ik gun het hem ook niet. hij lijkt maar niet in te zien dat het niet anderen ligt maar aan hemzelfquote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Met zo`n gewicht is het ook lastig opstaan als je van je voetstukje valt.
Hij heeft zichzelf anders regelmatig 'loser' genoemd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik gun het hem ook niet. hij lijkt maar niet in te zien dat het niet anderen ligt maar aan hemzelf
Eens. Dat zijn 3 darts die je er boven op helpen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of die bull voor die 167. Als 'ie die gooit verliest hij geen leg meer.
ik denk dat hij dat diep van binnen niet vindquote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf anders regelmatig 'loser' genoemd.
Ik vind het jammer... toernooi is meteen een stuk minder interessant geworden voor mij.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
Als Raymond gewoon die dubbel 8 gooit... gelukkig niet want ik moet 'm niet.
Als ze van hem af willen wel.quote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef borisz het volgende:
Zal de PDC Barney een wildcard te geven voor de PL?
Heeft ie vroeger te weinig tegenslagen gehad ofzo? Uiteindelijk leer je daar toch gewoon om lachenquote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Barney leek me altijd al zo'n type die snel depressief wordt als het niet gaat zoals hij wil.
Klaasen, winnaar.quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind het jammer... toernooi is meteen een stuk minder interessant geworden voor mij.
Knap van de andere Nederlanders dat ze het goed doen... maar die gaan echt niet stunten.
Een Barney in vorm is de enige Nederlander die zo'n soort WK had kunnen winnen.
Maar daar heb je het al, hoe ie vandaag gooide (en de laatste paar jaar) is erg teleurstellend.
Van der Voort zal wel een depressie krijgenquote:Op zondag 18 december 2011 23:14 schreef BB-King het volgende:
Als Barney afzegt voor de PL en als Van der Voort het een beetje aardig gaat doen dit toernooi dan denk ik dat die laatste misschien wel uitgenodigd wordt... ze wilen immers vast wel een Nederlander erbij.
effe wat minder? lolquote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef DeZoektocht het volgende:
voor alle haters:
De man is gewoon een winnaar.
Darts is voor 95% een mentaal spelletje, dat hij jarenlang aan de top heeft gestaan betekent gewoon dat ie mentaal juist supergoed is.
Nu is het effe wat minder en dat zie je dan direct.
Tuurlijk zal hij zijn mindere kanten hebben, maar hij heeft ook genoeg shit over zich heen gekregen waardoor ie cynischer is geworden.
Zonder hem hadden de meesten nooit darts gekeken.RvB
Klaasen heeft gisteren voor het eerst sinds 18 maanden een wedstrijd op tv gewonnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Klaasen, winnaar.
Scholten, halve finalist.
Stompé, halve finalist.
Van der Voort, kwartfinalist.
Stunten kan dus wel.
Klaasen bereikte ook al de kwartfinale bij de PDC, dat hij al maanden niets op tv presteert ligt ook aan zijn ranking, niet hoog genoeg is geen uitnodiging voor de tv toernooien.quote:Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klaasen heeft gisteren voor het eerst sinds 18 maanden een wedstrijd op tv gewonnen.
En de tegenstanders van nu zijn toch wel een stukje beter dan die hij op de BDO tegenkwam.
Scholten is al lang weggevallen sinds zijn schouderblessure en z'n 1ste pot was niet al te best.
Stompé, als ie in vorm is kan ie best een paar rondes overleven maar dat is het dan ook wel.
Van der Voort heb ik dan nog wel het meest vertrouwen in, maar ook die komt vaak net te kort.
En Michael van Gerwen moet eerst maar eens een 1st ronde op dit WK zien te overleven.
Nog niet gezienquote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef DerMeister het volgende:
Let overigens op die vent die de scores omroept. Die zet zo'n beetje elke beurt z'n bril recht.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Schijnbaar zit het nu goed bij m
Hij lijkt ook een beetje schor vandaag... ow nee, zo klinkt ie altijd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef DerMeister het volgende:
[..]bizar, viel me ineens op. straks zal ie er niet meer tevreden mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |