Is alleen digitaal.quote:Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Naamah het volgende:
Dat Ziggokanaal is zeker alleen voor digitale kijkers? Kan nergens vinden hoe het voor analoog zit..
Genaaid. Paar jaar geleden deden ze het nog wel.quote:
is uit het analoog gehaald paar maanden geleden.quote:Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Naamah het volgende:
Dat Ziggokanaal is zeker alleen voor digitale kijkers? Kan nergens vinden hoe het voor analoog zit..
Geen idee, maar ik ben hem nog lang niet zatquote:Op zondag 18 december 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
De grote favoriet, maar gaat hij het ook worden?
www.101tv.nlquote:Op zondag 18 december 2011 19:52 schreef Naamah het volgende:
[..]
Genaaid. Paar jaar geleden deden ze het nog wel.
Ik hoop hetquote:Op zondag 18 december 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
De grote favoriet, maar gaat hij het ook worden?
Ik ga hem niet nog 8 keer per dag volhouden.quote:
Vorig jaar had ik het nog, en dit jaar ineens niet meer, snap er niks van.quote:Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Naamah het volgende:
101tv zat vorig jaar ook niet op de kabel. Je kunt 101tv bekijken via het Eventkanaal op 13 of het gewone 101tv, waarvan ik geen idee heb waar die zit.quote:Op zondag 18 december 2011 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik het nog, en dit jaar ineens niet meer, snap er niks van.
Die komen allemaal voor de Sneeuw Patrouillequote:
Nee ik bedoel het Ziggokanaal. het werd wel eens in de zoveel minuten onderbroken door Ziggoshitquote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
101tv zat vorig jaar ook niet op de kabel. Je kunt 101tv bekijken via het Eventkanaal op 13 of het gewone 101tv, waarvan ik geen idee heb waar die zit.
Bij de belgen was het een triest zooitje vannacht 5 man ofzo. Geldt trouwens ook voor Zwitserland en Zweden.quote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt heBen wel benieuwd hoe het doordeweeks zal zijn
Je bedoel het previewkanaal? Is er nog wel, geloof ik. Ben niet thuis of beneden bij m'n ouders, dus geen idee wat er nu op zit. Iig, iedereen met digitale tv kan het gewoon kijken.quote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het Ziggokanaal. het werd wel eens in de zoveel minuten onderbroken door ZiggoshitMaar toch
HET BEGINT![]()
![]()
![]()
Die zit er niet in.quote:Op zondag 18 december 2011 19:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Giel is er nou niet bij of wat?
Ga maar snel terug naar een ander sub-forumquote:Op zondag 18 december 2011 19:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Giel is er nou niet bij of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |