The fuck is dit mang.quote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef TheAgent het volgende:
Even een zijstapje naar electrostep. Ik vind de clip gewoon grappig.![]()
lekkerquote:
Ik vind m met filmpje leukerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef mr.flame het volgende:
Tijdje geleden in dit topic gevonden.
Één van de meest epische liquid drum&bass tracks op het moment (vind ik dan)![]()
Die bassline is gewoon...
Heheh ja het begon met neurofunk, had ook een tijdje dat ik Current Value vet vond. Maar ik hou toch meer van drums die als echte drums klinken, en liquid funk is daar een perfect voorbeeld van, daarom waardeer ik jungle ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:10 schreef mr.flame het volgende:
[..]
lekker
Jij bent wel fan van drum&bass zeg... damn wat post je veel hier(niet dat ik dat erg vind)
![]()
Haha, ja van dat filmpje ken ik 'm ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik vind m met filmpje leukerGeeft echt meer gevoel bij het muziek.
Maar gruwelijke track inderdaad.
Incl clip:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:03 schreef Jenglejack het volgende:
Hoe toevallig, heb een uurtje geleden een BSE discography torrent aangezet
Ik denk dat deze comment Arrakis perfect beschrijft:
1:50 the buildup
2:12 shitting bricks
2:34 good fucking god
theuberelite 7 months ago +23
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:05 schreef Jenglejack het volgende:
En om een beetje in de BSE vibes te blijven, een wat ouder nr van hun (2001-2002) geloof ik:
Toe maarrrr!!quote:
quote:
BSEquote:
Zeker wel lekker om naar te luisterenquote:Op zondag 25 december 2011 12:36 schreef mr.flame het volgende:
Zit meer tussen dubstep en drum&bass in, maar toch blijft het een heerlijk nummer
Groovy nummer!quote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef DanOam het volgende:
[..]
Zeker wel lekker om naar te luisteren![]()
Liquidfunk heeft een meer kalmerende atmosfeer, er worden meer instrumenten gebruikt (echt, en ook synthesized natuurlijk) Jungle is wat ruwer en heeft meer elementen uit reggae en dub en heeft vaak ook een sneller tempo.quote:Op zondag 25 december 2011 17:20 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Groovy nummer!![]()
Jij kunt me vast wel even uitleggen wat het verschil is tussen (liquid) drum&bass en jungle... plus een paar voorbeeldjes?
Top, thanks!quote:Op zondag 25 december 2011 20:42 schreef DanOam het volgende:
[..]
Liquidfunk heeft een meer kalmerende atmosfeer, er worden meer instrumenten gebruikt (echt, en ook synthesized natuurlijk) Jungle is wat ruwer en heeft meer elementen uit reggae en dub en heeft vaak ook een sneller tempo.
Liquid;
Jungle;
Wow, die moet ik kopenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:01 schreef DanOam het volgende:
[..]
Heerlijk! En dat plaatje is ook vet!![]()
En Kryptic Minds is ook![]()
Lekker en lekkerquote:
Eerste Liquid plaat die ik hoorde, vind 'm nog steeds gruuuuuuuuuuwelijk. Volgens mij heb ik die toen ook hier gepost.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef mr.flame het volgende:
Tijdje geleden in dit topic gevonden.
Één van de meest epische liquid drum&bass tracks op het moment (vind ik dan)![]()
Die bassline is gewoon...
lekker ouwequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Eerste Liquid plaat die ik hoorde, vind 'm nog steeds gruuuuuuuuuuwelijk. Volgens mij heb ik die toen ook hier gepost.Met dat filmpje erbij.
Ook lekker.
Ed Rushquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef Jenglejack het volgende:
Lieve DnB-ers,
Klik, luister en geniet:
Liefs
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:06 schreef DanOam het volgende:
Heerlijke tracks flame! Ze doen de naam van dit topic eer aan
quote:
BBC Essential Mixesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef wimjongil het volgende:
Luisteren jullie ook essential mixes? Dat is echt een bron van heerlijke DnB! Enkele toppers: The Brookes Brothers, Chase & Status, Nero en Netsky. 2 uur lang genieten telkens
Heerlijk. En eindelijk heeft MrSuicideSheep een nieuw kanaalquote:
Yepquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Heerlijk. En eindelijk heeft MrSuicideSheep een nieuw kanaal
Klinkt zeker niet slechtquote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Nithosm het volgende:
Check vooral veel Subwave op YouTube... vrij brede dnb, erg lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Beardslasher op 23-01-2012 23:58:50 ]
edit: andere locatiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking ziek.
Sowieso gaan.
Omdat: heerlijk!quote:
Succes met je triphop dan, ik geniet wel van deze pretentieuze shit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het nauwelijks naar drum 'n bass klinken, het komt pretentieus over, het gezang is lelijk en het is niet hard. In dat geval zet ik gewoon triphop op.
lekker iddquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat relaxte oudjes:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd lekker zo'n liquid mixje![]()
Zeker weten dikke line-up!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:11 schreef robuust89 het volgende:
Ik wil naar Hospitality Brixton!
https://www.facebook.com/events/287401487978528/
Waarom zijn dit soort zieke feesten alleen in de UK.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:11 schreef robuust89 het volgende:
Ik wil naar Hospitality Brixton!
https://www.facebook.com/events/287401487978528/
130 euro voor een vliegticketquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waarom zijn dit soort zieke feesten alleen in de UK.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:15 schreef Jenglejack het volgende:
Meneer Flemz en DanOam, altijd gegarandeerd heerlijke muziek
DanOam, Jenglejackquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:37 schreef DanOam het volgende:
Goed bezig flame en Jenglejack er zitten nog altijd tracks tussen die ik nog niet ken
Heel mooi hoe hij "opkomt" voor de dropquote:
Ik begrijp precies wat je bedoelt... oneindige liefde voor dit nummerquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:48 schreef robuust89 het volgende:
FFFUUUUU, de kippenvelHet doet pijn zelfs
Prachtige plaat.
Hier zou ik echt enorm graag heen willen maar dit valt midden in mijn laatste proefwerkweek voor mijn eindexamens. Kan dus ook geen risico nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef Nithosm het volgende:
31/03 Noisia, BSE, Audio e.a. in Eindhoven
Dit wordt me toch een feestje
Ik zocht en de VIP is imo nog fijnerquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Moos. het volgende:
Elke keer als ik dat motiefje hoor word ik spontaan hyperactief.
Kan niet wachtennnnnnquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef Nithosm het volgende:
31/03 Noisia, BSE, Audio e.a. in Eindhoven
Dit wordt me toch een feestje
En wat voor feestjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kan niet wachtennnnnn![]()
![]()
Eerst vanavond maar even langs Phace in de Nieuwe Nor in HeerlenFeestjeeeeee
Wooooooo wat een plaat, deze gaat de auto inquote:
Prachtigquote:Op zondag 25 december 2011 12:36 schreef mr.flame het volgende:
Zit meer tussen dubstep en drum&bass in, maar toch blijft het een heerlijk nummer
Geen Drum&Bass in dit geval, maar dubstep.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:45 schreef FastFox91 het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/20099916/track.mp3
Kent iemand dit nummer? Of is dit niet (een subgenre van) Drum 'n Bass?
Damn, ik zat te twijfelen. Bedankt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Geen Drum&Bass in dit geval, maar dubstep.
Het nummer heet 'Evil Beauty' en is te vinden op Blackmill's youtube-kanaal met veel andere nummers in dezelfde stijl:
http://www.youtube.com/user/BlackmillMusic?feature=watch
Gewoon even ter plekke vragen bij Effenaar, die weten vast nog wel wat plekken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:40 schreef Mirel het volgende:
Ik ga vanavond naar Blackout in Effenaar, Eindhoven. Dat duurt maar tot 4 uur, en ik vraag me af of er wat leuke tenten open zijn op dat tijdstip.
Ik ga niet. Geen treinen in Rhenen ineens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:40 schreef Mirel het volgende:
Ik ga vanavond naar Blackout in Effenaar, Eindhoven. Dat duurt maar tot 4 uur, en ik vraag me af of er wat leuke tenten open zijn op dat tijdstip.
http://www.realplayaz.co.uk/shop-vinyl/quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef Mirel het volgende:
Ik vind dnb heel tof, maar die coverart(work) die er bijhoort is altijd zo ongeinspireerd.Techy 3D modellen en puntige dingetjes en machines. Ook bij dubstep.
Toptip, dat album!quote:Op maandag 9 april 2012 23:47 schreef TripleP het volgende:
Ik kom alleen even langs om mijn liefde voor Alix Perez te betuigen.
Het is alleen erg jammer dat een aantal tunes van zijn fantastische album "1984" niet op youtube/soundcloud staan. Dus hierbij: http://open.spotify.com/album/00q4dVaTkMSbDaWuce0OAl.
Fade away <3
Voorproefje dan moar:
Ik weet niet of ie nog draait, maar er komt dit jaar wel degelijk een nieuw album uit onder de naam sporquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef mr.flame het volgende:
Axiom - Air Raid![]()
Tof nummer, wat weg van spor![]()
Draait die eigenlijk nog onder de naam spor? Of is ie volledig overgestapt op Feed Me?
Fixedquote:Op zondag 15 april 2012 03:25 schreef rioolheffing het volgende:
Spor=DnB
Feed Me=Electro, beetje dubstep
Mooi zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie nog draait, maar er komt dit jaar wel degelijk een nieuw album uit onder de naam spor
Nummers als Aztec zijn idd ware klassiekersquote:Op zondag 15 april 2012 11:33 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Mooi zoGeniale muziek om live te horen
Goed nieuws, Dustupquote:Op donderdag 19 april 2012 22:05 schreef Moos. het volgende:
VSN012 van Nosia komt overigens 14 mei uit.
Boks houwes, de KLB voice of reasonquote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Zero17 het volgende:
Ik ga ook maar eens deze dnb reeks volgen.laatste tijd veel brookes brothers en Camo&Krooked geluisterd, vooral de vloeibare en relaxte stijl in dnb is erg fijn.
Samen komen we die schreeuwende kutpopulisten daar wel te boven, Nikmans.quote:
Netsky is erg fijnquote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Samen komen we die schreeuwende kutpopulisten daar wel te boven, Nikmans.
Wist niet dat jij ook into dnb was?
Overigens, wat vinden jullie van dit nummer van Netsky?:
Ik ben vaak wel van 't iets snellere en strakkere. Intro was me iets te flauwtjes.quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Netsky is erg fijn
Al klonk de preview voor zijn 2e track van het 2e album wat minder dan ik verwachtte
Dit dus:
Heerlijke mix.quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef Beardslasher het volgende:
netsky heeft genaile tracksben alleen niet echt onder de indruk van wat ik van het nieuwe album heb gehoord.
deze mix
Superfijne remix trouwens.quote:Op zondag 22 april 2012 17:10 schreef meowingtons het volgende:
Ik vond het origineel maar matige dubstep, maar dit is fijn
Ja jammer dat ik daar niet heen kanquote:Op maandag 23 april 2012 23:52 schreef Beardslasher het volgende:
Oja en Netsky is vrijdag in Den Haag.
[ afbeelding ]
Gewoon in je eentje gaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef Nikmans het volgende:
Oud maar één van mijn favoriete platen ever
Verder ga ik zaterdag Dom & Roland missenMaar mijn groepje wil naar een of ander technofeest en in mijn eentje ga ik niet
London Elektricityquote:Op donderdag 26 april 2012 19:08 schreef Zero17 het volgende:
Balen dat dat net voor de tentamenweek is. Netsky in mijn stadje krijg je niet vaak.
Iemand die trouwens nog een aantal liquid dnb artiesten weet aan te raden?
Wat een mooie deze.quote:
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef DanOam het volgende:
[..]
London Elektricity
B-Complex
S.P.Y
Calibre
Influx Datum
Apex
Klute
Carlito
Concord Dawn
D-Bridge
Makoto
DJ Marky
Danny Byrd
A-Sides
Bachelors of Science
Blame
Brookes Brothers
Bungle
Electrosoul System
Subwave
Nu:Tone
Logistics
Matrix & Futurebound
Phetsta
Shock One
Seba
Syncopix
Total Science
Unknown Error
Woei die heb ik geupload! ;D Jammer dat ook ik het niet red. Dom & Roland is toch een van de eerste artiesten waar ik naar luisterde toen ik mij in drum n bass ging verdiepen. Lekker rauwe basslines altijdquote:
Haha vetquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef DanOam het volgende:
[..]
Woei die heb ik geupload! ;D Jammer dat ook ik het niet red. Dom & Roland is toch een van de eerste artiesten waar ik naar luisterde toen ik mij in drum n bass ging verdiepen. Lekker rauwe basslines altijd
Dat niet maar ik zou het er wel voor over hebben om te reizen. Ben rond 18.00 in A'dam als ik van werk kom, waarschijnlijk niet rendabelquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Haha vet
Woon je in de buurt van Heerlen dan?
Idd, sowieso hebben ze best goede d&b-avonden daar in Heerlen dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef DanOam het volgende:
[..]
Dat niet maar ik zou het er wel voor over hebben om te reizen. Ben rond 18.00 in A'dam als ik van werk kom, waarschijnlijk niet rendabelVolgende keer beter!
Gewoon draaien! Mijn collega's zetten vaak het volume zachter en krijgen er koppijn als er hardere shit afgespeeld wordt hhahahh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef Nikmans het volgende:
Ik hoop dat mijn collega's dit ook een goede plaat vinden
Godverrrr beest van een track!!quote:
Het wordt een prima 4 track EP met alleen DnB dus geen dubstep/electro/breakbeatquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef Nikmans het volgende:
Vette shit, goed om te zien dat Noisia zich weer met d&b bezighoudt ipv Skrillex-remixes en house.
Laatste keer dat ik ze zag (op Dour vorig jaar) was het bijna alleen maar house en electro de hele set langNiks mis mee maar daarvoor ga ik niet naar Noisia
Klinkt goed, we houden hem in de gatenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het wordt een prima 4 track EP met alleen DnB dus geen dubstep/electro/breakbeat
14 mei komt ie uit
Fred V & Grafix sowieso.quote:
Neurofunk is de duistere vorm van d&b, zie ed rush & optical, spor, black sun empire, audio en nog wel een paar dingenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef Mirel het volgende:
Drum 'n bass met acid, is dat nou eigenlijk gewoon de neurofunk stroming?
Dom & Roland!!!quote:Op zondag 29 april 2012 15:33 schreef Nikmans het volgende:
Werken in het weekend wordt draaglijk als je het hele gebouw laat trillen
Zo zonde dat ik hem heb gemistquote:
Dom & Roland is toch wel een van mijn favoriete artiesten, heb het album Trough The Looking Glass op cd hier. Was mijn eerste aankoop en van tegenwoordig koop ik goeie tracks online voor het gemakquote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zo zonde dat ik hem heb gemistJordan Peak viel ook best tegen, om 2 uur stonden we alweer buiten
Edit: Ik zie nu pas dat ik weer een track van jouw account heb gelinkt![]()
Inderdaad, net die van Kill the Noise gehoord op YouTube. Tering, wat een ruft- en smakgeluiden.quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef meowingtons het volgende:
Noisia Invites geweest gisteren, wat een bazenfeest, beetje jammer van de enorme hoeveelheid dubstep (vooral Kill the noise, die na een GEWELDIGE set van The Upbeats ineens dubstep en electro ging draaien waardoor het hele feest inkakte)
Noisia was weer mooi, Thijs was alleen nogal dronken en greep erg vaak naar de mic.
Alles werd live gestreamed op UKFlive en D&B Arena en dat heeft een opname van Noisia's set opgeleverd:
Ik hoop nog dat iemand de set van The Upbeats heeft opgenomen, want dat was zo ongelovelijk gruwelijk, beste van de avond wel
Nice, alleen een beetje het UKF-effect van duizend breaks per minuut zodat het EXTRA HARD FEESTEN IS waardoor je dus gewoon niet lekker in de sfeer komt (vind ik dan), misschien idd door een dronken Thijsquote:
Mijns inziens was het een dronken thijs, want in het begin had ie de microfoon nog niet te pakken en begon de mix wel lekkerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nice, alleen een beetje het UKF-effect van duizend breaks per minuut zodat het EXTRA HARD FEESTEN IS waardoor je dus gewoon niet lekker in de sfeer komt (vind ik dan), misschien idd door een dronken Thijs
Vanaf 1 uur had je in de kleine zaal moeten zijn mien jung.quote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zo zonde dat ik hem heb gemistJordan Peak viel ook best tegen, om 2 uur stonden we alweer buiten
Edit: Ik zie nu pas dat ik weer een track van jouw account heb gelinkt![]()
Hele leuke vid. ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:34 schreef xSouL het volgende:
Deze track van Netsky is wel beestelijk hard:
Beetje commercieel, maar ach boeien... Lekkere track.
Oude dnb garde in neder,and zijn nou eenmaal een stel puristen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:14 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is dat elitaire geneuzel in de OP?
Goed spul!quote:
Ik vindd hem behoorlijk tegenvallen, vooral containment raakt me niet, klinkt veel te veel als thursdayquote:Op maandag 14 mei 2012 19:37 schreef Moos. het volgende:
JA JA DAAR ISIE DAN
http://www.beatport.com/release/imperial-ep/905214
Containment valt idd wel tegen, maar de andere tracks zijn wel fijn vind ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef Nest het volgende:
[..]
Ik vindd hem behoorlijk tegenvallen, vooral containment raakt me niet, klinkt veel te veel als thursday
Ik hoorde ze ook iets zeggen over een Live show, dat zou pas dope zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Containment valt idd wel tegen, maar de andere tracks zijn wel fijn vind ik
Ben wel erg benieuwd naar de (schijnbaar 3 uur durende) game soundtrack waarmee ze al 8 maanden bezig zijn voor Capcom... En naar het werk aan hun volgende album waar ze mee zouden zijn gestart
De intro lijkt er inderdaad op, maar het totaal haalt Thursday bij lange na niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef Nest het volgende:
[..]
Ik vindd hem behoorlijk tegenvallen, vooral containment raakt me niet, klinkt veel te veel als thursday
Absoluut, slechte rip-off danquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:26 schreef Moos. het volgende:
[..]
De intro lijkt er inderdaad op, maar het totaal haalt Thursday bij lange na niet.
Als ze maar eens wat meer verrassende dj-sets gaan geven vind ik het al best, maar live show zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Nest het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook iets zeggen over een Live show, dat zou pas dope zijn
Het is gewoon echt precies markaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:08 schreef Beardslasher het volgende:
weer een nieuwe Dub Phizix, ik weet nou niet wat ik er van moet denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |