Nee, meer van die derp-derp zooi toch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben niet zo van die wub-wub zooi.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef KoningStoma het volgende:
Wub-wub, derp derp, allemaal een pot nat.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zoek er één van Caspa samen met nog iemand (Skream, maar dat weet ik niet zeker), twee jaar geleden uitgebracht en beginnend met een sirene of iets dergelijks. Kan 'm maar niet terugvinden, ook al weet ik nog precies hoe 'ie gaat. Zegt dat jou iets?
Oké danquote:
Jawel hoor beautyquote:Op maandag 19 december 2011 21:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar verder alles goed dushi?
Kutkabouter.quote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een poep film is warriorAls wij zo sparren als in de film dan mag je er niet meer in. Grappling is ook slecht gedaan onmogelijke transitions enzo het verhaal was dan wel weer oke. Vond The Fighter veel toffer
Denk je dat hij in de top 100 staat door de actie dan?quote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Door hem weer 2 uur van mijn leven verknoeid. Film was opzich wel goed maar als je zo'n film maakt moet je het ook goed doen
Snap ook niet dat hij in de top 100 staat met zulke slechte gevechten. Alleen Jackie Chan met een flying heel kick ontbrak nogquote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je dat hij in de top 100 staat door de actie dan?Het is gewoon een goed verhaal, of het vechten nou kut is of niet.
die kan goed dansenquote:
Sowieso Mark Wahlbergquote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een poep film is warriorAls wij zo sparren als in de film dan mag je er niet meer in. Grappling is ook slecht gedaan onmogelijke transitions enzo het verhaal was dan wel weer oke. Vond The Fighter veel toffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |