SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Shit dude...quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
Wtf doet dat gay ass katje nou weer in de OP
Get that shit outta here
Dat katje kijkt naar pussyquote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
Get that shit outta here
Mag blijven omdat mooie CC.quote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
Get that shit outta here
quote:De Man die Sneller ter plekke is en meer mensen redt dan Regilio Tuur, die harder slaat dan Wladimir Klitschko en die een zwarte band heeft die zo zwart is dat antimaterie er door opgezogen wordt.
haha snel gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
The Expendables 3 poster uitgelekt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
lol nicequote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op maandag 19 december 2011 00:12 schreef Kutstudent het volgende:
Blij dat Nick dezelfde TT heeft gemaakt als ik wilde.
Moet je niet 3 dagen vol gaan zuipenquote:
krabben? had alleen een beetje warm water op de ruiten zittenquote:Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Vanochtend twee auto's staan krabben. Ik heb gewoon een blaar op mijn handenKolere wat zat dat ijs vast vandaag.
Een halve centimeter ijs op de voorruiten hier johquote:Op maandag 19 december 2011 09:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
krabben? had alleen een beetje warm water op de ruiten zitten
nice, ik moest trouwens wel echt 5 mins wachten voor dat de condens van ruit was, dat was dan wel kutquote:Op maandag 19 december 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een halve centimeter ijs op de voorruiten hier joh
sweet dealquote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef Michhas het volgende:
Vergist in de tijd, nu zit ik een uur te vroeg in het ziekenhuis
Ga wat zustertjes hosselenquote:Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef Michhas het volgende:
Vergist in de tijd, nu zit ik een uur te vroeg in het ziekenhuis
quote:Op maandag 19 december 2011 09:45 schreef Michhas het volgende:
Holy shit, ik zit hier nu tien minuten en verveel me nu al kapot
quote:
In dat geval, vraag wat bejaarden over hun leven vroeger, gegarandeerd 45 minuten gespreksstof!quote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef Michhas het volgende:
Alleen maar oudere mensen hier.... Nou is er niks mis met oudere mensen, maar de eyecandy is ver te zoeken
Normaal zou ik dat wel doen, alleen iedereen kijkt boos en heeft haastquote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In dat geval, vraag wat bejaarden over hun leven vroeger, gegarandeerd 45 minuten gespreksstof!
Vrolijk ze op! Zeg: "Hallo mensen, wie wil er even gezellig kletsen en kroelen met deze knuffelbeerquote:Op maandag 19 december 2011 09:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Normaal zou ik dat wel doen, alleen iedereen kijkt boos en heeft haast
Daarvoor zijn ze te kort hier, iedereen stapt snel in de liftquote:Op maandag 19 december 2011 09:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrolijk ze op! Zeg: "Hallo mensen, wie wil er even gezellig kletsen en kroelen met deze knuffelbeer" Succes gegarandeerd
Ik ben er wel vanmiddag.quote:Op maandag 19 december 2011 09:53 schreef SoldMayor het volgende:
Zit al anderhalf uur te luisteren naar niks.
poep school ook altijd,![]()
Over 2 uur thuis en BF3 spelen nog meer mensen?
Waarom zou je MW3 nog willen?quote:Op maandag 19 december 2011 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren Batman gekochtHeb hem 10 minuten gespeeld maar ben nu al overtuigd van de tofheid van deze game
Sorry stef, maar kon niet langer wachten
Eerst deze bazengame uitspelen en dan ruilen tegen Skyrim. Tegen die tijd is het wel half januari en kan ik er eens aan gaan denken om MW3 ergens tweedehands op te pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |