SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan een mod trouwens de TT veranderen naar iets als: [Centraal SOPA topic] ?
[ Bericht 6% gewijzigd door Skillstorm op 18-12-2011 03:12:26 ]
Weet ik, maar de 21ste gaan ze er weer naar kijken.quote:Op zondag 18 december 2011 03:13 schreef Zeitgeist het volgende:
al gestemd.
Beetje laat overigens dit topic. ze hebben afgeopen donderdag al geprobeerd om dit wetsvoorstel geaccepteerd te krijgen. Niet gelukt omdat niemand volgens mij snapte wat er nou [recies bedoeld werd met de diverse technische termen maar toch...
quote:Op zondag 18 december 2011 03:03 schreef Skillstorm het volgende:
Het internet zoals we het nu kennen kan potentieel helemaal naar de knoppen gaan d.m.v censuur etc.
Bekijk deze video het is echt serious bussines, deze man legt het duidelijk uit:
En stem hier tegen die wet:
http://americancensorship.org/
Dit mag ECHT NIET gebeuren, zelfs Fok! zou problemen kunnen krijgen.Fok's server staat in de US? En oh, als dit gebeurt gaan de google servers gewoon naar de EUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan een mod trouwens de TT veranderen naar iets als: [Centraal SOPA topic] ?.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Oke dat eerste was om de aandacht te trekkenquote:Op zondag 18 december 2011 03:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fok's server staat in de US? En oh, als dit gebeurt gaan de google servers gewoon naar de EU.
Ja. Een groot deel van de google servers staan al in de EU. Als zoiets gebeurt, zal google zich buiten de USA vestigen. Dit schaadt google.quote:Op zondag 18 december 2011 03:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke dat eerste was om de aandacht te trekkenmaar oke copyright infringement dmv plaatjes etc bedoel ik,
En ben je echt overtuigd van dat 2de?
Toch mag dit niet gebeuren,quote:Op zondag 18 december 2011 03:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Een groot deel van de google servers staan al in de EU. Als zoiets gebeurt, zal google zich buiten de USA vestigen. Dit schaadt google.
Ik vraag me af of dat helpt. Verhagen onderhandelt over het geheime ACTA-verdrag.quote:Op zondag 18 december 2011 03:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Een groot deel van de google servers staan al in de EU. Als zoiets gebeurt, zal google zich buiten de USA vestigen. Dit schaadt google.
In de House Judiciary - dat is slechts de eerste van 4 stappen. Hij mag hierna nog naar het House, de Senaat en daarna nog naar Obama. Dat er daar in die commissie al zoveel tegengas werd gegeven is bemoedigend, als je je indenkt dat dit een groep van ~40 man/vrouw is en dat er een aantal closed hearings met afgevaardigden van RIAA, Viacom (etc etc) zijn gehouden voor die groep.quote:Op zondag 18 december 2011 03:13 schreef Zeitgeist het volgende:
al gestemd.
Beetje laat overigens dit topic. ze hebben afgelopen donderdag al geprobeerd om dit wetsvoorstel geaccepteerd te krijgen. Niet gelukt omdat niemand volgens mij snapte wat er nou precies bedoeld werd met de diverse technische termen maar toch...
Ook niet bepaald leuk, nee. Wat er mij van ACTA bekend is is behoorlijk tam vergeleken met SOPA en PIPA (broertje van SOPA die in de Senaat hangt). Then again, wat er mij van ACTA bekend is, is niet bepaald veel, en i.t.t. SOPA - die in zijn geheel online te lezen is - heb ik ACTA nog niet kunnen lezen / samengevat kunnen zien.quote:Op zondag 18 december 2011 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat helpt. Verhagen onderhandelt over het geheime ACTA-verdrag.
Gebeurd wel als !Fok gecriminaliseerd wordt.quote:
En niet alleen immigratiewetgevingquote:Plannen voor drijvend Silicon Valley in internationale wateren
Het Amerikaanse bedrijf Blueseed heeft grote plannen voor de Silicon Valley. Het bedrijf wil namelijk een gigantisch schip voor de Californische kust leggen om daar buitenlandse ondernemers onderdak te geven. Daardoor is het visumprobleem meteen van de baan. Dat meldt The Huffington Post.
Volgens Blueseed is de huidige immigratiewetgeving
quote:zo streng dat er zonder twijfel veelbelovende ondernemers zijn die niet in de Verenigde Staten mogen werken. 'Wij zijn ervan overtuigd dat hierdoor een groot potentieel onaangeroerd blijft, en veel banen niet gecreëerd kunnen worden', zegt Max Marty, medeoprichter van Blueseed. Het schip zou in internationale wateren komen te liggen, zo'n 20 kilometer ten zuidwesten van San Francisco.
Ook de Amerikaanse president Barack Obama heeft zich al eens uitgesproken over het probleem. Hij wil de wetgeving zo snel mogelijk aanpassen. 'Beloftevolle buitenlanders die hier studeren, moeten ook hier aan de slag kunnen. Het is niet de bedoeling dat wij betalen om hen op te leiden, en andere landen kunnen profiteren van de bedrijven die ze oprichten.'
De ontwerpen van het schip zijn al klaar. Zo zouden er duizend mensen op kunnen leven en werken, op voorwaarde dat ze daarvoor 1.200 dollar (920 euro) per maand betalen.
Voorlopig worden de plannen van Blueseed echter nog niet in de praktijk uitgewerkt. Daarvoor moet het bedrijf in de volgende achttien maanden tussen de tien en dertig miljoen dollar verzamelen. Aan het hoofd van die zoektocht staat Peter Thiel, de oprichter van internetbetaaldienst PayPal. Het doel is om tegen het einde van 2013 operationeel te zijn.
quote:
Kan je Engels?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:53 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik weet hier zo weinig van. Heeft SOPA ook invloed op Fok of alleen de Amerikaanse websites?
the usa own the world.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:53 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik weet hier zo weinig van. Heeft SOPA ook invloed op Fok of alleen de Amerikaanse websites?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |