Totaal geen vertrouwen, is toch al anderhalf jaar zo?quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat worden weer slappe excuses van Barney.
quote:
quote:PDC
2007: Winner (beat Phil Taylor 7-6)
2008: Third Round (lost to Kevin Painter 2-4)
2009: Runner-Up (lost to Phil Taylor 1-7)
2010: Semi-Finals (lost to Simon Whitlock 5-6); 4th Place; lost to Mark Webster 8-10 (legs)
2011: Quarter-Finals (lost to Gary Anderson 1-5)
2012: First Round (lost to James Richardson 0-3)
wat moet ik uitleggen dan?quote:
Een jaar helemaal geen toernooien spelen...quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mentaal zit het echt niet goed bij hem. Hij begon super de eerste leg, maar bij de eerste de beste slechte pijl reageerde hij meteen geïrriteerd. Vervolgens is het één en al drama. Hij legt denk ik veel te veel druk op zichzelf. Hij zal echt een manier moeten vinden om onbevangen te spelen. Een jaar geen Premier League is misschien wel goed.
Gewoon terug naar de BDO.quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een jaar helemaal geen toernooien spelen...
Van der Voort gisteren met 11 stuksquote:
qua talent schat ik hem op het niveau van Taylor, tis zijn bagger mentaliteit waardoor die nu afzaktquote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
wat moet ik uitleggen dan?
Gast is 5x wereldkampioen, staat al jarenlang aan de wereldtop.
Hij heeft een fortuintje bij elkaar gegooid in een sport waar veel spelers amper een droog broodje mee verdienen.
Is zo vaak afgeschreven en heeft zich net zovaak teruggeknokt.
Nou doet ie het minder en direct is ie een prutser die zijn talent verneukt?
Dan snap je het dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |