Dat is een soort overhemd. Ik ga mijn mijn witte soutane met zwarte kraagquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je in je kazuifel of hoe heet dat, kavuizel als we daar heen gaan? En dan een groot kruis op de borst. Past wel bij de bananenbar, dat is daar hét thema..kruizen
Gaat de kardinaal op 'kruis'tocht?quote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!
Geen tocht, daar krimt het kruis vanquote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gaat de kardinaal op 'kruis'tocht?
quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen tocht, daar krimt het kruis van
quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen tocht, daar krimt het kruis van
Mooi!quote:
In Leiden heb je ook zoiets, donderavond live muziek, super donkerbruine kroeg.. was altijd gezellig.quote:Op zondag 18 december 2011 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mooi!
Vroeger had je een mooie jazzclub in Arnhem.. En daarvoor George's Jazzcafé, maar ja... Verleden tijd, helaas.
Ja, die. En Otis Redding, Wilson Pickett, Percy Sledge, Smokey Robinson,Solomon Burke. Die vind ik nog wat beter dan de Four Tops.quote:Op zondag 18 december 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Four Tops en dat soort foute muziek?
En deze:quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die. En Otis Redding, Wilson Pickett, Percy Sledge, Smokey Robinson,Solomon Burke. Die vind ik nog wat beter dan de Four Tops.
Hoe higher je bent, hoe dichter bij de Hemel :pquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Allemaal liedjes over drugs?
Nou ja, dat celibaat zal ook niet meevallen.
Dat is een waarheid als eenquote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe higher je bent, hoe dichter bij de Hemel :p
Die heb ik live in de arena een keer meegemaakt.. dat was me het feestje wel!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik live in de arena een keer meegemaakt.. dat was me het feestje wel!
Goedemorgen
Ja Cypress Hill, Eminem, Xzibit, Snoop Dogg, D12 .. was behoorlijk hoog op de coolmeterquote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh cool! Het laatste grote concert wat ik zag was van Roger Waters.
[..]
Volgens mij word ik ziekquote:Op maandag 19 december 2011 11:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, leuk dat je er weer bent!
Goeiemorgen, deze prachtige maandagmorgen. Hoe is het?
Pas ziek geweest... en eerlijk gezegd nog niet helemaal hersteld, maar ja... Het moet maar weer. Ze hebben me kennelijk gemist, want ik ben nog niet begonnen of ik word doodgegooid met invalwerk..quote:Op maandag 19 december 2011 11:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij word ik ziekMaar voor de rest is alles goed
Hoe is het met jou?
Dat is van de haarverfquote:Op maandag 19 december 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet nu waarom jouw witte soutane een zwarte kraag heeft
Tetten!quote:
Timing!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:06 schreef Bastard het volgende:
@Miss_v heel veel cute kattenfilmpjes Leuke dierenfilmpjes
Die kat heerlijk met zn kop onder de kraanquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
Er staan echt leuke bij! Vooral die kat die aan het eten is
Deze spreekt ook echt aan....quote:
Ja.. ook erg mooi. Het butterfly effect en toeval bij elkaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:15 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Deze spreekt ook echt aan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |