Vond dat toch wel mega duidelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef Plantagehouder het volgende:
Heh, het was mij niet duidelijk dat dit de finale was
Topic is een jaar oud he..seizoen 1 is allang uitgezondenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:21 schreef ArtistA het volgende:
Don Cheadle is altijd leuk! Ga het zeker kijken deze serie.
Alleen maar fijn, kan ik het in een keer achter mekaar kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Topic is een jaar oud he..seizoen 1 is allang uitgezonden
Heb S01 in drie dagen gekekenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Alleen maar fijn, kan ik het in een keer achter mekaar kijken.
Vanaaf pasquote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef µ het volgende:
En gezien.
Niet veel mensen volgen dit topic he.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef Nic1 het volgende:
'Shameless,' 'House of Lies,' 'Californication' Renewed at Showtime
Ik ben er ook mee gestopt een tijdje geleden. Niet echt mijn ding en inderdaad tegen het saaie aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Matig seizoen so far eigenlijk. Een karikatuur van Matt Damon was wel geinig, maar verder vind ik het vrij saai..
Walking Dead 8,7quote:Op zondag 8 december 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
De eerste aflevering zet de toon voor de hele serie. Kijk die gewoon en dan weet je wel of het iets voor je is.
IMDB ratings bij series neem ik zelf ook niet echt serieus eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Op 13 januari begint het weer, maar ep 1 van het nieuwe seizoen is al te vinden.Dus al binnen te halen of moet het nog in de USA gebroadcast worden en is dit maar een promo o.i.d.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2014 19:26:16 ]
Nog niet uitgezonden, maar wel al te downloaden. Denk dat de zender ep 1 al beschikbaar heeft gesteld ter promotie ofzo. Weet het ook niet precies. Ik wacht zelf wel tot het echt begintquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dus al binnen te halen of moet het nog in de USA gebroadcast worden en is dit maar een promo o.i.d.?
Ja de downloads lopen één of twee weken voor. Volgens mij is aflevering 8 deze week online gekomen, subs t/m aflevering 6 zijn hier te vinden: http://www.addic7ed.com/s(...)f+lies&Submit=Searchquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:51 schreef JDx het volgende:
Hoe zit het dit seizoen nou? Zie af en toe wel episodes uitkomen maar geen subs. Dat is dan vaak zo'n "leaked ep", maar ze lopen nu al 2 weken voor op de gewone afleveringen op tv?
Vind het trouwens best wel weer een goed seizoen, vorig jaar vond ik niet zo.
Ja daar haal ik ze ook altijd, maar die hebben ze volgens mij alleen maar als het echt op TV was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja de downloads lopen één of twee weken voor. Volgens mij is aflevering 8 deze week online gekomen, subs t/m aflevering 6 zijn hier te vinden: http://www.addic7ed.com/s(...)f+lies&Submit=Search
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:16 schreef criminal_mind het volgende:
House of Lies Renewed for Season 5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |