quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
haha nee
maar jij komt dus in dezelfde kringloopwinkels als ik? jij hebt natuurlijk noppes in je achtertuin staan
is noppes verhuisd? of je supermarkt?quote:Op maandag 19 december 2011 10:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]En die is nu ook nog eens naast de supermarkt. Kan ik er extra vaak heen!
Feli! Hij is erg leuk!!quote:Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef Burger_Queen het volgende:
Hiep hiep broodtrommel is mine. <3
De supermarktquote:Op maandag 19 december 2011 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is noppes verhuisd? of je supermarkt?
Oh mijn god, ik heb jaaaaaaaaaaaaaaren mijn brood uit een broodtrommel met dat motiefje gehaald.quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Bedoelde je deze met die sterren? (Het patroon dan, dit is een keukenrolhouder obviously.)
http://link.marktplaats.nl/512697706
tjes.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
boehoee het lukt niet
kan iemand helpen? hij staat als laatste toegevoegd bij mijn retrospullen in mijn onderschrift
Ijhallen staan dan ook bij mij in de agenda al genoteerd. Zin in!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef Inu het volgende:
Ik ga in januari naar de IJ-hallen.. ben benieuwd
Super! Maar wel heel koud, dus goed aankledenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
ijhallen? is dat leuk daar? dan moet ik er natuurlijjk ook heen
quote:
Hij heeft een lange weg afgelegd, van Mexico, via Appingedam met een Turk naar Lady-wrb. Hij is gewoon wat moe. Als hij strakjes is uitgerust en aangesterkt is het creepy-aspect vast wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:39 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Schattig en creepy tegelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |