quote:Kan zijn dat ie daar naartoe wil, maar dat is dan toch een misvatting. Moderators worden niet gekozen uit de vriendenkring.
Op 01 september 2000 14:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik pleiten voor bedrijfsvoering?
Danny en ted misschien, ik heb nooit iets daarover gezegd volgens mij.
Ik snap je niet hoor, ik probeer het wat in te dammen, dat het niet uit de hand loopt, da's all.
Door mijn 'kan het wat minder' weten de users dus dat ze niet te ver moeten gaan
quote:* Er sprake is van het plaatsen van illegale zaken als warez, mp3\'s, racisme of links hiernaar
Op 01 september 2000 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga me niet mengen in dit topic, ik vraag gewoon of jullie ervoor willen zorgen dat het niet uit de hand loopt.
Goed dit zijn de Polls ik vind de teksten van Doc op pagina 1 Rasisme en op pagina 2 kwetsend
Ik neuk mijn moeder namelijk nooit, ik ben Doc niet!![]()
Ik vind het dergelijk uit de hand gelopen dat er meerdere malen Polls zijn overtreden terwijl ik geen kwade intenties had. Dit heb ik naderhand zeer duidelijk gemaakt aan Doc en Doc gaat door.
Het oordeel is of AAN jou of aan de moderator die de feedback gaat lezen als jij geen actie onderneemt
quote:Of we starten er een Poll over.
Op 01 september 2000 14:20 schreef Aneurism het volgende:
* Er sprake is van het plaatsen van illegale zaken als warez, mp3\'s, racisme of links hiernaar
* Er sprake is van berichten die doelbewust kwetsend zijn voor anderen of links hiernaarGoed dit zijn de Polls ik vind de teksten van Doc op pagina 1 Rasisme en op pagina 2 kwetsend
Ik neuk mijn moeder namelijk nooit, ik ben Doc niet!Ik vind het dergelijk uit de hand gelopen dat er meerdere malen Polls zijn overtreden terwijl ik geen kwade intenties had. Dit heb ik naderhand zeer duidelijk gemaakt aan Doc en Doc gaat door.
Het oordeel is of AAN jou of aan de moderator die de feedback gaat lezen als jij geen actie onderneemt
quote:Dit schreef Danny ooit, wat wil je hiermee zeggen?
Op 01 september 2000 14:16 schreef Madeliefje het volgende:
Kan zijn dat ie daar naartoe wil, maar dat is dan toch een misvatting. Moderators worden niet gekozen uit de vriendenkring.
Verbal heb ik nog nooit ontmoet, havoc 1x, digger 2 of 3 keer, raiden ken ik nauwelijks.
De enige die ik ECHT goed ken van de modjes is Knorretje, maar als die nog niet geschikt is voor seksualiteit dan weet ik 't ook niet meer.
quote:Nou eh
Op 01 september 2000 14:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit schreef Danny ooit, wat wil je hiermee zeggen?
quote:Vertel, oh schone bloem, heeft U alle kwoots bewaard?
Op 01 september 2000 14:25 schreef Madeliefje het volgende:
Nou ehTARAraboemdijee
, "Da's toevallig, vind je niet?"
quote:Nee mevrouw
Op 01 september 2000 14:30 schreef yvonne het volgende:
Vertel, oh schone bloem, heeft U alle kwoots bewaard?
quote:TARA is wat sneller dan Annie, die het volgens mij NOG STEEDS niet door heeft...
Op 01 september 2000 14:25 schreef Madeliefje het volgende:
Nou ehTARAraboemdijee
, "Da's toevallig, vind je niet?"
BTW
Beste Annie,
Maar welk RAS heb je het nou over?
Denk je dat "Homoos" een ras is of zo?
Met "Homoos" worden meestal mensen aangeduidt die van die sexuele geaardheid zijn dat ze het liefst met mensen van het eigen geslacht sex hebben. Dat heeft zeer weinig met rassen te maken.
quote:Eigenlijk ben ik heel aardig
Op 01 september 2000 14:33 schreef Madeliefje het volgende:
Nee mevrouwYvonne
. Ik zat aan m'n quotum, maar deze zal ik eeuwig koesteren. 'Schone bloem'. Wat aardig van u.
quote:O ja, is dat zo gozer,
Op 01 september 2000 14:07 schreef Aneurism het volgende:
Sorry dat ik de pret onderdruk maar ik neem aanstoot tegen Doc's taal!
DEATHROW'S FINEST!!
(of had ik deze al gebruikt?)
quote:Nee! Stommerd
Op 01 september 2000 14:30 schreef yvonne het volgende:
Vertel, oh schone bloem, heeft U alle kwoots bewaard?
quote:Dat treft. Ik ook! Hmzzzz.
Op 01 september 2000 14:41 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk ben ik heel aardig
Heeeey wacht even?!?!?!?![]()
![]()
![]()
Dat komt uit een ander topic. ![]()
![]()
Probeer je me in de maling te nemen of zo?
quote:BTW ANITA
Op 01 september 2000 14:37 schreef Doc het volgende:
TARA is wat sneller dan Annie, die het volgens mij NOG STEEDS niet door heeft...BTW
Beste Annie,
Maar welk RAS heb je het nou over?
Denk je dat "Homoos" een ras is of zo?
Met "Homoos" worden meestal mensen aangeduidt die van die sexuele geaardheid zijn dat ze het liefst met mensen van het eigen geslacht sex hebben. Dat heeft zeer weinig met rassen te maken.
Ik zie nu in wat voor een zielig ventje je bent en zal me niet verder tot jouw niveau verlagen!
Aneurism
quote:Right on Modderfokker. You Go Boy! Don't even go there. Peace.
Op 01 september 2000 14:43 schreef Doc het volgende:
AND STOP QUOTING MY SHIT!!
quote:Nee hoor, dat heet disco.... discroma..... dickso...... ow jah, discriminatie.
Op 01 september 2000 14:46 schreef Aneurism het volgende:
BTW ANITA
ik heb het over groeperingen en iemand daarvan beledigen is een rasist als degene zijn geaardheid gebruikt om te kwetsen heet dat ook rasisme.Ik zie nu in wat voor een zielig ventje je bent en zal me niet verder tot jouw niveau verlagen!
Aneurism
quote:Heeeel goed, eindelijk iemand met net zo'n goed geheugen als ik
Op 01 september 2000 14:45 schreef Madeliefje het volgende:
Dat treft. Ik ook! Hmzzzz.Heeeey wacht even?!?!?!?
Dat komt uit een ander topic.
quote:nee, meer meer meer
Op 01 september 2000 14:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jongens, kan het wat minder?
Doc mijn complimenten, dit was nog leuker dan the topic gangasta rap. Wat zal jij een lol gehad hebben. Dus toch een van je leukste dagen ??
quote:Wat mijn serieuze reply betreft zie:
Op 01 september 2000 14:46 schreef Aneurism het volgende:
BTW ANITA
ik heb het over groeperingen en iemand daarvan beledigen is een rasist als degene zijn geaardheid gebruikt om te kwetsen heet dat ook rasisme.Ik zie nu in wat voor een zielig ventje je bent en zal me niet verder tot jouw niveau verlagen!
Aneurism
En wat was nou je bedoeling in dat topic?
Mij te laten bannen omdat jij dom bent?
quote:Yep, ik werd wakker met een excelent humeur en dat is alleen maar beter geworden
Op 01 september 2000 14:57 schreef Zusje het volgende:
nee, meer meer meerDoc mijn complimenten, dit was nog leuker dan the topic gangasta rap. Wat zal jij een lol gehad hebben. Dus toch een van je leukste dagen ??
[edit: o shit ik geef een verkeerde reply: ik wil dus zeggen dat ik nog steeds een kuthumeur heb en ONGELOVELIJK boos ben op Annie
]
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 01-09-2000 15:02]
quote:Oooooooooooooooh, dat is gemeen!
Op 01 september 2000 14:45 schreef Madeliefje het volgende:
Dat treft. Ik ook! Hmzzzz.Heeeey wacht even?!?!?!?
Dat komt uit een ander topic.
quote:You made my day punk
Op 01 september 2000 15:00 schreef Doc het volgende:
Yep, ik werd wakker met een excelent humeur en dat is alleen maar beter geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thanks darlink
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |