Hoiquote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef Guanabana het volgende:
Hoi![]()
![]()
Ik zal hier helaas minder vaak zijn dan vorig jaar, omdat ik nu 's avonds moet werken maandag t/m woensdag...
Maar goed, heb er weer zin in![]()
![]()
vraag ik me ook afquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
WTF is er aan de hand met het geluid van de stream?
Wat is daar dan?quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef waxmask het volgende:
En hopelijk flopt die kansloze actie in Eindhoven dit jaar....wat een stumperds zijn dat....
Volgens mij van alles aan het testenquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Zijn ze het volume aan het testen?
En de links-rechts balans zeker.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Zijn ze het volume aan het testen?
6 dagen muziek met D-artiesten waar al gezeik was over de kosten en wat er daarvan naar het RK zou gaan...quote:
Jaaaa dat was een mooi jaarquote:
RK = Rooms Katholieke kerk?quote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
6 dagen muziek met D-artiesten waar al gezeik was over de kosten en wat er daarvan naar het RK zou gaan...
quote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Guanabana het volgende:
Het jaar met Chelsea Dagger was nog mooier though
Ja dat wel maar de afkorting nietquote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rode Kruis...dacht dat wel ingeburgerd was...is elk jaar hetzelfde doel....
Ach ja technisch gezien hebben beide instanties kinderen misbruikt.....dus maakt het niet uit....quote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de afkorting niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |