Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
haaKon | Machiel | 8 november
Kreator | Maarten | 28 december
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
sjoemie1985 | Ivo |
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Wat let je?quote:Op zondag 18 december 2011 04:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil weer in een bandje spelen
Dan wordt het ietwat lastiger inderdaadquote:Op zondag 18 december 2011 04:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het ontbreken van rock/metalbands in N'dal.
quote:Op zondag 18 december 2011 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik als ToF-oldbie mag dat bepalen
Ik wil losgaan met biertjes op snoeiharde metal \m/quote:Op zondag 18 december 2011 04:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil muziek maken en optreden
Maak ik die Metal welquote:Op zondag 18 december 2011 05:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wil losgaan met biertjes op snoeiharde metal \m/
Metalquote:Op zondag 18 december 2011 05:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak ik die Metal wel
Na de WK finale heb ik met Justin nog een metalriff bedacht en gespeeld met onze zatte koppen
Oldenzaalquote:Op zondag 18 december 2011 12:44 schreef Oldenzaal het volgende:
JA HOOR!!!
De oude OP weer terug!!![]()
![]()
![]()
(sorry voor mijn FAAAAAAAAAL actie om de vorige niet in de reeks te plaatsen!)
DAT KAN TOCH NIET!?
OCH OCH!
GUT GUT!
POE POE!!
NOU NOU!!
Almelooooooooooo!quote:
Vanavond naar bruins? Henrike wou ook wel mee hoorde ik netquote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Almelooooooooooo!
Wanneer is de volgende meet? Dan ben ik er weer een keertje bij.
Nee man! Voor het eerst dat ik echt niet naar bruins wil..quote:Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vanavond naar bruins? Henrike wou ook wel mee hoorde ik net
Uh neequote:Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vanavond naar bruins? Henrike wou ook wel mee hoorde ik net
Godsamme, hoe ging die riff ookalweer?quote:Op zondag 18 december 2011 05:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak ik die Metal wel
Na de WK finale heb ik met Justin nog een metalriff bedacht en gespeeld met onze zatte koppen
Ik vond 'Ukkers op FOK' ook wel wat hebben eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 december 2011 12:44 schreef Oldenzaal het volgende:
JA HOOR!!!
De oude OP weer terug!!![]()
![]()
![]()
(sorry voor mijn FAAAAAAAAAL actie om de vorige niet in de reeks te plaatsen!)
DAT KAN TOCH NIET!?
OCH OCH!
GUT GUT!
POE POE!!
NOU NOU!!
H'veen is ook omgekocht.quote:
Selmaquote:
Ja goed op weg. Wat speelde hveen oerslechtquote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1 punt achter AZ, 4 boven Twente
Ik vond Twente slechter in de 1e helftquote:Op zondag 18 december 2011 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja goed op weg. Wat speelde hveen oerslecht
Heb alleen tweede helft gezien.quote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond Twente slechter in de 1e helft![]()
autocorrect hč.quote:
Als je ziggo hebt met dat kastje is het ook op 13.quote:
Heb geen ziggo,quote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je ziggo hebt met dat kastje is het ook op 13.
Werd tijd, het zijn de jaren '90 niet meerquote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja thunderdome was tof.. ben alleen wel tot de conclussie gekomen dat ik niet weer naar zoiets heen ga. Buitenfeest is wel ok maar zo binnen met 1 stijl.. Meh. Sowieso intresseert het hele muziekgenre me minder en minder.
Haha jaren terug vond ik het helemaal de shit maar al een jaar of 7 luister ik het minder en minder.quote:Op zondag 18 december 2011 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werd tijd, het zijn de jaren '90 niet meer
heb hier ook de platenkoffers van t zolder getrokken. Binnenkort speler aansluiten en ff zien wat er tussen zit. Denk veel the monkeys, the mamas and the papas enzo. Jaren 60 klassiekersquote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, en zodra je Nederlandstalige muziek echt leuk gaat vinden weet je dat je oud wordt
Ik hoop dat die dag nog heel lang op zich laat wachten
Aanzetten, in de bank of op een fatboy ploffen, dikke baap draaien en chillen maar, he?quote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
heb hier ook de platenkoffers van t zolder getrokken. Binnenkort speler aansluiten en ff zien wat er tussen zit. Denk veel the monkeys, the mamas and the papas enzo. Jaren 60 klassiekers
Zet m op mijn andere slaapkamer straks. ff zien hoe ik dat ga doen. Liefst draai ik dat gewoon in de woonkamer.quote:Op zondag 18 december 2011 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aanzetten, in de bank of op een fatboy ploffen, dikke baap draaien en chillen maar, he?
Wat versta je onder nederlandstalig in dit geval??quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, en zodra je Nederlandstalige muziek echt leuk gaat vinden weet je dat je oud wordt
Ik hoop dat die dag nog heel lang op zich laat wachten
oud: Frank Boeijen, De Dijk, Doe Maar, Rowwen Hčze, etc. Best aardig om af en toe te luisteren of als achtergrondmuziek, maar meer ook niet.quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat versta je onder nederlandstalig in dit geval??
volumia bestaat toch niet meer?quote:Op zondag 18 december 2011 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
oud: Frank Boeijen, De Dijk, Doe Maar, Rowwen Hčze, etc. Best aardig om af en toe te luisteren of als achtergrondmuziek, maar meer ook niet.
nieuw: prut als Blof en Volumia enzoEn dan haal ik er nog niet eens de volkszangers bij!
wie is je kabelprovider dan?quote:
Hmm dan word ik oud..quote:Op zondag 18 december 2011 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
oud: Frank Boeijen, De Dijk, Doe Maar, Rowwen Hčze, etc. Best aardig om af en toe te luisteren of als achtergrondmuziek, maar meer ook niet.
nieuw: prut als Blof en Volumia enzoEn dan haal ik er nog niet eens de volkszangers bij!
Cogas beheert volgens mij nog steeds de kabel, of is dat ook al naar ziggo?quote:
Dan verschillen we redelijk van mening, aangezien ik het echt zum kotzen vindquote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volumia bestaat toch niet meer?
en blof is ook wel aardig om naar te luisteren.
De eeuwige studentquote:Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nederlandstalig
oké, Guusje Meeuwis kan ik waarderen, veel meer ook niet
Bam.quote:
O ja heerlijk!quote:Op maandag 19 december 2011 06:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Goeeeeeeeeeeeedemorgen mensen! Hebben we een beetje lekker geslapen??
Heb ik vaak op maandagquote:Op maandag 19 december 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ook niet, Hen.Moeizame start vandaag...
quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maandag, weer fris en fruitig aan het werk![]()
![]()
Hoe was bruins?quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, ik hoor vandaag nog als of ik de baan in europa krijg..afwachten
En in Oostenrijk,Engeland, Zweden, Duitsland, Belgiëquote:Op maandag 19 december 2011 16:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Baan in Europa? NL dus gewoon?
Gewoon goeie kleren aandoen!quote:Op maandag 19 december 2011 15:49 schreef GimmeGore het volgende:
Met deze temperatuur?
Ik zou wel graag weer eens een kilometertje of 60 willen fietsen, maar ik zou niet weten wat ik dan aan zou trekken om het niet óf ijskoud te hebben, óf achterlijk warm te hebben
En en en?quote:Op maandag 19 december 2011 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En in Oostenrijk,Engeland, Zweden, Duitsland, België
Stoere foto!quote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Gewoon goeie kleren aandoen!
Was superlekker weer hoor!
[ afbeelding ]
YEAH!quote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja
Puur omdat ik een ICT achtergrond heb, en die andere knakker niet
Klasse! Ik ben vandaag ook weer heringetreden als nerdquote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja
Puur omdat ik een ICT achtergrond heb, en die andere knakker niet
Jij ook feliquote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klasse! Ik ben vandaag ook weer heringetreden als nerd
Thnx broquote:
Een schatje in elk stadje voor die playahquote:Op maandag 19 december 2011 18:46 schreef Redbaron het volgende:
Nice Marko, en niet teveel vriendinnetjes maken in al die steden he!
Zegt de chauffeurquote:Op maandag 19 december 2011 18:46 schreef Redbaron het volgende:
Nice Marko, en niet teveel vriendinnetjes maken in al die steden he!
Is toch mooi manquote:Op maandag 19 december 2011 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dankjewel allemaal
Het werk stelt niks voor, maar meer het werken bij bedrijven in landen waar ik nog nooit geweest ben
Zo'n kans krijg ik nooit weer
Ja zit ik daar een beetje op kantoor software te installeren. Ken je beter europa doorquote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch mooi man
Groot gelijk dat je die kans pakt!
Jij hebt ook nieuw werk las ik. Gaaf dat je zelf je werktijd kan bepalen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja zit ik daar een beetje op kantoor software te installeren. Ken je beter europa door(heb wel een mooi zicht over Zwolle)
Ja kan je wat in schuifen. Wel relaxed. Maar rij vanaf morgen met oud klasgenoot mee die mij de vacature ook gegeven had. Mooi beetje voor de drukte aan. Zijn auto rijdt ongeveer 2x zo zuinig als mijne dus hoop dat hij wil blijven rijden, schuif ik m wel wat geld toequote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt ook nieuw werk las ik. Gaaf dat je zelf je werktijd kan bepalen.
quote:
quote:
Marko!quote:
David!!quote:
quote:
quote:
Is het bij jou ook al zolaat?quote:
ja 1:33quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is het bij jou ook al zolaat?
Hoi trouwens!!
Voordat ik het vergeet: HOI!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja 1:33
oh ja hoi iddNiet vergeten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
is goed hoor meidquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Voordat ik het vergeet: HOI!![]()
Ik ga zo wel slapen hoor lieverd!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:38 schreef Oldenzaal het volgende:
Welterusten!!
En Marko:Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 05:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook.
Nu verder proberen te slapen
Doe nou eens die puntjes op de e!!!quote:
sorry daniellequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Doe nou eens die puntjes op de e!!!
Markoooo!!!
Maakt niet uit marcella!quote:
wat dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Redbaron het volgende:
Nou, dat in Holten word niet wat denk ik..
Elke dag op een neer hobbelen mocht ik er terecht komen, en dan maar D3 betalen. Daar gaat deze meneer natuurlijk flink op achteruit.quote:
Hier kunnen ze je nog wel gebruiken misschien!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Elke dag op een neer hobbelen mocht ik er terecht komen, en dan maar D3 betalen. Daar gaat deze meneer natuurlijk flink op achteruit.
Zoeken ze bij jullie niemand?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hier kunnen ze je nog wel gebruiken misschien!
Ben ik al eens geweest, dagje trainen en tests in Amsterdam. Was wel lachenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hier kunnen ze je nog wel gebruiken misschien!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:33 schreef GimmeGore het volgende:
Maar na de psychologische test mocht je niet verder?
Je kunt altijd soliciteren hier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Elke dag op een neer hobbelen mocht ik er terecht komen, en dan maar D3 betalen. Daar gaat deze meneer natuurlijk flink op achteruit.
Zoeken ze bij jullie niemand?
Ik ga geen moeite meer in bedrijven steken waar bij voorbaat al niemand gezocht wordt..quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Je kunt altijd soliciteren hier.
Bij ons kun je altijd soliciteren en aan de hand van je motivatie zeggen ze vaak of ze in zee gaan of niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite meer in bedrijven steken waar bij voorbaat al niemand gezocht wordt..
Dus als ze niemand zoeken hebben ze ook geen plek voor mij en weer verspilde moeite
Ok, dan hoor ik t welquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Bij ons kun je altijd soliciteren en aan de hand van je motivatie zeggen ze vaak of ze in zee gaan of niet.
Ik zal anders wel even vragen aan diegene die hier meestal de solicitaties voor chauffeurs afhandelt.
Dat dacht ik ook gelijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:33 schreef GimmeGore het volgende:
Maar na de psychologische test mocht je niet verder?
Moest jij ook je broek uitdoen bij zo'n lekker zustertje terwijl ze bij je liezen ging voelen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik al eens geweest, dagje trainen en tests in Amsterdam. Was wel lachen
Neequote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Moest jij ook je broek uitdoen bij zo'n lekker zustertje terwijl ze bij je liezen ging voelen?
hoe flauw hij ook is, stiekem moest ik er om grinnikenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al is de waarheid nog zo snel, Geert Wilders verdraait 'm wel.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nuance..? Da's toch die blonde van Lingo?![]()
quote:
Platte tv, past niet. Badum tsss!quote:
Trustenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:41 schreef Redbaron het volgende:
Kinderbedtijd, kwart voor vijf mag ik er weer uit![]()
byebye
Niks op tv zegt iequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Platte tv, past niet. Badum tsss!
Nu New Girl, geniale nieuwe serie! Daarna Modern Family (net zo geniaal) en Raising Hope (ook geniaal). Geniale avond vanaf half tien dus
Beterschap danquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Daarvoor niet neeNu weer lekker onder de wol. Morgen nog dagje uitzieken denk ik helaas
De teringquote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ma heeft al de hele avond enorm last van d'r schouder, nek en ribben, nu zit er een huisarts bij en er wordt een ambulance gebeld
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En daar ging ma... pa er achteraan in de auto.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aii. Sterkte Justin.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm dat is minder zeg! Succes, hoop dat het niet al te ernstig is!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ma heeft al de hele avond enorm last van d'r schouder, nek en ribben, nu zit er een huisarts bij en er wordt een ambulance gebeld
weg met de dijken, heel holland blankquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
'Waar ligt allochtonië eigenlijk?'
http://www.henkeningrid.org/
Oei, sterkte Justin!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Pa was vannacht rond half 4 weer thuis, ze hadden röntgenfoto's en echo's gemaakt bij ma, maar konden nog niet direct iets zien. Ik word vanmiddag gebeld door pa, neem aan dat ik dan iets meer weet
Sterkte man!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Pa was vannacht rond half 4 weer thuis, ze hadden röntgenfoto's en echo's gemaakt bij ma, maar konden nog niet direct iets zien. Ik word vanmiddag gebeld door pa, neem aan dat ik dan iets meer weet
Vannacht opgehaald met de ambulance jaquote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei, sterkte Justin!
Is je ma nu opgenomen in het ziekenhuis?
Oei!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb d'r net aan de telefoon gehad, ze hebben een longembolie gevonden, dus ze zit aan de bloedverdunnersMoet misschien wel tot vrijdag in het ziekenhuis blijven
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
sterkte inderdaad en maar goed dat ze er nog op tijd bijzijn.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb d'r net aan de telefoon gehad, ze hebben een longembolie gevonden, dus ze zit aan de bloedverdunnersMoet misschien wel tot vrijdag in het ziekenhuis blijven
Gast, sterkte.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja! Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen naar Twente - PSV
Nu slapen. Trusten!
mooi, alvast veel plezier!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen naar Twente - PSV
Nu slapen. Trusten!
jij ook veel plezierquote:
Wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
die situatie bij Ajax - AZ, niet te beschrijven
wat Nijhuis doet snapt niemand, dat is hem gewoon ingefluisterd
en wat Verbeek doet vind ik trouwens volkomen logisch, he-le-maal mee eens; zelfs de commentator en de lui in de studio!
supporter het veld op, flying kick richting Esteban. die wendt af en schopt die kerel 2 keer. krijgt dan totaal onverwachts rood van scheidsrechter Nijhuis (zal wel ingefluisterd zijn) en dan besluit Verbeek er mee te kappen. hele ploeg van het veld af en de kleedkamer in.quote:
What the .... Stoer van Verbeek!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
supporter het veld op, flying kick richting Esteban. die wendt af en schopt die kerel 2 keer. krijgt dan totaal onverwachts rood van scheidsrechter Nijhuis (zal wel ingefluisterd zijn) en dan besluit Verbeek er mee te kappen. hele ploeg van het veld af en de kleedkamer in.
zijn volgens de laatste berichten ook al aan het douchen, maar het is nog totaal onduidelijk hoe en wat...
denk eerder AZ, want uit eigen beweging het veld afgegaan...quote:
dat is iedereen met hem eens wat ik zo leesquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja I know, maar toch. Ik vind dat Verbeek groot gelijk heeft op dat moment hoor...
kan het nergens vinden, dus gok alleen op EL net als de wedstrijden zelf...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mooi! Waar komen de samenvattingen vanavond op de buis?
rtl7 zend alleen 't darten uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan het nergens vinden, dus gok alleen op EL net als de wedstrijden zelf...
hmm, en blijf je van zoiets last houden?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ookquote:
13th streamquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmmm, heb helaas geen EL meer.
jij dan ook veel plezier hčquote:
Geen zin om de pc weer aan te zettenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
13th stream
[..]
jij dan ook veel plezier hč
dank jequote:Op woensdag 21 december 2011 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
13th stream
[..]
jij dan ook veel plezier hč
whehequote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef ReMcOrE het volgende:
whehehe, wat Frank net zegt; scheelt dat het al zo rustig was bij Ajax
Zo kan je niet verder voetballen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
godverdomme, heeft er een journalist ook nog het lef om te vragen wat er dan zo bedreigend is voor de spelers van AZ; de supporter in kwestie was inmiddels toch van het veld gehaald?
volgens die journalist kan dat dus blijkbaar welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zo kan je niet verder voetballen.
Wel een logische reactie, je zag esteban zich al weer weren tegen een steward wat er aan kwam rennen
hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, benieuwd wat de heren van de KNVB te zeggen hebben (Nijhuis zit erbij)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |