Dat is vreemd. Misschien voelen ze een bepaalde dominantie in jou? Ben je dominant van natuur?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier trek ik dat aan
Misschien omdat je een sterke sexy vrouw bent?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel ons je stad en wij geven jou het adres van iemand die betaalde liefde levert.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef b4kl4p het volgende:
Nou het zit zo. Ik wil gewoon keihard ballen en verder niets, geen gezeik en mn huis uit als de daad is geweest. Maar ik krijg het idee dat ik altijd moet praten, daar heb ik dus helemaal geen zin in.
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Vertel ons je stad en wij geven jou het adres van iemand die betaalde liefde levert.
Nee dat valt reuze meequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Misschien voelen ze een bepaalde dominantie in jou? Ben je dominant van natuur?
Dat denk ik graagquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien omdat je een sterke sexy vrouw bent?
Nee, dan wordt het voorlopig niks met je, vrees ik.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.
Je ziet er nogal agressief uit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het voorlopig niks met je, vrees ik.
En ben je ook nog eens lelijk..en 15?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld, alleen liefde te geven.
Nee, enorm knap en wat ouder. Heb gewoon geen zin in gezeverquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En ben je ook nog eens lelijk..en 15?
Hangt van je moeder af hequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannen aantrekt die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken
Nee maar wel die graag afgetuigd worden misschienquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mannen aantrekt die een bepaalde moederlijke erkenning zoeken
Ik weet wel dat er vrouwen zijn die graag afgetuigd willen wordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar wel die graag afgetuigd worden misschien
Ga op een datingsite en stuur naar alle vrouwen een berichtje met duidelijk je intenties. Doe dit vooral bij 35+ dames. Succes verzekerd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee, enorm knap en wat ouder. Heb gewoon geen zin in gezever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |