Zoals mijn pastoor ooit zei: 'Pakken wat je pakken kan!'quote:Op maandag 19 december 2011 13:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.Je moet toch iemand aantrekkelijk vinden wil je erover heen gaan. Oke dat telt niet voor de meeste hier maar iedereen heeft toch een voorkeur?
voorkeur is wel een groot begrip. Neuken om te neuken is niks nieuwsquote:Op maandag 19 december 2011 13:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.Je moet toch iemand aantrekkelijk vinden wil je erover heen gaan. Oke dat telt niet voor de meeste hier maar iedereen heeft toch een voorkeur?
Ik vind sowieso dat vrouwen met een in-perfectie vaak wel aantrekkelijker zijn, dat heeft vaak wel iets.quote:Op maandag 19 december 2011 13:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoals mijn pastoor ooit zei: 'Pakken wat je pakken kan!'
En dat deed hij
Misschien dat mijn hormoon huishouding al wat meer op orde is, sinds ik uit de pubertijd benquote:Op maandag 19 december 2011 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voorkeur is wel een groot begrip. Neuken om te neuken is niks nieuws
quote:Op maandag 19 december 2011 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat vrouwen met een in-perfectie vaak wel aantrekkelijker zijn, dat heeft vaak wel iets.
Dat is natuurlijk weer het andere uiterste, maar over 5 jaar ziet britney er ook zo uit.quote:Op maandag 19 december 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal met je eens, DAMN SON!![]()
![]()
![]()
Jullie mogen inderdaad blij zijn als jullie al iemand mogen neuken, sorry was even vergeten dat ik op fok zat.quote:Op maandag 19 december 2011 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voorkeur is wel een groot begrip. Neuken om te neuken is niks nieuws
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 19 december 2011 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer het andere uiterste, maar over 5 jaar ziet britney er ook zo uit.
Denk dat je het tegen de verkeerde hebt, KK is volgens mij nog niet wakkerquote:Op maandag 19 december 2011 13:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie mogen inderdaad blij zijn als jullie al iemand mogen neuken, sorry was even vergeten dat ik op fok zat.
Alleen Sold en Tauch zijn onder de 20 toch?quote:Op maandag 19 december 2011 13:39 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier dan? 16?
toch zeker wel 20+?quote:Op maandag 19 december 2011 13:42 schreef KneusTeun het volgende:
ik dacht wel meer.
Edit: hoe oud is KK? ik weet dat ie zich gedraagt als 12 maar is ie ouder?
Hij is niet alleenquote:Op maandag 19 december 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Mister gedraagt zich anders ook als een 16-jarige hoor
quote:Op maandag 19 december 2011 13:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik doe alleen of ik heel oud ben, maar dat komt omdat wijsheid bij mij met de minuten komt.
quote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Ben zo vol van mezelf, voller dan volle melk,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |