker. Ik gooide er een paar scharen uit en dacht dat ik Ronaldinho was op het veld. Dat is een geintje, hoor . Zo voel ik me echt niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |