Ja! Ik heb gemerkt dat ik daar lekker op slaap. Gewoon koud, though, warme melk vinnik vies.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Goodbye het volgende:
Doe je voor de verandering wel je username eer aan, Co!
Dan was je er wel heel vroeg bijquote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat knulletje had mijn 'zoon' kunnen zijnHou toch meer van mannen!
Mijn 'aanstaande' schoonzoon is 25quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: havermoutpap
T: stuk chocoletter
L/D: vega lasagne met breekbrood
XM, dit is natuurlijk een lijst van niks.quote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: havermoutpap
T: stuk chocoletter
L/D: vega lasagne met breekbrood
Geen excuus die inspanning, ik eet meer dan jij en jij gaat tenminste nog lopend en zelfstandig naar de wc...quote:Op zondag 18 december 2011 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een kwart lasagne op. En behalve het maken van de lasagne was de fysieke inspanning vandaag 0,0.
Ik vond "het lot van de familie Meijer" heel gaaf en die is nu goedkoop bij Libris. Dik boek dus je hebt gelijk voor een tijdje leesvoer.quote:Op zondag 18 december 2011 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
heeft iemand nog boekentips voor me? Ik heb zo in een bubbel geleefd de laatste weken dat ik m'n inspiratie compleet kwijt ben...
Klopt, dus ik ben nu een salade en wat worst naar binnen aan het werken en er staan worteltjes op het vuur. Aardappelgratin is overigens niet bepaald mager (zit melk, ei en slagroom in) en de karbonade is ook beslist niet klein.quote:
Salade + worteltjes is toch echt groente en waarschijnlijk eet ik bij de gratin nog champignons. Fruit heb ik even niet in huis en gezien het kutweer ga ik nu niet naar de winkel.quote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Groente en fruit Ewelina, kcal is niet alles.
Aardappelgratin is gewoon lekker, geniet ervan
quote:Op zondag 18 december 2011 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Which reminds me, ik ga mezelf ook nog maar even voederen. Heb alleen nog twee boterhammen en een ijsje op vandaag.
D wordt overigens wel machtig: aardappelgratin met karbonade en nog wat heel veel groentjes.
Soms is het gewoon leuk om in vreselijk baggerweer even een goed stuk te fietsen ofzo en dan thuis op te warmen met warme choco en groentes enzoquote:Op zondag 18 december 2011 16:49 schreef Ewelina het volgende:
en gezien het kutweer ga ik nu niet naar de winkel.
Same old.quote:
Jij liever dan ik. Heb gister al de hele dag door de stad gesjouwd (en bij het D een halve groentekraam op, wees niet bang.quote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Soms is het gewoon leuk om in vreselijk baggerweer even een goed stuk te fietsen ofzo en dan thuis op te warmen met warme choco en groentes enzo
T: stuk ontbijtkoekquote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt u maar met lijstjes ben in een afkraakstemming![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Soms is het gewoon leuk om in vreselijk baggerweer even een goed stuk te fietsen ofzo en dan thuis op te warmen met warme choco en groentes enzo
quote:
niets wat je niet kunt handelen, toch?quote:Op zondag 18 december 2011 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
En ik heb iemand achter me aan die ongevraagd iets voor me besteld heefterg prettig..
Ja hoi.. Voor een ontbijt is het heerlijk! D is ook lekker, fruit is ook goed en wvttk daar komen we met de rondvraag misschien nog op terugquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef loveli het volgende:
O/L (of hoe nioem je dat om 14.00 uur?): bak (500g) volle yoghurt/honing
D: boerenkoolstamppot
T: kakifruit
T: wvttk
Kraakt u maar
ik drink nog een glas melk zo denk ik. Heb weinig meer in huis, omdat ik Dinsdag voor 2,5 week wegga...quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoi.. Voor een ontbijt is het heerlijk! D is ook lekker, fruit is ook goed en wvttk daar komen we met de rondvraag misschien nog op terug![]()
Jeager, wat een heerlijk lijstje! Nog een stukje fruit met wat zuivel?
Nope heb vriendelijk aangegeven dat informeren nog niet betekend dat ik iets ook wil kopen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
[..]
niets wat je niet kunt handelen, toch?
XM - bagger dat het nog steeds tegenzit. Wel goed voor jezelf blijven zorgen!
Ik moet niks nee maar om nu botweg te zeggen "ja leuk dat je ze gekocht hebt maar ik hoef ze niet" dat is zelfs mij te bot.quote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Als hij ze koopt betekent dat nog niet dat jij ze moet eten, natuurlijk!
quote:Op zondag 18 december 2011 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet niks nee maar om nu botweg te zeggen "ja leuk dat je ze gekocht hebt maar ik hoef ze niet" dat is zelfs mij te bot.
Die ene keer dat het voor komt doe ik dat niet.quote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef MarMar het volgende:
[..]In dat geval ben ik bot, ik doe dat wel! Of althans, meer zo van "lekker opeten en van genieten, maar ik hoef ze niet lieverd" da's niet zo heel bot toch?
daar vind ik nu helemaal niets bots aan. Tenzij hij ze helemaal speciaal voor jou gekocht heeft. Dan zou ik er 1 eten. Niet 3.quote:Op zondag 18 december 2011 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet niks nee maar om nu botweg te zeggen "ja leuk dat je ze gekocht hebt maar ik hoef ze niet" dat is zelfs mij te bot.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:14 schreef MarMar het volgende:
En andersom dan? Als iemand zoiets voor je koopt terwijl hij/zij weet dat je om de lijn wilt denken? Dat vind ik dan ook wel weer best bot
Zouden ze in Zweden ook een Libris hebben?quote:Op zondag 18 december 2011 16:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vond "het lot van de familie Meijer" heel gaaf en die is nu goedkoop bij Libris. Dik boek dus je hebt gelijk voor een tijdje leesvoer.
the internetz bezorgt vast wel, of anders ouders die iets kunnen posten ofzo?quote:Op zondag 18 december 2011 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zouden ze in Zweden ook een Libris hebben?.
@ Jagär: ik lees nu The Instructions. Heel apart boek, maar wel leuk. En een hele dikke pil (> 1000 pagina's)
Geef nou maar toe dat je even vergeten was dat zij niet in Nederland woontquote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
the internetz bezorgt vast wel, of anders ouders die iets kunnen posten ofzo?
Nope, was ik niet vergetenquote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je even vergeten was dat zij niet in Nederland woont.
ik heb een kindle, dus ik kan ook alles digitaal lezen!quote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
the internetz bezorgt vast wel, of anders ouders die iets kunnen posten ofzo?
Wat ontzettend suf.quote:Op zondag 18 december 2011 17:36 schreef Jagärtrut het volgende:
blugh, heb net een van m'n studenten betrapt op plagiaat. Hoe stom kan je zijn, iets van wikipedia kopieren, en de links te laten zittne...
Is dat tegenwoordig plagiaat?quote:Op zondag 18 december 2011 17:36 schreef Jagärtrut het volgende:
blugh, heb net een van m'n studenten betrapt op plagiaat. Hoe stom kan je zijn, iets van wikipedia kopieren, en de links te laten zittne...
ja. Quoten wel. als je de bron erbij vernoemt. Is wikipedia niet werelds' beste bron. Maar ze heeft geen bron, niets erbij gezet!quote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig plagiaat?
Wij mochten wel dingen "quoten" met de link erbij.
Misschien vergeten?quote:Op zondag 18 december 2011 17:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja. Quoten wel. als je de bron erbij vernoemt. Is wikipedia niet werelds' beste bron. Maar ze heeft geen bron, niets erbij gezet!
^^ Weet nieg hoeveel ze heeft overgenomen, maar het klinkt zo meer als een gevalletje stomweg iets vergeten te verwerken dan bewust plagiaat.quote:
Nee. Ze heeft de tekst zwart gekleurd, en de onderstreepte hyperlink weggehaald. En hier en daar een woord veranderd. Maar goed, ze wordt niet gestraft, maar ik ga wel even met haar praten, ook zodat ze het in het vervolg niet vergeet..quote:Op zondag 18 december 2011 17:47 schreef loveli het volgende:
[..]
^^ Weet nieg hoeveel ze heeft overgenomen, maar het klinkt zo meer als een gevalletje stomweg iets vergeten te verwerken dan bewust plagiaat.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft de tekst zwart gekleurd, en de onderstreepte hyperlink weggehaald. En hier en daar een woord veranderd. Maar goed, ze wordt niet gestraft, maar ik ga wel even met haar praten, ook zodat ze het in het vervolg niet vergeet..
Toen gebruikte je nog Encartaquote:Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef loveli het volgende:
Wat was het leven simpel toen er nog geen Wikipedia was
Oi dat klinkt net zoals toen ik nog bij een groente en fruithandel werktequote:Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Een ei op m'n knie, kapotte vingers en helemaal op.... gelukkig mag ik nog 3 uur!en daarna komt Mr.Mo me ophalen, gelukkig, want het is glad!
en dan eten we nachos con todo!
![]()
Wat typ je slordig voor jouw doenquote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef loveli het volgende:
Nee, toen ging je naar de bieb om allerlei publicaties te lezen, maaktje je daat kopietsjes van en schreef je de uitgave, auteur, etc. netjes op de kopie om je literatuurlijst netjes af te kunen leveren. In WP 5.1.
Suikerbombequote:Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja MI! Maar nu even koffie met shortbread![]()
Tis een masterstudent. En ik kwam er achter, omdat als je hyperlinks niet compleet weghaalt in word, en het dan naar pdf omzet, je in pdf nog steeds de hyperlinks hebt staan. Ik dahct 'wow', die heeft wat achtergrond info voor me bijgevoegd. Niet dus.quote:Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat typ je slordig voor jouw doen.
Ik zou laten meewegen of het een eerstejaars of ouderejaars is. Wordt er op de universiteit ook een soort voorlichting gegeven over plagiaat, Jagär? En hoe kwam je erachter?
Ik moet morgen en dinsdag ook om 6.15 op!quote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje:
O/L: twee middelgrote croissantjes, twee geroosterde krentenbroodjes, glas verse jus.
T: warme chocolademelk
T: twee colaatjes
D: spaghetti met rode pesto en Italiaanse groentemix
Lol, soms merk je pas als je hier een lijstje post dat je een prutlijstje hebt. Ik ga er sowieso nog even een appel en een paar mandarijnen inproppen. Morgen weer aan het werk. Wil eigenlijk zo veel mogelijk om 8:20 gaan beginnen, want dan ben ik ook weer relatief vroeg thuis, maar dan moet ik om 6:15 op en of dat gaat lukken...?
Ik sta iedere dag om 6.15 (of eerder) opquote:Op zondag 18 december 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet morgen en dinsdag ook om 6.15 op!![]()
Jij wint.quote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik sta iedere dag om 6.15 (of eerder) op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |