abonnement Unibet Coolblue
pi_106376223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

Aah ;(

Hoop niet dat hij alteveel pijn heeft gehad . Maarja zo is het beter voor hem. Mijn hond is nu 1 jaar geleden dat hij is overleden en heb nu nog steeds dat ik een koekje wil gooien of pas op dat de hond niet uit de deur vliegt! Dat zal je wel lang blijven houden heel veel sterkte
De dierenarts zei dat hij daar in principe niets van gevoeld heeft. Als je te weinig zuurstof krijgt wordt je heel slaperig. Dat hij zo benauwd is geweest zal niet fijn voor hem zijn geweest, maar van dat bloed heeft hij verder niets gemerkt, en jouw hond waarschijnlijk ook niet. Dat is dan weer iets.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:21:29 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106392781




Fiepje O+
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:05:18 #104
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106396976
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef fh101 het volgende:
Dankjulliewel O+

Mijn lieve grote vriend is ongeveer een uurtje geleden overleden. Hij werd opeens heel benauwd, echte ademnood. We hebben de dierenarts gebeld, die wou niet hierheen komen en dat was voor ons wel een vereiste. Andere dierenarts gebeld, die was er na 15 min, maar dat was al te laat. We waren er allemaal bij, en hij had een mooi plekje onder de kerstboom uitgezocht.

Zoals mijn moeder zei: een reus is geveld, en; the end of an era. (Hij was vrij groot en ongeveer 9 kilo, en hij is 19 geworden)

Dag lieve Joet! O+
[ afbeelding ]
Sterkte..voelt vast niet fijn.
Hij heeft vast een heel mooi leven bij je gehad en hij zal ook nooit helemaal weggaan zolang je aan 'm denkt.

Die stilte waar je het over hebt, ik ken het, heb het sinds november toen ik Morgan in moest slapen ook.. en die stilte blijft helaas heel lang aanwezig.
Ik denk nu nog steeds bijna elke dag aan 'm, vooral over dat ie nog zo jong was (anderhalf)
Ik ben ondertussen wel al eenbeetje aan het kijken voor een nieuw katje maar Morgan zal ie nooit kunnen vervangen.. maar dat hoeft ook niet :)

[ Bericht 15% gewijzigd door SiGNe op 04-01-2012 15:11:50 ]
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:04:15 #105
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_106402455
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:12 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Oh, dan zal het in rare posities liggen er niet uitgroeien? O+

Wacht....
Eddy? Ze? Hahaha wat leuk :D
Ik geloof niet dat het ooit over gaat nee... Meeko dwingt zelfs mij in rare posities als ze op de bank tegen mijn benen aan ligt te slapen O+

En ja, dit is een meisjes-Eddy :P
Oorspronkelijk heette ze Sofie, maar dat vonden we niet zo leuk. Dat is omgedoopt naar Edwina, maar werd al na een paar dagen afgekort naar Ed of Eddy :+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_106403840
Hahaha mn kat snapt niet helemaal hoe ze zich moet verstoppen haha



we hebben maar net gedaan of we haar niet zagen :P
pi_106443461
Sterkte, fh101 :'( Wat een leeftijd heeft ie mogen halen, maar het blijft te vroeg...

Fraubitch: Gefeliciteerd, het is een leuk ding met gigantische poten inderdaad!

Fiepje O+

ChicaChula: Kat? Welke kat? _O-

Vandaag lag hier op de bank opnieuw een stapeltje katten O+





Pepper kan trouwens ook gigantisch vreemd/in de knoop zitten! :o Haar bijnaam is dan ook Ikea-kat :P


En Lance heeft oh zo'n zwaar leven soms...
pi_106444096
Ikea kat :D

Je hebt wel mooie dieren zeg, shiva is ook al zo'n knapperd.

Ik met de kat van de buurman, hij is vaker hier dan thuis
pi_106450514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef gehotseflotst het volgende:
Sterkte, fh101 :'( Wat een leeftijd heeft ie mogen halen, maar het blijft te vroeg...

Fraubitch: Gefeliciteerd, het is een leuk ding met gigantische poten inderdaad!

Fiepje O+

ChicaChula: Kat? Welke kat? _O-

Vandaag lag hier op de bank opnieuw een stapeltje katten O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pepper kan trouwens ook gigantisch vreemd/in de knoop zitten! :o Haar bijnaam is dan ook Ikea-kat :P
[ afbeelding ]

En Lance heeft oh zo'n zwaar leven soms...
[ afbeelding ]
hahah een heel zwaar leven heeft hij! leuke foto O+

hier nog even een foto van smokey! deze foto willen wij heel groot op canvas doek bestellen en boven de bank hangen

ROAR!!!!
pi_106462670


Niet van mij, maar super cute O+
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_106462976
hé dat lijkt mijn halfhoofd Smackie wel :P
  FOK!fotograaf vrijdag 6 januari 2012 @ 00:04:30 #112
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_106465899
Mogen Youtube fillumpjes ook?!

Max houdt van water. Ik ben erachtergekomen met het schoonmaken van de aquarium, zat ie ook steeds in de emmer te scheppen met zijn pootjes, toen ie er helemaal in wou springen heb ik de emmer maar leeggegooid en een wasteil voor hem neergezet. Heeft ie ook echt in rondgebadderd met alle 4 de pootjes, hij komt ook naast de douche liggen als we ons douchen en klimt in mijn been als ik mijn tanden poets om bij de wasbak te komen.


Heeft iemand van jullie katten die van water houden??
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf vrijdag 6 januari 2012 @ 00:06:42 #113
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_106465981
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef gehotseflotst het volgende:
Sterkte, fh101 :'( Wat een leeftijd heeft ie mogen halen, maar het blijft te vroeg...

Fraubitch: Gefeliciteerd, het is een leuk ding met gigantische poten inderdaad!

En Lance heeft oh zo'n zwaar leven soms...
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA die foto!!

En dankje O+ ik ben er ontzettend blij mee! O+
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 01:10:52 #114
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106468434
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef fraubitch het volgende:
Mogen Youtube fillumpjes ook?!

Max houdt van water. Ik ben erachtergekomen met het schoonmaken van de aquarium, zat ie ook steeds in de emmer te scheppen met zijn pootjes, toen ie er helemaal in wou springen heb ik de emmer maar leeggegooid en een wasteil voor hem neergezet. Heeft ie ook echt in rondgebadderd met alle 4 de pootjes, hij komt ook naast de douche liggen als we ons douchen en klimt in mijn been als ik mijn tanden poets om bij de wasbak te komen.


Heeft iemand van jullie katten die van water houden??
ik geef Ot(de kleine dikke) regelmatig ervanlangs met de plantenspuit (met name als ze uit t verkeerde bakje eet en ze weet dondersgoed dat dat niet mag maar haar eigen eten is altijd gelijk op). maar voor ze goed en wel droog is staat ze er weer. het lijkt haar niet te boeien, ze ziet t meer als spelletje.

ze komen allebei buurten als ik gedouched heb, maar als de douche nadrupt rennen ze weg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106473047
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef fraubitch het volgende:
Mogen Youtube fillumpjes ook?!

Max houdt van water. Ik ben erachtergekomen met het schoonmaken van de aquarium, zat ie ook steeds in de emmer te scheppen met zijn pootjes, toen ie er helemaal in wou springen heb ik de emmer maar leeggegooid en een wasteil voor hem neergezet. Heeft ie ook echt in rondgebadderd met alle 4 de pootjes, hij komt ook naast de douche liggen als we ons douchen en klimt in mijn been als ik mijn tanden poets om bij de wasbak te komen.


Heeft iemand van jullie katten die van water houden??
Ik zeg van wel:
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_106473177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:32 schreef Croli het volgende:

[..]

Ik zeg van wel:
[ afbeelding ]
_O_
pi_106474851
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef fraubitch het volgende:
Mogen Youtube fillumpjes ook?!

Max houdt van water. Ik ben erachtergekomen met het schoonmaken van de aquarium, zat ie ook steeds in de emmer te scheppen met zijn pootjes, toen ie er helemaal in wou springen heb ik de emmer maar leeggegooid en een wasteil voor hem neergezet. Heeft ie ook echt in rondgebadderd met alle 4 de pootjes, hij komt ook naast de douche liggen als we ons douchen en klimt in mijn been als ik mijn tanden poets om bij de wasbak te komen.


Heeft iemand van jullie katten die van water houden??
Als ik 'm zo met die pootjes zie, moet ik aan deze denken:



quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:32 schreef Croli het volgende:

[..]

Ik zeg van wel:
[ afbeelding ]
:o Was dat een vrijwillige douchebeurt??
pi_106476182
[..]

:o Was dat een vrijwillige douchebeurt??
[/quote]

Jep! We houden Misty gewoon vast (baby-wise, vind ze namelijk altijd zeer prima) en dan hups mee onder de douche. Ze vindt het heerlijk zolang dr koppie maar niet vol onder de stralen gaat. Onderwijl zit ze zichzelf een beetje mee te wassen.
Op deze foto is er trouwens al een handdoek overheen geweest, dus volgende keer als ze weer mee gaat douchen even foto maken van als ze echt nog zeik en zeik nat is!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_106476273
Haha, geweldig!
Op wat onvrijwillige plonsbeurten in bad na (wie gaat dan ook op het randje lopen klooien als ik in een vol bad lig) en op de wasbox een hoop gebrul en gebler als ik douche, kom ik niet.
Er hoeft maar een druppel rond te vliegen en het is dikke paniek..
pi_106479002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef gehotseflotst het volgende:

En Lance heeft oh zo'n zwaar leven soms...
[ afbeelding ]
Hahahahahahaha!!!!!
  FOK!fotograaf vrijdag 6 januari 2012 @ 13:16:56 #121
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_106479645
Mijn vriend heeft vanochtend Max uit de wc pot gehaald.....
Vanaf nu de wcdeur maar goed dicht doen. :')
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_106479869
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef fraubitch het volgende:
Mijn vriend heeft vanochtend Max uit de wc pot gehaald.....
Vanaf nu de wcdeur maar goed dicht doen. :')
_O-
  vrijdag 6 januari 2012 @ 13:24:37 #123
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106479907
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef fraubitch het volgende:
Mijn vriend heeft vanochtend Max uit de wc pot gehaald.....
Vanaf nu de wcdeur maar goed dicht doen. :')
doen die dikkoppen van mij ook. Liep ik door de gang, keek ik de wc in, kijkt Ot me met grote ogen aan

terwijl ze met haar voorpoten in het water (platte deel) staat en haar achterpoten op de bril.

Doe de deur dus altijd dicht, keertje vergeten en ze zitten er al in
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106479956
Is zo'n waterfontein niet iets voor jullie?
Of zal het dan helemaal keuken (of waar die dan staan zal) dweilen worden?
pi_106481157
ik wil ook katten die mee willen douchen :(
pi_106481391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef deadly_kiss het volgende:
ik wil ook katten die mee willen douchen :(
Ik ook!!! Mijn kat wil echt niet mee onder douche :( hij gaat wel het water oplikken als ik klaar ben dan durft hij binnen te komen.
ROAR!!!!
pi_106484582
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef fraubitch het volgende:
Mijn vriend heeft vanochtend Max uit de wc pot gehaald.....
Vanaf nu de wcdeur maar goed dicht doen. :')
Wij zijn verhuisd, in ons vorige huis hadden we een vlakspoel toilet en hier diepspoel toiletten. In het vorige huis hadden de katten geen interesse in de WC, maar na de verhuizing moest alles onderzocht worden natuurlijk.
Toen Flynn de eerste keer water echt zag "verdwijnen" dook hij er zonder aarzelen achteraan :D
Nu doen we altijd netjes de klep dicht voordat we doorspoelen.
Zonder katten naar het toilet is geen optie, dan krijg je dit soort taferelen (niet mijn katten)



Twee jaar geleden hadden we opvangkittens Frank en Black die mee gingen onder de douche. Stond ik te douchen en kwam er ineens zo'n hummeltje langs het douchegordijn lopen en bij m'n voeten zitten alsof het de normaalste zaak van de wereld was. :o

Flynn speelt graag met de douchekop, je moet dan het water aan/uit doen en hij "vangt" het water wanneer het eruit komt. Ik heb er van hem geen beeldmateriaal van geloof ik, wel van bovengenoemde opvangkittens die het al heel snel het spelletje van hem afgekeken hadden;


En van dEUS;

het begint droog en voorzichtig;



Maar al snel vergeet hij dat;





En uiteindelijk is hij vanonder helemaal nat en heeft hij er stiekem een beetje de balen van :D

pi_106486654
\

Mijn kat houdt van vers water in haar bakje. Dus ze wacht braaf tot ik het voor haar haal. :)
pi_106486763
quote:
_O-
pi_106487261
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
\

Mijn kat houdt van vers water in haar bakje. Dus ze wacht braaf tot ik het voor haar haal. :)


Dit niks voor haar ?
pi_106487345
Ooh, wat Pleun doet, kunnen die van mij ook goed, als ze doorhebben dat de waterbak verschoond wordt is feest.
En wat een lekker bolletje is Pleun!

Ik heb nog wel oude foto's van Frodo en Noodle in bad, helaas is sinds ze ouder zijn dit spelletje niet meer leuk...


pi_106487417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit niks voor haar ?
Die heb ik ook aangeschaft op aanraden van jou en Oognip, ^O^ topding!
pi_106487629
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:22 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Die heb ik ook aangeschaft op aanraden van jou en Oognip, ^O^ topding!
Haha, eigenlijk moet ik commissie gaan vragen bij Catmate :P

Onze stichting zou wel kunnen meeprofiteren van dergelijke bestellingen, op de homepage www.scheldekat.nl staat een banner van zooplus, wanneer je wat bij zooplus gaat bestellen en naar hun site gaat door op die banner te klikken krijgt de stichting een paar procent van het besteedde bedrag.
Dat kunnen wij dan weer gebruiken om de zwerfkatten te helpen.
pi_106488420
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit niks voor haar ?
Ja, misschien wel. :) Zou ook handiger zijn met die platte snoet, want als het water te laag staat, gaat ze met haar poot drinken. :+

quote:
En wat een lekker bolletje is Pleun!
Zeker als je je bedenkt hoe ze er een half jaar geleden uitzag toen ik haar kreeg. Na een dierenartsbezoekje kwam er een extra vacht bij. *;
pi_106488537
Ik wil ook een kad :D M'n moeder helaas niet }:|
pi_106489492
Ik heb vanmiddag zo'n bal voor mijn kat gekocht waar snoepjes uitrollen als hij er mee speelt maar hij snapt het niet ;(

Heb hem laten zien dat ik er snoepjes in doe, hem laten ruiken, zelf de bal heen en weer gerold maar blijkbaar heb ik een domme kat :')

Heeft iemand van jullie nog een tip??
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:31:50 #137
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_106492988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb vanmiddag zo'n bal voor mijn kat gekocht waar snoepjes uitrollen als hij er mee speelt maar hij snapt het niet ;(

Heb hem laten zien dat ik er snoepjes in doe, hem laten ruiken, zelf de bal heen en weer gerold maar blijkbaar heb ik een domme kat :')

Heeft iemand van jullie nog een tip??
Wachten tot hij honger heeft.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 januari 2012 @ 18:34:35 #138
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_106493077
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:32 schreef Croli het volgende:

[..]

Ik zeg van wel:
[ afbeelding ]
Held _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:25:21 #139
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106495156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb vanmiddag zo'n bal voor mijn kat gekocht waar snoepjes uitrollen als hij er mee speelt maar hij snapt het niet ;(

Heb hem laten zien dat ik er snoepjes in doe, hem laten ruiken, zelf de bal heen en weer gerold maar blijkbaar heb ik een domme kat :')

Heeft iemand van jullie nog een tip??
Opzij leggen en nooit meer naar kijken.. net als de kat..
Mijn kat snapte er ook niks van, die vond die bal ook te groot, klein balletje werd wel mee gespeeld.
pi_106496218
Oh die van mij heeft in notime die snoepjes eruit :)
pi_106498287
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:05 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb vanmiddag zo'n bal voor mijn kat gekocht waar snoepjes uitrollen als hij er mee speelt maar hij snapt het niet ;(

Heb hem laten zien dat ik er snoepjes in doe, hem laten ruiken, zelf de bal heen en weer gerold maar blijkbaar heb ik een domme kat :')

Heeft iemand van jullie nog een tip??
Snoepje onder de bal er een beetje tegen de bal aan leggen. Zodat de kat het snoepje ziet en het linkt aan de bal. Wel telkens herhalen. Bij sommige katten duurt het nu eenmaal langer voordat ze het doorhebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Wij zijn verhuisd, in ons vorige huis hadden we een vlakspoel toilet en hier diepspoel toiletten. In het vorige huis hadden de katten geen interesse in de WC, maar na de verhuizing moest alles onderzocht worden natuurlijk.
Toen Flynn de eerste keer water echt zag "verdwijnen" dook hij er zonder aarzelen achteraan :D
Nu doen we altijd netjes de klep dicht voordat we doorspoelen.
Zonder katten naar het toilet is geen optie, dan krijg je dit soort taferelen (niet mijn katten)

[ afbeelding ]
Zo herkenbaar. Sammy maar vooral Billy gaan graag mee. Rare beesten...die katten
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_106500047
Bedankt voor de tip ^O^
pi_106536499

Volgens Fire past hij prima in het doosje. Volgens Rossi en mij heeft hij een dikke derrière en buik.
  Boks-Chick zondag 8 januari 2012 @ 00:22:42 #144
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106546089
Ik doe stiekem even een update van mijn twee vriendjes O+
Ze zijn, na bijna twee maanden, helemaal gewend.

Blinde Cane is alleen blind als je het weet... Naja, met spelen raakt hij nog wel eens overenthousiast en dan vergeet hij waar de muur eindigt en dan botst hij er tegen aan :')
Repelsteeltje is een grote ondeugd (mag ook wel met nog geen 7 maanden natuurlijk O+) en heeft er voor gezorgd dat mijn huis nog erger Catproof is dan dat hij ooit kindproof was _O-

En met elkaar gaat het ook enorm goed. Ze spelen met elkaar, slapen nog net niet tegen elkaar aan, geven kopjes aan elkaar bij passeren enz. Dus dat is gelukkig helemaal goed uit gepakt met die twee! Cane is af en toe wel enorm hardhandig, maar dan is het een voordeel dat Repel gewoon kan kijken en Cane dus juist niet. Want als ze het zat is klimt ze snel ergens in of op, en dat heeft hij dan niet in de gaten want dat gaat te snel voor hem :D.

anyways, pics!


Cane slapend op de vensterbank boven de warme kachel


Repel op dezelfde vensterbank, zich net aan het wassen


.


Cane kruipt graag in dingen (geen doos of tas is veilig als ik niet op let _O-)
Hierboven heeft hij een plastic tas geconfisqueerd, waar ik terwijl hij bezig was, maar iets half in heb gezet :') En ik bleef er bij uiteraard, het blijft een (gevaarlijke) plastic zak. Repel snapt er niets van, wat daar nou leuk aan is :').



Ook de doos van mijn nieuwe TV is zeer geliefd bij met name Cane, maar Repel vind het ook leuk spelen. In het midden waar ze beiden naar kijken zit een handvat. Erg leuk om daar met de pootjes doorheen te hannessen natuurlijk :D

Tot slot wil Cane bewijzen dat hij enorm goed kan Kat zijn ondanks zijn blindheid:



Even lekker rekken en strekken _O_

:D
lolwut
pi_106550088
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef fraubitch het volgende:


Heeft iemand van jullie katten die van water houden??
Die van mij gaat naar buiten tijdens een storm en komt de volgende dag pas (nat) terug alsof er niks aan de hand is.
pi_106576144
Zorro is dol op water. Die vindt overal water en schept het er dan allemaal uit.
  zondag 8 januari 2012 @ 22:54:15 #147
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106583642
Mijn heren:

Merlijn, drieenhalf jaar. Net zo dom als 'ie blond is, maar wel heel lief. En lomp :)



Diesel, ruim zeven jaar. Kwam als prutsje van 5 weken hier, en het is gebleken dat boerderijmonstergenen bestaan. Maar hij is wel lief :)



Frunzel, bijna 17 jaar. Beetje stram, soms weet 'ie het niet meer, en hij snurkt behoorlijk. Maar verder is er niks met 'm aan de hand, en leeft 'ie nog steeds voor eten en aandacht :)

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_106601501
Opvangpoes Mascha wast zich;

  maandag 9 januari 2012 @ 15:38:52 #149
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_106603036
pi_106603072
O+ wat een tevreden snoetje Ataraxy
pi_106604788
Iemand die ik blij kan maken met deze krabpaal?


Op de achtergrond hier.

Is tot aan het plafond maar niet geschikt voor 3maine coons met het hogere plafond in onze huidige woning.
Je ziet gebruikssporen hij is wat scheef en volgens mij laat de stof ergens los.
Hij mag in principe gratis weg maar ik zou het leuk vinden iets te krijgen voor de katten of voor onze dochter.
De krabpaal staat in de omgeving van Eindhoven.
pi_106610136
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:38 schreef Ataraxy het volgende:
[ afbeelding ]
En ook zo mooi poseren

Frunzel is ook een schat, hij lijkt alleen wel een beetje verlegen te worden van de foto.

[ Bericht 65% gewijzigd door Miendientje op 09-01-2012 19:06:45 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 18:58:51 #153
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106610440
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef Miendientje het volgende:
En ook zo mooi poseren

Frunzel is ook een schat, hij lijkt alleen wel een beetje verlegen te worden van de foto.
Hij zet zich schrap voor de flits, die niet kwam :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_106610548
Midas die zijn nieuwe kattenbak-huis komt inspecteren :D



En Snowie die weer even de prinses wilde uithangen :')



pi_106618021
Ze klopt altijd aan:



het schattige is dat ze met haar pootje ook echt klop bewegingen maakt haha
pi_106619067
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef ChicaChula het volgende:
Ze klopt altijd aan:

[ afbeelding ]

het schattige is dat ze met haar pootje ook echt klop bewegingen maakt haha
hahah zo lief!! die oogjes ook! lijkt net als in de film van puss in boots
ROAR!!!!
pi_106631571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:27 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Snoepje onder de bal er een beetje tegen de bal aan leggen. Zodat de kat het snoepje ziet en het linkt aan de bal. Wel telkens herhalen. Bij sommige katten duurt het nu eenmaal langer voordat ze het doorhebben.
En sommige zullen het nooit snappen (of niet geïnteresseerd zijn). Onze eerste kat heeft het nooit gesnapt, maar hij was ook absoluut niet geïnteresseerd in eten (tenzij het kaas, komkommer, meloen, vis of vla was...). Onze tweede kat is er gek mee, brokjes erin en hij is weer even zoet.

Dit is onze eerste kat op z'n favoriete plek.


Het was altijd fantastisch om te zien hoe hij uit dat mandje ging: voorpoten eerst (op een plankje die op deze foto achter het onderste mandje zit) en dan langzaam z'n achterlijf laten zaken.


Onze twee huidige katten komen niet in het bovenste mandje. Eentje heeft het wel geprobeerd, maar hij komt er dan niet meer uit :p

Dit is de kleinste van onze twee huidige katten. Hij heet, heel toepasselijk, Kleintje, aangezien hij ook kleiner was dan onze eerste.


Dit is de grote, Rooie. Als 8-maanden kitten met alle waarschijnlijkheid (samen met z'n broer) uit de auto geschopt aan het begin van de zomervakantie. Hij was aankomen lopen bij m'n schoonouders die een paar maanden geprobeerd hebben de baasjes te vinden. Toen ze naar Spanje zijn verhuisd hebben wij hem opgenomen. Hij was zeer schuw en wist niet eens hoe hij moest kopjes geven! (hij wil je nog steeds wel eens KO "koppen" door z'n kop nogal hard tegen je kin te slaan :p Hij is een echte zonaanbidder!


En zo lief kunnen ze met elkaar zijn


edit: ah, imageshack werkt blijkbaar niet...

[ Bericht 8% gewijzigd door Sweetpea8472 op 10-01-2012 09:14:39 (geen imageshack gebruike!) ]
pi_106632281
Ook nog maar een update van mijn kant, mijn kittens groeien als kool en zijn nu 5 maanden oud. Bijna toe aan sterilisatie dus. Ze zijn heel speels met elkaar en met het speelgoed maar ook knuffelig.

Het is ook leuk om te merken dat Toad ( de schildpad ) meer naar mijn vriendin trekt en Yoshi ( de grijs witte ) meer naar mij. Altijd smorgens komen knuffelen haha.

Nu wat foto's dan:









Zoals je ziet zijn ze heel lief en vooral als ze mekaar wassen haha.

Het zijn gewoon boerderij kittens maar ik heb een vaag vermoeden dat er een raskat ofzo overheen is gegaan bij de moeder van Toad. Het is alleen jammer dat ik waarschijnlijk er nooit achter kom wat voor ras want vooral de staart is heel mooi vol en lijkt net op een vos.
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_106637470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:25 schreef GekkeMat het volgende:

Het zijn gewoon boerderij kittens maar ik heb een vaag vermoeden dat er een raskat ofzo overheen is gegaan bij de moeder van Toad. Het is alleen jammer dat ik waarschijnlijk er nooit achter kom wat voor ras want vooral de staart is heel mooi vol en lijkt net op een vos.
Langhaar is een recessief gen dus dat heeft ze van zowel haar vader als haar moeder geërfd.
Misschien dat er op die boerderij ooit een langharige kat is ingekruist en dat het langhaar gen in de populatie is verspreid. Het kan inderdaad elk langharig ras zijn en misschien wel twee verschillende rassen.
Ik heb zelf twee langharige katten (waarvan eentje ook nog met pointaftekening) van een boerderij in the middle of nowhere waar echt niemand een raskat buiten zou laten lopen langs de provinciale weg, wel hadden ze ooit eens een kruisingskatje gehad van iemand en sindsdien werden er steeds gemengde nestjes met kortharige en langharige katten geboren omdat het lange haar in de familie bleef door inteelt.





pi_106641456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:25 schreef GekkeMat het volgende:
Zoals je ziet zijn ze heel lief en vooral als ze mekaar wassen haha.
Ja, zo beginnen die van mij ook... Elkaar helemaal aflikken (t/m droog achter de oren) en dan begint de kleine in de achterpoten van de ander te bijten... Dat is het punt dat ik blij ben dat we een groot huis hebben :p
pi_106651064
Gave boomstam in je huis Sweetpea
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_106671290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef WinnieWana het volgende:
Gave boomstam in je huis Sweetpea
Heeft een vriend van m'n moeder ooit gemaakt. De kat kwam van m'n moeder en toen hij naar mij ging, ging de boom mee.
pi_106675014
Ik moet ECHT vaker hier kijken :P Mega-update-post:
Hugsy: dank je wel O+ Je buurman heeft ook een leuke kat! :o Hier weigerde de poes met het snackballetje te rollen en pikte ze altijd brokjes als een andere kat ermee bezig was. Nu heeft ze door dat het toch écht sneller gaat als ze het zelf doet ;) Tip: schuifje HELEMAAL open zetten, zodat elk tikje een brokje oplevert. En HEULE lekkere brokjes natuurlijk. Die tip van brokjes tegen het balletje aan leggen is ook een goede!

Tijgertjuh: Awwwwww! O+ Wat een geweldige foto!

Fraubitch: Max O+ Wat lief zeg! Enne... Max in de wc?? _O-
Hier zijn er twee gek op water, maar dat is niet ongewoon bij dit kattenras :P Eentje speelt net zoals Max met water, de ander doucht het liefst samen met ons (als de straal zacht staat). Lance komt altijd in de douche zeuren om afgedroogd te worden als wij klaar zijn met douchen, ook al is ie amper nat :')

Croli: Wauw :P Was dat echt vrijwillig? Geweldig! :D

Pumpkin_Ruby: Hahaha, doen jouw katten ook altijd zo bij de wc-deur? Herkenbaar! :D Wat een geweldige foto's trouwens, vooral die laatste van dEUS! :P

Pleun O+ Wat een leuk meisje!

Ferrari_rood: Moooooi hoor! Doosje past toch ook perfect? ;) Valt me mee dat ze het rechterdoosje niet proberen... :P

BrandX: Mooie foto's van mooie katten! O+ Pas je inderdaad op met die tas? Als je de handvaten doorknipt, kunnen ze er niet in verstrikt raken... ;)

Turbomuis: Pootjes!! O+ O+ Wat ziet Frunzel er goed uit voor zijn 16+ jaar zeg! :o

Ataraxy: O+ Lief!

Deadly_Kiss: Wat een gave opbergplek voor de kattenbak zo :D Hier zijn ze ook allemaal verstopt! En Snowie, wauw O+

ChicaChula: Wat een schattig koppie zeg! Daar kun je toch geen nee tegen zeggen :P

Sweetpea: Zelfgemaakte krabpaal! :o Wat voor beest zit er nou halverwege? Wat een lieve foto van Kleintje en Rooie samen O+

GekkeMat: Awwww, wat zijn ze lief samen O+

Ik zit nu achter de computer in de woonkamer, maar heb bijna geen plek voor mezelf :( De katten moeten en zullen per se bij me in de buurt liggen (en ik vind het heerlijk :P). Vlak na de foto deed Lance een wasaanval op Casper (die op de foto in het mandje ligt) en uiteindelijk kon ie het mandje bemachtigen, omdat Casper al dat gelik zat werd :')



Pepper is mijn lieve, speciale meisje O+ Ze heeft een schouder die constant half uit de kom is door een kapotte pees, wat ze al sinds haar kittentijd heeft en waardoor ze met een apart hupsje loopt. Een operatie om de pees te reconstrueren KAN helpen, maar er is ook veel kans op chronische pijn na zo'n operatie. Dat heeft ze nu niet, dus we zien het aan. In huis hebben we veel voor haar aangepast, zodat ze ook niet teveel hoeft te springen als ze wel een dagje last heeft. Ook heeft ze een aangetast evenwichtsorgaan door een doorgeslagen oorontsteking (ook in de kittentijd, ze was bijna doodgegaan :'( ), waardoor ze haar koppie schuin houdt, omdat haar evenwichtsorgaan aangeeft dat ze haar kopje dan recht houdt... maar ze redt zich super! Echt een speciaal meisje dus O+


O+


En haar halfbroertje, die al een flinke vent wordt O+


En ondertussen heeft Pepper het mandje kunnen claimen :')


[ Bericht 0% gewijzigd door gehotseflotst op 11-01-2012 11:21:16 ]
pi_106675286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef gehotseflotst het volgende:

En ondertussen heeft Pepper het mandje kunnen claimen :')
[ afbeelding ]
Jahmaar natuurlijk baasje, ik pas heus wel in zo'n klein mandje en dat ligt helemaal niet vervelend hoor!
Wat een heerlijkheidjes!

Hebben jullie datzelfde, dat je altijd foto's kijkt hier en er zo blij van wordt, en een feest van herkenning hebt in veel dingen?
pi_106675716
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef gehotseflotst het volgende:

Sweetpea: Zelfgemaakte krabpaal! :o Wat voor beest zit er nou halverwege? Wat een lieve foto van Kleintje en Rooie samen O+

Is een soort van handpop-ding wat over een plankje getrokken is.

En jouw kat zit tenminste niet op het toetsenbord! Die kleine van ons zit het liefs of op m'n toetsenbord (en dan z'n staart naar m'n muis) of op m'n muis. De rooie probeert in m'n schoot te klimmen als ik achter m'n pc zit.

En om problemen te voorkomen, heb ik twee mandjes op m'n bureau liggen. Hoewel ze daar soms ook om vechten (de ene ligt iets dichter bij mij dan de ander...)
pi_106675724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jahmaar natuurlijk baasje, ik pas heus wel in zo'n klein mandje en dat ligt helemaal niet vervelend hoor!
Wat een heerlijkheidjes!

Hebben jullie datzelfde, dat je altijd foto's kijkt hier en er zo blij van wordt, en een feest van herkenning hebt in veel dingen?
Hahaha, ja da's heel herkenbaar hè? Ze moeten en zullen zich overal in proppen :P

Ja, ik vind het heel leuk om al die foto's te zien en me dan te bedenken dat de mijne dat ook zo doet :D

Huidige status trouwens:


Casper wilde ook een wasaanval doen, maar na een boze blik van Pepper heeft ie het opgegeven en nu ligt ie schattig tegen haar en het mandje aan te leunen :')
pi_106675777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:35 schreef gehotseflotst het volgende:

Ja, ik vind het heel leuk om al die foto's te zien en me dan te bedenken dat de mijne dat ook zo doet :D

Het valt me op dat alle katten hetzelfde kijken... Langharig, kortharig, ze hebben allemaal die hooghartige blik!
pi_106675816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Is een soort van handpop-ding wat over een plankje getrokken is.

En jouw kat zit tenminste niet op het toetsenbord! Die kleine van ons zit het liefs of op m'n toetsenbord (en dan z'n staart naar m'n muis) of op m'n muis. De rooie probeert in m'n schoot te klimmen als ik achter m'n pc zit.

En om problemen te voorkomen, heb ik twee mandjes op m'n bureau liggen. Hoewel ze daar soms ook om vechten (de ene ligt iets dichter bij mij dan de ander...)
Haha, die handpop viel me gelijk op :o

Ach, daar zijn het katten voor ;) Pepper zit wel vaak met haar pootjes aan mijn toetsenbord, waardoor ze met de sneltoetsen steeds allerlei programma's opstart :') Casper probeert regelmatig de cursor te vangen :P En het mandje is erg in trek - was ooit een fruitmand, maar een van onze katten gilt het hele huis bij elkaar als we het ook maar wagen er een banaantje in te leggen :')

Bij mij passen ze niet op schoot :') Dus dat proberen ze niet eens meer.
pi_106675901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Het valt me op dat alle katten hetzelfde kijken... Langharig, kortharig, ze hebben allemaal die hooghartige blik!
Inderdaad O+ Mooi is dat he? O+

Pepper kan daar ook wat van :P (ouuuuwe foto, hier had ze nog amper een kraag :o )
pi_106680990
Wat een mooie katten zeg! gehotseflotst!
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_106684729
Inderdaad schitterende beesten! O+
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 16:00:09 #172
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_106684783
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand die ik blij kan maken met deze krabpaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de achtergrond hier.

Is tot aan het plafond maar niet geschikt voor 3maine coons met het hogere plafond in onze huidige woning.
Je ziet gebruikssporen hij is wat scheef en volgens mij laat de stof ergens los.
Hij mag in principe gratis weg maar ik zou het leuk vinden iets te krijgen voor de katten of voor onze dochter.
De krabpaal staat in de omgeving van Eindhoven.
Inclusief katten?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 16:00:44 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_106684808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef Prego het volgende:
Inderdaad schitterende beesten! O+
Ja, vind ik ook :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_106685373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef GekkeMat het volgende:
Wat een mooie katten zeg! gehotseflotst!
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef Prego het volgende:
Inderdaad schitterende beesten! O+
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook :Y
Bedankt O+ Maar die van jullie ook hoor! :o
pi_106685958
Het is weer een tijdje geleden dat Sjors en Sjimmie langs gekomen zijn hier, heb nog een hoop foto's op mijn camera staan, maar nog geen tijd gehad voor verwerking/bewerking. Nog ff een paar oudjes dan ;)

Lekker saampjes op bed :z


Sjimmie ziet weer iets vliegen...


Sjors als Sfinx :P
  Moderator woensdag 11 januari 2012 @ 17:24:24 #176
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_106688309
Zucht... ze zijn echt heel erg leuk he? En wat heerlijk samen. Mooie poezels O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_106695378
Ooooooooooooooh, Sjors en Sjimmie O+ Wat een plaatjes zeg! Die ogen, die vachtkleur... O+

Net, komt Lance de badkamer ingelopen... "Droog mij af!!!!! Ik ben doorweekt, droog mij af!!!" Tenminste, dat meende ik te verstaan met mijn 2,5 jaar ervaring met Kats en met Lance... Waarna hij nog een tijdje grauwend en miauwend doorgaat.
Ik stond pas net een paar seconden onder de douche, gek beest 8)7 :')
pi_106697931
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Inclusief katten?
Ik zal er over nadenken
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:33:14 #179
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106701173
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef gehotseflotst het volgende:

Turbomuis: Pootjes!! O+ O+
Speciaal voor jou dan :)

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_106703867
Nog een paar pootjes, zoals je ziet heeft Diesel verschillende kleuren kussentjes onder één pootje:


En Joep gebruikt zijn pootje als slaapmasker:
pi_106704402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:35 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Hahaha, ja da's heel herkenbaar hè? Ze moeten en zullen zich overal in proppen :P

Ja, ik vind het heel leuk om al die foto's te zien en me dan te bedenken dat de mijne dat ook zo doet :D

Huidige status trouwens:
[ afbeelding ]

Casper wilde ook een wasaanval doen, maar na een boze blik van Pepper heeft ie het opgegeven en nu ligt ie schattig tegen haar en het mandje aan te leunen :')
Aaahh wat een lieverds! Zou helemaal niet meer kunnen concentreren op de computer!
pi_106704507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef Miendientje het volgende:
Nog een paar pootjes, zoals je ziet heeft Diesel verschillende kleuren kussentjes onder één pootje:
[ afbeelding ]

En Joep gebruikt zijn pootje als slaapmasker:
[ afbeelding ]
Aahhww kroel kroel O+


altijd als ik die lieve foto's hier zie, ga ik mn katten kusjes geven haha :D ze zijn zo lief!
pi_106705394
Pootjes! :D

pi_106705520
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Pootjes! :D

[ afbeelding ]
Aaaaaaahhhh!!!!! Wat een droppie! Wat een leuke foto ook! O+
pi_106706550
Lekker hangûh
pi_106706616
Ik hoop dat de link t doet.. Kroelen in bed..

http://i1195.photobucket.(...)a-chula/af1c3789.mp4

O+
pi_106706841
Een heerlijk relaxte kat
pi_106706946
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Miendientje het volgende:
Een heerlijk relaxte kat
Ja.. Al moet ik zeggen dan ze grotendeels van de dag gestoord is.. En niet gewoon een beetje gek, maar echt GESTOORD hahaha iedereen ligt altijd in een deuk om dr.. Ze komt bijv met dr kont naar voor toe naar je toe rennen.. En ze maakt koprollen.. Zal het eens proberen te filmen!
pi_106713475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef Miendientje het volgende:
Nog een paar pootjes, zoals je ziet heeft Diesel verschillende kleuren kussentjes onder één pootje:
[ afbeelding ]

En Joep gebruikt zijn pootje als slaapmasker:
[ afbeelding ]
Heeeel bekend...

Ik had net een nieuw toestel en zat wat met de zoom te spelen, krijg je leuke fotos van!




En zo slaapt hij normaal altijd:


Deze is gek (op sneeuw)


Hij groef er gewoon tunnels in!
pi_106718260




2x onze mooierd; Frans! O+
pi_106718535


En een van de avonturiers van mn oma :D (familie van Frans)
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:24:29 #192
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106718645
Wat een lieve katten weer allemaal. O+ O+ O+

Waarom ben ik toch zo allergisch? }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106719315
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:24 schreef Madame_Paon het volgende:

Waarom ben ik toch zo allergisch? }:|
kan je daar niet iets aan doen zoals bij hooikoorts etc (met injecties)
pi_106719466
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

2x onze mooierd; Frans! O+
Ah heel lief !
pi_106719527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Heeeel bekend...

Ik had net een nieuw toestel en zat wat met de zoom te spelen, krijg je leuke fotos van!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En zo slaapt hij normaal altijd:
[ afbeelding ]

Deze is gek (op sneeuw)
[ afbeelding ]

Hij groef er gewoon tunnels in!
Haha die onderste, herkenbaar! En als t echt aan t sneeuwen was de vlokjes aanvallen en proberen te vangen :D
pi_106721061
Hahaha hier alvast een voorbeeld van mn gestoorde kat.. Ze blijft soms 5 min met dr bekkie open zitten





psycho cat


Hier hakt ze mn hand eraf

  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:04:23 #197
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_106746970
oooh, wat een skatties allemaal. O+



^ Noa



Baby Chuck, die net zo internetverslaafd is als het baasje..
Oh, ik heb zooo veel foto's. O+


^nog eentje dan, van Chuck met mama Nicci
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_106747419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha hier alvast een voorbeeld van mn gestoorde kat.. Ze blijft soms 5 min met dr bekkie open zitten

[ afbeelding ]
Kijk uit, die kat is iets van plan... :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef Shreever het volgende:
[ afbeelding ]

Baby Chuck, die net zo internetverslaafd is als het baasje..
Cute! O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:22:14 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106747607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

kan je daar niet iets aan doen zoals bij hooikoorts etc (met injecties)
Ik ben heel erg allergisch voor heel veel dieren en planten.
Ik heb een tijdje een antihystaminicum geslikt, maar dat werkte totaal niet.
En telkens naar het ziekenhuis toe om die prikken te krijgen, valt gewoon niet te doen ...
En dan is er nog geen garantie dat het werkt, omdat mijn allergieën zo erg zijn.
-O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106751007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ben heel erg allergisch voor heel veel dieren en planten.
Ik heb een tijdje een antihystaminicum geslikt, maar dat werkte totaal niet.
En telkens naar het ziekenhuis toe om die prikken te krijgen, valt gewoon niet te doen ...
En dan is er nog geen garantie dat het werkt, omdat mijn allergieën zo erg zijn.
-O-
Een haarloze kat geen oplossing? Deze schijnen geen allergische reacties op te roepen...

Was gisteren een foto vergeten te posten:

over pootjes gesproken, het verschil tussen de Rooie en Kleintje:
pi_106751315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 00:04 schreef Shreever het volgende:
oooh, wat een skatties allemaal. O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ Noa

[ afbeelding ]

Baby Chuck, die net zo internetverslaafd is als het baasje..
Oh, ik heb zooo veel foto's. O+

[ afbeelding ]
^nog eentje dan, van Chuck met mama Nicci
Chuck O+ om verliefd op te worden!!! B
ROAR!!!!
pi_106752584
Wat een heerlijke beestjes allemaal :)

Chuck met mama O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')