SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.phluphy for president!![]()
Toepasselijk TT
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zit in 2quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Net wel een lekker potje gehad op de #4 maar ondanks dat toch verloren.
http://battlelog.battlefi(...)1167541/1/355499630/![]()
ben nu in aan het loggen op #2!~Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
"waar we..." TT's
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
zo, (ge'RMA'de) nieuwe componenten zitten er weer in. BF3 weer even downloaden. Lang leve m'n 100mbit verbinding (die over een paar maanden een 1Gbit verbinding wordt), En daarna maar eens even een potje uitproberen.
edit: de volle 12MB/s, fuck yeah. Dat is wel top aan origin.![]()
Je had ook gewoon de oude installatie kunnen backuppen, was je met een paar tellen klaar geweest. Misschien handig voor de volgende keerquote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef SeanFerdi het volgende:
zo, (ge'RMA'de) nieuwe componenten zitten er weer in. BF3 weer even downloaden. Lang leve m'n 100mbit verbinding (die over een paar maanden een 1Gbit verbinding wordt), En daarna maar eens even een potje uitproberen.
edit: de volle 12MB/s, fuck yeah. Dat is wel top aan origin.![]()
joh, die 15GB is binnen 20 minuten weer gedownload ... backuppen en alles weer goed herplaatsen had me vermoed ik zelfs meer tijd gekost.quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Re.active het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de oude installatie kunnen backuppen, was je met een paar tellen klaar geweest. Misschien handig voor de volgende keer![]()
BOF # 2 gespeeld Metro met heel veel RPG gasten, verschrikkelijk.
Die speel ik dus niet meer.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Niker, Dutch en ik waren er ook maar ik kan met niets herinneren van RPG feest. Maar misschien is de #4 wat meer voor jou, die is zonder RPG.quote:Op maandag 19 december 2011 08:17 schreef dekilo het volgende:
BOF # 2 gespeeld Metro met heel veel RPG gasten, verschrikkelijk.
Die speel ik dus niet meer.![]()
![]()
Gisteren even in een andere metro 1000 tickets gezeten.
Wel een rpg feest maar niet dat het mij boeide, motion sensor neer zetten en vanaf een andere kant de tegenstanders suppressen.
7 motion sensor awards in 5 minuten die er uiteindelijk nog nodig waren.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
mij stoort het ook niet zo. En die RPG`s zijn zo traag dat je ze makkelijk ontwijkt en daarna de schutter voor zijn kop schiet.quote:Op maandag 19 december 2011 08:51 schreef Solique het volgende:
Gisteren even in een andere metro 1000 tickets gezeten.
Wel een rpg feest maar niet dat het mij boeide, motion sensor neer zetten en vanaf een andere kant de tegenstanders suppressen.
7 motion sensor awards in 5 minuten die er uiteindelijk nog nodig waren.![]()
Klopt, heb er ook weinig tot geen last van sowieso weet je na een paar minuten al waar je weg moet blijven.quote:Op maandag 19 december 2011 08:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mij stoort het ook niet zo. En die RPG`s zijn zo traag dat je ze makkelijk ontwijkt en daarna de schutter voor zijn kop schiet.
De M320 is wel wat irritanter die komen wel eens met een vreemde curve naast je uit.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Metro is leuk om wapens te upgraden of om je stats te boosten maar verder is het echt een grafmap.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De enige reden dat ik Metro speel is het halen van medals.quote:Op maandag 19 december 2011 09:06 schreef Mani89 het volgende:
Metro is leuk om wapens te upgraden of om je stats te boosten maar verder is het echt een grafmap.
Soms gewoon leuk om even potje te spelen om jezelf af te reageren of gewoon niet na te denken maar maaien.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik ben meer een liefhebber van 32 man server.
Gisteren naast een maat gezeten met 64 man Metro 1500 tickets man man man wat een doffe ellende.
Zit je lekker meer als een uur in een hoek gedrukt en je komt er niet uit doordat de tegenstander te sterk is.
En toch vind ik het jammer dat BF 3 niet wat meer opdrachten heeft.
Heeft iemand welleens return to castle wolfenstein: enemy territory gespeeld?
Daar had je wat meer opdrachten die je moest halen om een map te winnen.
Dat zou me echt super lijken als dit ook wat meer in BF3 was.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Zou het ook wel kunnen waarderen als er opdrachten in zouden zitten.quote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef dekilo het volgende:
Ik ben meer een liefhebber van 32 man server.
Gisteren naast een maat gezeten met 64 man Metro 1500 tickets man man man wat een doffe ellende.
Zit je lekker meer als een uur in een hoek gedrukt en je komt er niet uit doordat de tegenstander te sterk is.
En toch vind ik het jammer dat BF 3 niet wat meer opdrachten heeft.
Heeft iemand welleens return to castle wolfenstein: enemy territory gespeeld?
Daar had je wat meer opdrachten die je moest halen om een map te winnen.
Dat zou me echt super lijken als dit ook wat meer in BF3 was.
Welkome afwisseling.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
of zoals BF2 met de Spec. ops. stealthy de enemy base binnenvallen en de artillery uitschakelen. machtig mooi was dat.![]()
Bij de mensen DIE hem speelden was hij geloof ik wel geliefd.. Maat van me vind 't 1 van de tofste BFs ooit.quote:Op maandag 19 december 2011 11:26 schreef jpjedi het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)attlefield-2142.html
omdat die zo leuk was ofzo?
Heb m zelf nooit echt gespeeld, maar die grote Walkers waren wel kicke...![]()
ik heb hem ook gespeeld maar ik ben niet van het fanta toekomst scenario. 2142 was op een enkeling na bij Bof ook totaal niet populair.quote:Op maandag 19 december 2011 11:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Bij de mensen DIE hem speelden was hij geloof ik wel geliefd.. Maat van me vind 't 1 van de tofste BFs ooit.
Heb m zelf nooit echt gespeeld, maar die grote Walkers waren wel kicke...
Ik heb nog 5x 2142`s nieuw gesealed liggen.![]()
![]()
2142![]()
die Titans waren echt baas altijd
wil er anders wel 1 van je overnemen ?quote:Op maandag 19 december 2011 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb hem ook gespeeld maar ik ben niet van het fanta toekomst scenario. 2142 was op een enkeling na bij Bof ook totaal niet populair.
Ik heb nog 5x 2142`s nieuw gesealed liggen.
[ Bericht 6% gewijzigd door BurnaBoy op 19-12-2011 13:09:23 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
geef je postadres en ik stuur je er eentjequote:Op maandag 19 december 2011 12:59 schreef BurnaBoy het volgende:
2142![]()
die Titans waren echt baas altijd
[..]
wil er anders wel 1 van je overnemen ?![]()
![]()
Vooooooooorrrrrr graties ben ik ook te porrenquote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
geef je postadres en ik stuur je er eentje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook te twijfelen maar denk eerlijk gezegd dat ik m niet veel zal gebruiken. Zit wel te zinspelen op een BF2 key. Zit nu de dark side van het internet af te struinen naar game keys maar nog niet 1 werkende origin key tegenkomenquote:Op maandag 19 december 2011 13:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Vooooooooorrrrrr graties ben ik ook te porren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BF2 speelde ik nog tot maand of 3 terug maar krijg hem in windows 7 niet hoger dan standaard 1024 resolutie. Zet ik hem hoger dan loopt de game vast als ik in de map kom.![]()
![]()
Ik zal eens gravenquote:Op maandag 19 december 2011 13:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Vooooooooorrrrrr graties ben ik ook te porren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen last van, gister nog even Gulf of Oman gecheckt met 1440x900 en bevonden dat de BF3 kaart toch wel heel anders (uitgebreider) is. Maar ik denk dat ik BF2 met rust ga laten.quote:Op maandag 19 december 2011 13:43 schreef jpjedi het volgende:
BF2 speelde ik nog tot maand of 3 terug maar krijg hem in windows 7 niet hoger dan standaard 1024 resolutie. Zet ik hem hoger dan loopt de game vast als ik in de map kom.
Kon al niet meer helikopteren, terwijl ik daar in BF2 best goed in was. Nu heeft BF3 mijn stuurkunsten vern**kt.
Even wat anders, wat ik gister al op TS zei, maar ik wil even pollen hier onder de BoF-bezoekers;
Server #3 staat nu als clanwar server vaak niets te doen, tenzij er training is of een echte war wordt gevoerd. Nu was mijn idee het volgende;
Als de server niet wordt gebruikt, is het mogelijk om deze zo in te stellen dat alle te behalen unlocks in het spel direct open en speelbaar zijn. Ik praat dan over alle wapens, alle wapenunlocks en alle voertuigunlocks. De server is unranked en we kunnen 'm starten vanaf 1 speler. Ideaal om te testen wat de ideale setup is en waarvoor je kan 'sparen' in-game, om een mooi wapen te krijgen, of een specifieke unlock voor een voertuig. Ook kan je zo oefenen voor je een bepaald wapen hebt. Of denk bijv. aan de MAV, heb je die nog niet? Op #3 kan je er alvast mee spelen.
Dus #3 = unranked en met wachtwoord beveiligd, 1 player start, all items unlocked.
Zo kon ik gister al zien dat de 93R (co-op) een heel fijn handvuurwapen is om te halen. Of kan je lekker een rondje met de USAS-12 klooien, terwijl je 'm ranked nog lang niet hebt.
Lijkt jullie dat wat, of zinloos en niet doen?
Zo kunnen we zelf ook testen wat de effectiviteit is van bijv. ECM jammers in heli's en jets icm SOFLAM/CITV. Zie het dus meer als een test-servertje zonder te statpadden.![]()
![]()
Maar als je er een wachtwoord op zet blijft deze waarschijnlijk net zo vaak leeg als nu.
Er zijn misschien 10 mensen die het wachtwoord dan weten en de kans dat ze allemaal online zijn en in de zelfde server willen zitten is minimaal. Dan eerder zonder wachtwoorden imo![]()
#3 mag van EA/i3D niet zonder wachtwoord. Vanwege 1 player start (mag officieel ook niet, wel bij unranked) is het puur om even wat te klooien met de wapens en/of voertuigen. Niet om er volledige spellen op te spelen. Voor de high ranks niet interessant, maar voor de lagere met minder unlocks wellicht wel.
Het idee van de admins is om #1 na verloop van tijd Vanilla+B2K te maken, maar nu is B2K nog even flink populair volgens mij. Dus die mixed server komt er wel.![]()
Hoe gaat het met "mijn" plank?quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef JK het volgende:
#3 mag van EA/i3D niet zonder wachtwoord. Vanwege 1 player start (mag officieel ook niet, wel bij unranked) is het puur om even wat te klooien met de wapens en/of voertuigen. Niet om er volledige spellen op te spelen. Voor de high ranks niet interessant, maar voor de lagere met minder unlocks wellicht wel.
Het idee van de admins is om #1 na verloop van tijd Vanilla+B2K te maken, maar nu is B2K nog even flink populair volgens mij. Dus die mixed server komt er wel.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik zie dat het geld er vandaag op staat.
Plank gaat morgen naar de C1000 (het nieuwe postkantoor), dus dan heb je die woensdag.
Hopelijk kan je dan weer stabiel gamen. Maar ik heb nooit gezeik gehad met die plank.![]()
![]()
dump het ww gewoon in de opquote:Op maandag 19 december 2011 14:06 schreef Re.active het volgende:
Maar als je er een wachtwoord op zet blijft deze waarschijnlijk net zo vaak leeg als nu.
Er zijn misschien 10 mensen die het wachtwoord dan weten en de kans dat ze allemaal online zijn en in de zelfde server willen zitten is minimaal. Dan eerder zonder wachtwoorden imoWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

En wanneer gaan die FOK servers nou op Hardcore?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
#1 was hardcore, maar daar kwam je nooit langs?quote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef Mani89 het volgende:
En wanneer gaan die FOK servers nou op Hardcore?![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 14:56 schreef Mani89 het volgende:
En wanneer gaan die FOK servers nou op Hardcore?![]()
![]()
Maar als 1 op vanilla gaat, of zeg anders gewoon: normaal, niemand weet wat het betekend en je moet het alleen maar uitleggendan alle mappen, en rush en conquest mixed aub.
![]()
Maar wie gaan dan Rush spelen? Onder de Boffers heeft een poll uitgewezen dat Rush totaal niet populair is, in praktijk verlaten veel spelers de server bij Rush omdat er weinig mensen zijn die beiden varianten leuk vinden. Een aparte Rush server gaan draaien zit nu niet in de mogelijkheden.quote:Op maandag 19 december 2011 15:21 schreef Re.active het volgende:
Maar als 1 op vanilla gaat, of zeg anders gewoon: normaal, niemand weet wat het betekend en je moet het alleen maar uitleggendan alle mappen, en rush en conquest mixed aub.
Beetje lastig om iedereen tevreden te houden.![]()
'#2 zonder B2K tekentje, hier spelen' als naam geven aan de server.
Met Rush haken echt veel mensen af en bovendien was #1 mixed mode, conquest en rush (en ook nog eens hardcore!), maar er kwam geen hond. De afgelopen week zijn er denk ik meer bezoekers geweest op #1, dan de voorgaande weken vanaf de start van BF3.
Tijd voor #5?
Persoonlijk vind ik rush helemaal niets, maar gelukkig bepaal ik niet alles.![]()
![]()
Nope, geen B2Kquote:Op maandag 19 december 2011 15:40 schreef hiddit het volgende:
zitten er in de #2 wel B2K maps want in battlelog staan ze er niet bijOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
okee want het staat er wel dus misschien een idee om of de naam te veranderen of de maps er in te zettenquote:![]()
![]()
Niet weer he... de #1 heb ik nu eindelijk op orde qua naam, gaat #2 lopen klooien, terwijl de titel dagen lang goed was. Even aanpassen op de i3D site.. jpjedi, bobbie? Ik kan er nu niet bij.
@hiddit;
1 = b2k only
2 = non-b2k only (conquest)![]()
even een klein vraagje; ik ben BoF gejoined en ook toegelaten tot de platoon. Echter de tag is nog steeds niet te zien. Nu heb ik wel al wat aangepast en nu geeft mijn battlelog aan bij het joinen van een server "representing BoF + logo), maar er is nog steeds geen tag te zien.
Ik heb al verschillende keren battlelog afgesloten/server verlaten opnieuw joinen. Doe ik iets verkeerd?![]()
Andere mensen problemen met co-op? onwijs veel disconnect en de host die opeens weg is, heb nog niet 1 normaal potje gehad![]()
Dan zit er echt iemand op save te drukken in zijn admin tool anders kan het gewoon niet! Bij de #2 heb ik dit nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:50 schreef JK het volgende:
Niet weer he... de #1 heb ik nu eindelijk op orde qua naam, gaat #2 lopen klooien, terwijl de titel dagen lang goed was. Even aanpassen op de i3D site.. jpjedi, bobbie? Ik kan er nu niet bij.
@hiddit;
1 = b2k only
Nog 1tje over?quote:Op maandag 19 december 2011 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb nog 5x 2142`s nieuw gesealed liggen.![]()
![]()
ik vindt het allemaal best maar denk zeg het even want volgens mij klopte het al nietquote:Op maandag 19 december 2011 15:50 schreef JK het volgende:
@hiddit;
1 = b2k only
Vandaag geen Procon/BF3CC gebruikt, zit immers niemand in de server. Vanochtend was ie zeker weten nog goed. Vreemd..quote:Op maandag 19 december 2011 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zit er echt iemand op save te drukken in zijn admin tool anders kan het gewoon niet! Bij de #2 heb ik dit nog nooit meegemaakt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zal eens checken, ik heb er pas voor de LAN 2 aan mijn neefjes gegeven dus zouden er nog 3 moeten liggen nu.quote:![]()
Ok, ik hoor het welquote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal eens checken, ik heb er pas voor de LAN 2 aan mijn neefjes gegeven dus zouden er nog 3 moeten liggen nu.![]()
![]()
dat moet je apart invullen, ergens kan je je profiel editten, en daar staat ook de optie clantag.quote:Op maandag 19 december 2011 15:53 schreef Gibson02 het volgende:
even een klein vraagje; ik ben BoF gejoined en ook toegelaten tot de platoon. Echter de tag is nog steeds niet te zien. Nu heb ik wel al wat aangepast en nu geeft mijn battlelog aan bij het joinen van een server "representing BoF + logo), maar er is nog steeds geen tag te zien.
Ik heb al verschillende keren battlelog afgesloten/server verlaten opnieuw joinen. Doe ik iets verkeerd?![]()
Oke thanks, zal thuis eens kijkenquote:Op maandag 19 december 2011 16:15 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dat moet je apart invullen, ergens kan je je profiel editten, en daar staat ook de optie clantag.![]()
Euh.. hier iig 1 iemand.quote:Op maandag 19 december 2011 15:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar wie gaan dan Rush spelen? Onder de Boffers heeft een poll uitgewezen dat Rush totaal niet populair is, in praktijk verlaten veel spelers de server bij Rush omdat er weinig mensen zijn die beiden varianten leuk vinden. Een aparte Rush server gaan draaien zit nu niet in de mogelijkheden.
Beetje lastig om iedereen tevreden te houden.
Maar goed dat ik niet bijdraag aan de servers zeg
En van een poll heb ik tot nu toe niks gezien.![]()
ik heb wel een poll gezienquote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef Re.active het volgende:
[..]
Euh.. hier iig 1 iemand.
voor mij ligt het een beetje aan welke map er voor gebruikt wordt op zich het idee om misschien een nieuwe server er bij te halen voor rush vindt ik geen slecht idee![]()
Poll is er wel geweest hoor paar toppics terug.quote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef Re.active het volgende:
[..]
Euh.. hier iig 1 iemand.
Als jij dan even een rush server gaat huren is iedereen tevreden.quote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef Re.active het volgende:
[..]
Euh.. hier iig 1 iemand.
![]()
Dat je bijdraagt of niet maakt niet uit, inspraak heb je wel in algemene zin en feedback is welkom. Cynische opmerkingen vind ik niet zo gepast aangezien we ons best doen om er met een open discussie het beste van te maken.quote:Op maandag 19 december 2011 17:00 schreef Re.active het volgende:
[..]
Euh.. hier iig 1 iemand.
En van een poll heb ik tot nu toe niks gezien.
De poll is tweemaal gepost 2/3 weken geleden met 80% CQ only op de #2. Maar we kunnen nog een algemene server indeling poll maken waar we in 1 optie een 100% rush server voorstellen en in een andere optie een mix.
Echter de ervaring is zoals gezegd dat er veel mensen de server verlaten als er rush na een cq komt.
Echter een 5e server bij huren kan altijd, maar dan zamelen we wel eerst geld in![]()
![]()
Ok, maar gooi die poll dan in de topicstart, ik heb de poll niet gezien en ik voel me wel een boffer en aangezien ik net zeg dat ik graag rush zie is dat dus een +1 voor iemand die rush in de map roulatie zou willen zien. Waarom zou ik het opteren als ik het kut vind.
Wat jullie nu weer gaan opteren is dus een rush only server. dat is net zo iets als hardcore only. wat niet werkt, gezien de server altijd leeg stond. Dus doe dan 1 server met alle opties. heb je niet telkens dat je na een half uur al weer de aan de 2e roulatie begint.![]()
Zelf vind ik het niet erg maar het probleem is een beetje dat bijna iedereen er uit gaat als er een rush komt.quote:Op maandag 19 december 2011 17:12 schreef Re.active het volgende:
Ok, maar gooi die poll dan in de topicstart, ik heb de poll niet gezien en ik voel me wel een boffer en aangezien ik net zeg dat ik graag rush zie is dat dus een +1 voor iemand die rush in de map roulatie zou willen zien. Waarom zou ik het opteren als ik het kut vind.
Wat jullie nu weer gaan opteren is dus een rush only server. dat is net zo iets als hardcore only. wat niet werkt, gezien de server altijd leeg stond. Dus doe dan 1 server met alle opties. heb je niet telkens dat je na een half uur al weer de aan de 2e roulatie begint.![]()
Rush is best leuk hoor. je moet alleen samenwerken en daar schijnen de meeste mensen een hekel aan te hebbenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

precies, ik kom om conquest te spelen, Zodra Rush mode of de Seine map tevoorschijn komt doe ik een ragequit. En blijkbaar ben ik niet de enige. Als ik per se TDM wil doen ga ik ook wel naar een andere server.quote:Op maandag 19 december 2011 17:15 schreef Idanue het volgende:
[..]
Zelf vind ik het niet erg maar het probleem is een beetje dat bijna iedereen er uit gaat als er een rush komt.![]()
Yup, teamplay blijft een issue.quote:Op maandag 19 december 2011 17:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Rush is best leuk hoor. je moet alleen samenwerken en daar schijnen de meeste mensen een hekel aan te hebben
Ben zaterdag enigszins gepikeerd van de server vertrokken en ben naar Gotland 4 gegaan. Zonder TS maar het verliep een stuk beter dan met TS.
Kan ook tijdelijk zijn aangezien iedereen voornamelijk bezig is met het halen van de assignments en dus teamplay ergens op nummer 11 staat in de priority list![]()
nouja hekel is denk ik een iets te groot wordt maar het werkt inderdaad niet goedquote:Op maandag 19 december 2011 17:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Rush is best leuk hoor. je moet alleen samenwerken en daar schijnen de meeste mensen een hekel aan te hebben![]()
http://www.youtube.com/show/battlefield3bootcamp?s=1
Kijk dan deze twee video's. Zijn wel duidelijk en hij geeft goede tips
vooral smoke. dat spul is wel zo friggin handigWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ben maar eens begonnen met snipen, nu ook de SOFLAM unlocked, vanavond maar even proberen. Valt me op dat BoF 2 leeg is al de hele dag.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
ik vind de SOFLAM maar matig, de tegenstander heeft veel te snel door waar die staat.quote:Op maandag 19 december 2011 17:27 schreef Afwazig het volgende:
Ben maar eens begonnen met snipen, nu ook de SOFLAM unlocked, vanavond maar even proberen. Valt me op dat BoF 2 leeg is al de hele dag.
enige manier waarop 'ie werkt, is als je hem zo opstelt dat hij de tegenstander pas paint als die voorbij is, en dus niet recht in je rode lampje kan kijken.![]()
Hebben jullie ook last van fps drops als je inzoomt met een sniper scope? Ik heb het vooral met de 12x scope. Weet iemand hoe dit komt? Ik had soortgelijke drops niet in BC2.![]()
Dit en mijn geluid valt steeds weg als ik speel. Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal kan?quote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef Onmisbaar het volgende:
Hebben jullie ook last van fps drops als je inzoomt met een sniper scope? Ik heb het vooral met de 12x scope. Weet iemand hoe dit komt? Ik had soortgelijke drops niet in BC2.![]()
@Dre612; Co-op missie stopte bij mij gister ook halverwege. Dacht dat het aan de knakker aan de andere kant lag.
@SeanFerdi; SOFLAM is idd snel weg (maar kan ook door MAV's komen van de tegenpartij), je zou bijv. actief moeten SOFLAM'en, zodat ze die laserstraal idd niet zien. Maargoed, zoals ik al zei, is met een MAV zo'n SOFLAM zo weg.
@Onmisbaar; Nee, juist andersom, als ik inzoom gaat mijn framerate omhoog. Op Caspian had ik op medium van de week 150 fps met een 12x scope.![]()
Als je geluid helemaal weg valt, komt het dan wel weer terug? Als er dicht bij je een inslag is, ben je even tijdelijk doof. Zie het als net na het stappen in de discotheek als je naar buiten gaat. Dan moeten je oren ook even bijkomen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dit en mijn geluid valt steeds weg als ik speel. Heeft iemand enig idee hoe dit allemaal kan?
Als het geluid het hele potje wegblijft, is het wel een bug.![]()
![]()
Mijn geluid valt soms ook weg ja. Meestal een seconde of 20 / 30 en dan komt het weer terug.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Nee, bij mij is het echt weg totdat ik het spel weer opstart
@JK dat is wel gek dat het bij mij juist de fps omlaag helpt.![]()
Als het weg blijft, is het idd een bug. Nieuwste audiodrivers geinstalleerd?
Met een scope focus je alleen maar op één specifiek gebied en is het grootste gedeelte van het scherm zwart, dus je zou zeggen dat je framerate flink omhoog moet gaan. Of heb je een ouder videokaartje en cpu? Bij mij scheelde de upgrade enorm.![]()
Ik heb een 6950 2GB en een 2500K, dus volgens mij zou dat wel goed moeten zitten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:50 schreef JK het volgende:
Als het weg blijft, is het idd een bug. Nieuwste audiodrivers geinstalleerd?
Met een scope focus je alleen maar op één specifiek gebied en is het grootste gedeelte van het scherm zwart, dus je zou zeggen dat je framerate flink omhoog moet gaan. Of heb je een ouder videokaartje en cpu? Bij mij scheelde de upgrade enorm.![]()
Dat zit wel snor, ik heb maar een 6850 en een 2500, al is dat dezelfde CPU alleen is mijn multiplier gelocked. AMD heeft nieuwe drivers 11.12 zag ik vandaag, die anders nog even installeren?
Even wat anders;
Obvious cheater;
http://battlelog.battlefi(...)ury/stats/372122915/
34u gespeeld, rank 46 en nu 76% accuracy. Accuracy was 100% (nr 1 van de hele wereld).
Gebruikt blijkbaar een aimbot die nog niet bekend is. Dat Dice hier niet standaard op filtert snap ik niet. En bijv. 1 uur gevlogen en alle unlocks voor de jet... Dice, ga aan het werk!
Ik heb 'm maar gereport, eens zien hoe lang het duurt. Normaal ben ik niet zo van het reporten, maar ik wil wel eens zien hoe lang Dice er over doet. Daarnaast moet ie knakker zelf weten wat ie doet, als ie het spelen zo leuk vind... maargoed, even als test een report naar Dice.![]()
![]()
Duurt gemiddeld 1-2 weken.quote:Op maandag 19 december 2011 19:14 schreef JK het volgende:
Dat zit wel snor, ik heb maar een 6850 en een 2500, al is dat dezelfde CPU alleen is mijn multiplier gelocked. AMD heeft nieuwe drivers 11.12 zag ik vandaag, die anders nog even installeren?
Even wat anders;
Obvious cheater;
http://battlelog.battlefi(...)ury/stats/372122915/
34u gespeeld, rank 46 en nu 76% accuracy. Accuracy was 100% (nr 1 van de hele wereld).
Gebruikt blijkbaar een aimbot die nog niet bekend is. Dat Dice hier niet standaard op filtert snap ik niet. En bijv. 1 uur gevlogen en alle unlocks voor de jet... Dice, ga aan het werk!
Ik heb 'm maar gereport, eens zien hoe lang het duurt. Normaal ben ik niet zo van het reporten, maar ik wil wel eens zien hoe lang Dice er over doet. Daarnaast moet ie knakker zelf weten wat ie doet, als ie het spelen zo leuk vind... maargoed, even als test een report naar Dice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |