The fuck is dit mang.quote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef TheAgent het volgende:
Even een zijstapje naar electrostep. Ik vind de clip gewoon grappig.![]()
lekkerquote:
Ik vind m met filmpje leukerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef mr.flame het volgende:
Tijdje geleden in dit topic gevonden.
Één van de meest epische liquid drum&bass tracks op het moment (vind ik dan)![]()
Die bassline is gewoon...
Heheh ja het begon met neurofunk, had ook een tijdje dat ik Current Value vet vond. Maar ik hou toch meer van drums die als echte drums klinken, en liquid funk is daar een perfect voorbeeld van, daarom waardeer ik jungle ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:10 schreef mr.flame het volgende:
[..]
lekker
Jij bent wel fan van drum&bass zeg... damn wat post je veel hier(niet dat ik dat erg vind)
![]()
Haha, ja van dat filmpje ken ik 'm ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik vind m met filmpje leukerGeeft echt meer gevoel bij het muziek.
Maar gruwelijke track inderdaad.
Incl clip:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:03 schreef Jenglejack het volgende:
Hoe toevallig, heb een uurtje geleden een BSE discography torrent aangezet
Ik denk dat deze comment Arrakis perfect beschrijft:
1:50 the buildup
2:12 shitting bricks
2:34 good fucking god
theuberelite 7 months ago +23
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:05 schreef Jenglejack het volgende:
En om een beetje in de BSE vibes te blijven, een wat ouder nr van hun (2001-2002) geloof ik:
Toe maarrrr!!quote:
quote:
BSEquote:
Zeker wel lekker om naar te luisterenquote:Op zondag 25 december 2011 12:36 schreef mr.flame het volgende:
Zit meer tussen dubstep en drum&bass in, maar toch blijft het een heerlijk nummer
Groovy nummer!quote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef DanOam het volgende:
[..]
Zeker wel lekker om naar te luisteren![]()
Liquidfunk heeft een meer kalmerende atmosfeer, er worden meer instrumenten gebruikt (echt, en ook synthesized natuurlijk) Jungle is wat ruwer en heeft meer elementen uit reggae en dub en heeft vaak ook een sneller tempo.quote:Op zondag 25 december 2011 17:20 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Groovy nummer!![]()
Jij kunt me vast wel even uitleggen wat het verschil is tussen (liquid) drum&bass en jungle... plus een paar voorbeeldjes?
Top, thanks!quote:Op zondag 25 december 2011 20:42 schreef DanOam het volgende:
[..]
Liquidfunk heeft een meer kalmerende atmosfeer, er worden meer instrumenten gebruikt (echt, en ook synthesized natuurlijk) Jungle is wat ruwer en heeft meer elementen uit reggae en dub en heeft vaak ook een sneller tempo.
Liquid;
Jungle;
Wow, die moet ik kopenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:01 schreef DanOam het volgende:
[..]
Heerlijk! En dat plaatje is ook vet!![]()
En Kryptic Minds is ook![]()
Lekker en lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |