Gaat je postniveau alweer beginnen?quote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef Stevenzenl het volgende:
Kan Ajax dat knuffelen niet gewoon lekkah in de kleedkamer doen? heaumeau's
Doekoes?quote:Op zondag 18 december 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leidenaar, Heeft gespeeld bij een club genaamd Docos
Stel je niet aan joh jankerd.quote:Op zondag 18 december 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat je postniveau alweer beginnen?
ArenA niet vol? No way!quote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lege arena zeg (buiten de vakken met hun actie om)
Daar zag je ze ook staan ja.quote:Op zondag 18 december 2011 12:33 schreef muzas het volgende:
Ze gingen toch niet buiten staan.. maar in de overloop achter de vakken?
Cruijff van de balkanquote:Op zondag 18 december 2011 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 van de beste talenten in Europe jonguh
beste.quote:Op zondag 18 december 2011 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 van de beste talenten in Europa jonguh
Nee.. in de 15e minuutquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. in de 15e minuutdat ze allemaal binnen komen en dan bam! Immers met een harde pegel vol in de kruising..
Dan die gezichtjes filmen
quote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus christus wat is die ArenA leeg
Wat lul jequote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vindt zichzelf vooral ook heel goed. Slechte ontwikkeling voor zo'n jong mannetje.
Echt he.quote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus christus wat is die ArenA leeg
Ik beoordeel hem naar z'n houding op het veld en die laat te wensen over. Arrogante trekjes begint hij te krijgen, waar hij nog niks heeft gepresteerd. Zoals ik al zei: slechte ontwikkeling voor zo'n talent.quote:Op zondag 18 december 2011 12:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat lul jein ieder interview is ie uiterst bescheiden en heeft het over dat ie nog veel moet werken aan een hoop punten (waaronder balvaster worden)
Ado pakt er 3 @ 18.50quote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ohja.. half 1 duelik zie Ado wel 1 punt pakken
Nee.quote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Paul het volgende:
Trouwens, steun mij eens met de nederlaag van FC Utrecht
Hey Paul gefeliciteerd met je 2 awards, jij wint wel prijzen je club nooit.. dat is positief!quote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Paul het volgende:
Komt goed schatje. Strootman en Mertens maken je weekend een beetje goed.quote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Paul het volgende:
Ik leef met je meequote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef Paul het volgende:
Ach so, Persoonlijk vind ik het lastig karakter te beoordelen dmv spel. Hoop dat ie dan zn bescheidenheid van buiten het veld aan gaat houden.quote:Op zondag 18 december 2011 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem naar z'n houding op het veld en die laat te wensen over. Arrogante trekjes begint hij te krijgen, waar hij nog niks heeft gepresteerd. Zoals ik al zei: slechte ontwikkeling voor zo'n talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |