Heeft TS bewijs naar je gestuurd ?quote:
Foto van de zwangerschapstestquote:Op zondag 18 december 2011 16:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heeft TS bewijs naar je gestuurd ?
Is dit een soort overkoepelend advies, of bedoel je dat het krijgen van het kind wat jou betreft vasstaat en daaruit de volwassen verantwoordelijkheid voortvloeit.quote:Op zondag 18 december 2011 16:03 schreef jcdragon het volgende:
TS, het is tijd om volwassen te worden. Met grote verwachtingen komen grote verantwoordelijkheden.
Sterkte.
Ik vind eigenlijk dat als je oud genoeg bent om te neuken dat je ook oud genoeg bent om een kind op te voeden.quote:Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dit een soort overkoepelend advies, of bedoel je dat het krijgen van het kind wat jou betreft vasstaat en daaruit de volwassen verantwoordelijkheid voortvloeit.
dus je hebt naast de zwangerschapstest ook nog de soa-test gezienquote:Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef Re het volgende:
De enige soa die zijn vriendin nu heeft groeit nu in haar buik
Ach kom nou. Het is 2011, die dingen staan nu wel los van elkaar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat als je oud genoeg bent om te neuken dat je ook oud genoeg bent om een kind op te voeden.
Rond je 11de 12de dus?quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat als je oud genoeg bent om te neuken dat je ook oud genoeg bent om een kind op te voeden.
Maanvis is een trolluserquote:
Je voedt daar wel even een troll hequote:
rond je 18e bedoelde ikquote:
We gaan off topic maar ik weet wel hoe ik met hem moet omgaanquote:Op zondag 18 december 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je voedt daar wel even een troll he
Nee inderdaad, hij werd alleen maar aan een kruis genageld en gemarteld tot zijn dood.quote:Op zondag 18 december 2011 16:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
rond je 18e bedoelde ik
Maargoed, Maria kreeg Jezus ook al op haar 12e. Hij kwam niet slecht terecht!
Ok heb al niets gezegdquote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
We gaan off topic maar ik weet wel hoe ik met hem moet omgaan
Maar dat soort gezinnen vallen met grote ruzie uit elkaar, als die vent geen gezin wil moet je dat zijn vrouw en toekomstige kinderen niet aandoen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef betyar het volgende:
wie zich brandt moet op de blaren zitten.
TS, als jouw vriendin het kindje wilt houden (wat ik uiteraard goed kan begrijpen) moet je stoppen met zeuren en jezelf opstellen als een verantwoordelijke vent, je nam ook de verantwoordelijkheid om zonder condoom te neuken.
Als zij een kind kiest boven haar "carrière" heb je dat maar te accepteren, loze dreigementen gooien als je carrière als model verdwijnt, je school kun je niet afmaken, heb je maar voor je te houden.Het is haar keuze en jij hebt het maar te accepteren, groot gelijk heeft ze als het kindje wil laten komen en dat getuigt in mijn ogen ook een grote verantwoordelijkheid die zij wel kan en wil nemen.
Dat je eigen leven een plotselinge wenteling krijgt en je niet meer kunt doen wat je wilt heb je maar te accepteren. Het einde van je losbollige leven en tijd om voor je toekomstige gezin te kiezen. Succes en veel plezier ermee.
niet rooskleuriger, dat heet moedergevoel en is bij 99% van de vrouwen sterker dan wat dan ook.quote:Op zondag 18 december 2011 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar ik kan er gewoon totaal niet bij nu, daarom lijkt het dat ik me niet kan inleven. Ik bekijk het gewoon met mijn volle verstand, zij ziet het allemaal rooskleurig nu ofzo. Als we allebei nou tien jaar ouder waren en alles voor elkaar hadden, was 't een ander verhaal.
Ik ben d'r sowieso wel voor haar, welke beslissing zij ook neemt. Ik sta d'r dan alleen niet achter. Ik probeer het wel uit haar hoofd te praten trouwens en ik denk dat mijn en haar ouders dat ook wel gaan doen. Het heeft niet zozeer met egoïsme te maken van mijn kant maar het is onverstandig.quote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef rosepetals het volgende:
Dan moet je zeggen, nadat ze rustig haar beslissing heeft kunnen maken, jij er niet kan zijn voor haar en de baby.
Als je trouwens niet van die baby kan gaan houden is er veel meer mis met je en mag je wel even langs de psycholoog.
Als die so called modellencarrière echt wat is, dan loopt haar studie sowieso stuk en zie je haar ook nog eens nooit meerquote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef -Nouvelles het volgende:
Haar studie gaat stuklopen, haar carrière wat juist haar grote droom was kan ze wel vergeten op dit moment en onze vrije tijd wordt veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |