Verdorie, dat is té schattig!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik zag Elies ook
Pagan, hoe gaat het met je gezondheid?
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook hequote:
Dat is retegoed nieuws voor jou (en jullie!)quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
[..]Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Morgen drukke dag dus weinig online
Wat mooiquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
Ik heb net een heel mooi moment gehad met mijn vader. We zijn weer letterlijk dichter naar elkaar gegroeid
Ja, echt prachtigquote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook he![]()
Zo druk? Te druk om mijn PM van gisteren te antwoorden dus?quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Morgen drukke dag dus weinig online
Aaaahhhhhhhhquote:
Dat klinkt fijnquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
Ik heb net een heel mooi moment gehad met mijn vader. We zijn weer letterlijk dichter naar elkaar gegroeid
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het nietquote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker!
[..]
Wat mooi
(En hoe bedoel je 'letterlijk dichter'? Of is dat wat teveel info voor hier?)
Ja, heel blij mee. Dinsdag a.s. naar de internist, horen of de grote stoorzender vastatine zijn werk naar behoren doen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liefdevolle nou-kom-maar-bij-mij-dan blik van Boor ook he![]()
[..]
Dat is retegoed nieuws voor jou (en jullie!)![]()
![]()
Mocht ook wel eens!
Familiebanden.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Oognip het volgende:
Wat super toch Pagan!
quote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aaaahhhhhhhh![]()
Daartje ligt hier met mijn schoenlepel in haar armen... wat ik daar van moet vinden, geen idee
Ik weet alleen nog hoe het foneeeeetisch is, maar dobre wetsjequote:Zooo tof, een Joegoslavische film op film1!
Genieten jullie nog een beetje van de decembermaand? Dikke kus voor jullie beiden hoor!quote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt prachtig
Wat een goed nieuws Pagan!
Kan me voorstellen dat dat idd nogal een 'doorbraak' was dan!quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het niet) en het enige wat ik mocht doen was 'voelen' en alle gedachtes uitschakelen (een gele opgave
)
Hij is momenteel heel erg bezig met zichzelf ontwikkelen en het leven. Hij had het gevoel dat het mij verder zou kunnen helpen als wij eens zo'n moment samen zouden hebben. Hij vond het heel fijn en ik ook
Misschien klinkt het allemaal wat vreemd maar dat was het dus niet
We doen ons bestquote:Op zondag 18 december 2011 01:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Genieten jullie nog een beetje van de decembermaand? Dikke kus voor jullie beiden hoor!
Goed onthouden!quote:Op zondag 18 december 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik weet alleen nog hoe het foneeeeetisch is, maar dobre wetsje
Of als je straks gaat slapen, ook foneeeeeetisch, lakoenotsj
(Heb ik onthouden van mijn vakanties als kind naar Joego)
Hahaquote:Op zondag 18 december 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat idd nogal een 'doorbraak' was dan!![]()
Al heb ik bij het lezen een 'huuuuuu' gevoel, maar da's omdat ik zelf ook nogal slecht ben in aanrakingen van mensen-met-wie-je-niet-in-bed-ligtDus ik kan het me wel voorstellen, enigszins.
Nou Oognip, dit klinkt helemaal niet vies of raar! Alleen maar fijn. Af en toe heb ik het idee dat we tegenwoordig vaak wat te bang zijn aanraken, masseren of knuffelen, iedereen heeft dat op z'n tijd nodig, kijk maar naar je beestjes!quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het aanraken van andere mensen en om zelf aangeraakt te worden door wie dan ook. Mijn vader wilde nu heel graag dat ik tegen hem aan kwam zitten en ging me masseren (klinkt misschien een beetje vies maar dat was het niet) en het enige wat ik mocht doen was 'voelen' en alle gedachtes uitschakelen (een gele opgave
)
Hij is momenteel heel erg bezig met zichzelf ontwikkelen en het leven. Hij had het gevoel dat het mij verder zou kunnen helpen als wij eens zo'n moment samen zouden hebben. Hij vond het heel fijn en ik ook
Misschien klinkt het allemaal wat vreemd maar dat was het dus niet
quote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahaik kan me je gevoel voorstellen maar het was fijn om me over te kunnen geven aan mijn vader die ik veel te weinig zie. Normaal hou ik hem dus ook op een afstandje maar het is heel fijn om dat eens niet te doen
Oh en het was trouwens gewoon netter kleren aan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |