quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef gehotseflotst het volgende:
Mijn stapeltje katten
[ afbeelding ]
En wanneer ik foto's maak ziet minstens tweederde van de foto's er zo uit:
[ afbeelding ]
die pootjesquote:Op zondag 25 december 2011 09:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom staan mijn poedies niet in de op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze zo onwijs aandoenlijk, dat vond ik de eerste keer dat ik die foto zag ook alquote:
Zulke foto's heb ik ook heel veel van toen ik jong was en de poezels altijd in mijn wandel/kinderwagentje/wiegje lagenquote:
Frodo loenst enorm (of kijkt scheel, net hoe hij je aankijkt).quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef SiGNe het volgende:
Heheh, valt me nog mee dat ie het nog redelijk accepteert.
Loenst ie trouwens iets?
(Westerse) Siamees toch?
Wat een leuk stapeltje kattenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef gehotseflotst het volgende:
Mijn stapeltje katten
[ afbeelding ]
En wanneer ik foto's maak ziet minstens tweederde van de foto's er zo uit:
[ afbeelding ]
maar wel een mooie knurftquote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef BlueEyes het volgende:
Hangt Bengel alleen aan de buitendeur, of heb je inmiddels alle deurkrukken in huis om moeten zetten?
Hier nog een paar oude foto's in het kader van hoe zo'n onwijze knurft Frodo is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als afsluiter nog een intelligente van Noodle (foto van ruim 11 jaar terug)
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
laptopkat
wij hebben sinds vandaag een vriendinnetje voor Roxy erbij
Meet Samba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat Roxy snel gewend was toen ze na een dag of 3 al lekker bij je kwam liggen, maar deze kleine had nog geen 5 minuten nodig!
Alleen voor de hond is ze panisch! maar dat komt ook wel weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |