Dat is een soort overhemd. Ik ga mijn mijn witte soutane met zwarte kraagquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je in je kazuifel of hoe heet dat, kavuizel als we daar heen gaan? En dan een groot kruis op de borst. Past wel bij de bananenbar, dat is daar hét thema..kruizen
Gaat de kardinaal op 'kruis'tocht?quote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!
Geen tocht, daar krimt het kruis vanquote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gaat de kardinaal op 'kruis'tocht?
quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen tocht, daar krimt het kruis van
quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen tocht, daar krimt het kruis van
Mooi!quote:
In Leiden heb je ook zoiets, donderavond live muziek, super donkerbruine kroeg.. was altijd gezellig.quote:Op zondag 18 december 2011 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mooi!
Vroeger had je een mooie jazzclub in Arnhem.. En daarvoor George's Jazzcafé, maar ja... Verleden tijd, helaas.
Ja, die. En Otis Redding, Wilson Pickett, Percy Sledge, Smokey Robinson,Solomon Burke. Die vind ik nog wat beter dan de Four Tops.quote:Op zondag 18 december 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Four Tops en dat soort foute muziek?
En deze:quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die. En Otis Redding, Wilson Pickett, Percy Sledge, Smokey Robinson,Solomon Burke. Die vind ik nog wat beter dan de Four Tops.
Hoe higher je bent, hoe dichter bij de Hemel :pquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Allemaal liedjes over drugs?
Nou ja, dat celibaat zal ook niet meevallen.
Dat is een waarheid als eenquote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe higher je bent, hoe dichter bij de Hemel :p
Die heb ik live in de arena een keer meegemaakt.. dat was me het feestje wel!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik live in de arena een keer meegemaakt.. dat was me het feestje wel!
Goedemorgen
Ja Cypress Hill, Eminem, Xzibit, Snoop Dogg, D12 .. was behoorlijk hoog op de coolmeterquote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh cool! Het laatste grote concert wat ik zag was van Roger Waters.
[..]
Volgens mij word ik ziekquote:Op maandag 19 december 2011 11:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, leuk dat je er weer bent!
Goeiemorgen, deze prachtige maandagmorgen. Hoe is het?
Pas ziek geweest... en eerlijk gezegd nog niet helemaal hersteld, maar ja... Het moet maar weer. Ze hebben me kennelijk gemist, want ik ben nog niet begonnen of ik word doodgegooid met invalwerk..quote:Op maandag 19 december 2011 11:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij word ik ziekMaar voor de rest is alles goed
Hoe is het met jou?
Dat is van de haarverfquote:Op maandag 19 december 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet nu waarom jouw witte soutane een zwarte kraag heeft
Tetten!quote:
Timing!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:06 schreef Bastard het volgende:
@Miss_v heel veel cute kattenfilmpjes Leuke dierenfilmpjes
Die kat heerlijk met zn kop onder de kraanquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
Er staan echt leuke bij! Vooral die kat die aan het eten is
Deze spreekt ook echt aan....quote:
Ja.. ook erg mooi. Het butterfly effect en toeval bij elkaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:15 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Deze spreekt ook echt aan....
De storm komt.quote:
Uhuh.quote:
quote:
De GGZ heeft weer meer plaatsen beschikbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Bastard het volgende:
Heel TRU.. en BNW ook zijn wat stiller de laatste tijd denk ik.
Dat, of het internet ligt er uit op de gesloten afdelingquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
De GGZ heeft weer meer plaatsen beschikbaar
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat, of het internet ligt er uit op de gesloten afdeling
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hier was al geen kut te doen, maar nu exchange eruit ligt ( al hele dag ) krijg ik ook geen mail meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:05 schreef Laysa het volgende:
Hier lag het internet er ook uit daarstraks...paniek!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is half-open hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Beyonce, altijd goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dat heeft geholpen![]()
Okee, geen Kerst dan
Wat moet het voorstellen?quote:
Nee haha.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:35 schreef Ferdo het volgende:
Wat moet er nog aan gebeuren? Moeten de stroop, het cadeautje en de behanglijm er nog in?![]()
Details? Zo uitgebreid waren mijn surprises vroeger nooitquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee haha.
Het cadeautje moet er nog in, dan nog wat details maken
Ik heb al een mercedes logo gemaakt van lood staafjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Details? Zo uitgebreid waren mijn surprises vroeger nooit
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb al een mercedes logo gemaakt van lood staafjes.
Verder ga ik nog wat kleinere logo's maken van aluminiumfolie, ga ik de wielen wat gedetailleerder maken, ga ik wat foto's plakken op de voorruit van wie er achter het stuur zit ()
Dat soort dingen
Klinkt als een verzuurde docentquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen!
De dag begint goed! Zojuist gehoord van een docent dat HBO studenten veel reguliere woorden niet kennen, zoals 'sympathiek'. En dat zijn dan derdejaars rechtenstudenten, die komen in een beroep terecht waar communicatie toch heel belangrijk is..
Waar moet het heen met Nederland?
En dan krijgen ze enquêtes voorgelegd, waarin gevraagd wordt of de docent wel didactisch goed bezig is. Alsof studenten daar over kunnen oordelen en en daarbij heb je dikke kans dat ze dat woord niet eens kennen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als een verzuurde docent
Vaak is het juist andersom, HBO'ers zijn in de theorie heel scherp, regeltjes stampen en een uitgebreid vocabulair maar zet je ze in de praktijk neer hebben ze ineens 2 linker handen.
Dus doen ze niks, maar hebben ze wel een grote bek daar komt het op neer.
Geen idee, misschien komt het door de snelle verbastering van onze taal.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
geen idee.. Ik vond haar niet bitter overkomen..
Een aantal jaren geleden was het idd zo als jij zei.
Ik ken de huidige stand van zaken niet, trouwens.
Ik heb wel meer alarmerende berichten gehoord over de taalbeheersing van studenten..
[..]
Ja, ik kan me ook berichten herinneren van niet zo heel lang geleden over PABO-studenten, die qua reken- en taalvaardigheid zich nét konden meten met de gemiddelde leerling van groep acht. En dat moet dan de nieuwe generatie docenten worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
geen idee.. Ik vond haar niet bitter overkomen..
Een aantal jaren geleden was het idd zo als jij zei.
Ik ken de huidige stand van zaken niet, trouwens.
Ik heb wel meer alarmerende berichten gehoord over de taalbeheersing van studenten..
Volgende keer beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben trouwens niet aangenomenWat een kutbaan zeg
Volgens mij kon ik niet eens verbergen dat ik het een kutbaan vond. Aan de telefoon klonk het een stuk beter!
Jammer... Toch al beroerd dat je de decembermaand moet doorkomen met minder inkomen..quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
Volgens mij kon ik niet eens verbergen dat ik het een kutbaan vond. Aan de telefoon klonk het een stuk beter!
He shit.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
Een kennisje van me smste van de zomer dat ze geslaagT was voor haar havo-eindexamen..quote:Op woensdag 21 december 2011 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, misschien komt het door de snelle verbastering van onze taal.
Me telefoon, ns even kijken, etc
T's en D's heb ik ook hekel aan, ik ben ook te oud om dat nog te lerenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een kennisje van me smste van de zomer dat ze geslaagT was voor haar havo-eindexamen..
Gevolg van decennialang bezuinigen op het onderwijs, denk ik.
Maar zo moeilijk is dat toch echt niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
T's en D's heb ik ook hekel aan, ik ben ook te oud om dat nog te leren
Geen idee, iets met een kofschip en vertik het nu ook gewoon!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar zo moeilijk is dat toch echt niet?
Of het FOK!schaap.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een kofschip en vertik het nu ook gewoon!
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jammer... Toch al beroerd dat je de decembermaand moet doorkomen met minder inkomen..
Je krijgt er wel een Victoriaans gevoel van, dat dan weer wel. Kun je Charlens Dickens films bekijken terwijl je de verwarming een paar graden lager zet en geniet van een pover kerstmaal enzo.
Anders organiseren we wel een actie: 'help Missy de winter door.' Sturen we voedselhulp enzo.
In ieder geval heb je nog wat onder de kurk
Maar zonder gekheid, het komt heus wel goed. In Januari krijg je vast een nieuwe baan.
Dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar als je me graag de winter door helpt. Mooie schoenen zijn altijd goed
Ik solliciteer gewoon door. Thuiszitten hangt me flink de keel uitZo saai!
Dus daar heeft ze niks aan zeg maarquote:Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen!
Hmm... ik heb kort geleden 4 vuilniszakken vol schoenen weggegooid.. Erfenis van mijn ex.
Ja zonde he?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus daar heeft ze niks aan zeg maar
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja zonde he?
Moeten we iets anders verzinnen om Missy de winter door te helpen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja zonde he?
Moeten we iets anders verzinnen om Missy de winter door te helpen.
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 13:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)redder_buiten__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |