Ik denk dat die film op een of andere manier leuk blijft, omdat hij te voorspelbaar is en omdat de bad guys te achterlijk zijn in de filmquote:
idd alleen 1 en 2 zijn leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef RavioliPunch het volgende:
Home Alone met dat jochie in het begin![]()
![]()
Home Alone met dat jochie erna.
Dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef SuperwormJim het volgende:
De klacht is dus gewoon alleen maar dat TS kansloos is.
Jep, maar dat joch van 1 en 2 is nu volwassen ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd alleen 1 en 2 zijn leuk
3 is pure kanker
Niet met je eens want Gremlins blijft geweldig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef SomePerson het volgende:
Sowieso kerstfilms, kerstmuziek en kerstreclames
sterker nog, dat joch is al een paar keer getrouwd geweest en heeft een drugs en drank probleempjequote:Op zaterdag 17 december 2011 16:29 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jep, maar dat joch van 1 en 2 is nu volwassen ofzo
daarom moeten ze de film wel verkankeren
zoals de gemiddelde hollywood acteurquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sterker nog, dat joch is al een paar keer getrouwd geweest en heeft een drugs en drank probleempje
wat doet geld toch wonderenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sterker nog, dat joch is al een paar keer getrouwd geweest en heeft een drugs en drank probleempje
Volgens mij op 28 & 29 December op RTL4quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
maar wanneer komt home alone weer op tv dan?
Dan kijk je toch nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef manderveen het volgende:
[..]
Volgens mij op 28 & 29 December op RTL4
dan pasquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef manderveen het volgende:
[..]
Maar ehh, welke laten ze dan zien?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef manderveen het volgende:
[..]
1 en 2quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Maar ehh, welke laten ze dan zien?
Alle films of wat?
quote:
True. En deel 4 raad ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 is pure kanker
serieus is die erquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. En deel 4 raad ik ook niet aan.
http://www.imdb.com/title/tt0329200/quote:
Idd. Gremlinsquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt veel te weinig uitgezonden met kerst.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0329200/
Krijgt ook een nog lager cijfer dan 3
Aan die cover alleen al zie je hoe goed de film is in dit geval.
En deel 4 dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 is pure kanker
Van die pijltjes?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je kunt ook Darts gaan kijken. RTL7
Wauw. Dan kijk ik wel evenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef arucard het volgende:
Beter zenden ze die kerstfilm van Schwarzenegger eens uit
Mooie film.quote:
quote:
Ook een bazenfilmquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Alle zoetsappige kerst gerelateerde films zijn om te kotsen. Elke jaar hetzelfde gekwijl.
Walgelijk!
Dierenfilms zijn pas walgelijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Alle zoetsappige kerst gerelateerde films zijn om te kotsen. Elke jaar hetzelfde gekwijl.
Walgelijk!
die inbrekers overleven echt alles he. Eerst schiet Kevin ze neer, dan glijden ze een paar keer uit, dan krijgt de een een strijkijzer op zijn kop en vliegt de andere hoofd in brand, etc etc.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Stoned gekeken gisterenzo suf dat het weer mooi word
Dit. Een van de weinige goede dingen aan deze dagen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je kunt ook Darts gaan kijken. RTL7
Overleven is niet heel gek, maar een hele rijkeluistraat vol dikke huizen en ze gaan gewoon verder bij dat huis wijl pak slaag van baas kevinquote:Op donderdag 29 december 2011 11:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
die inbrekers overleven echt alles he. Eerst schiet Kevin ze neer, dan glijden ze een paar keer uit, dan krijgt de een een strijkijzer op zijn kop en vliegt de andere hoofd in brand, etc etc.
Gremlins is echt een toffe donkere kersthumorfilmquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt veel te weinig uitgezonden met kerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het tweede deel was ook wel leuk, al was het daar IMO net iets teveel slapstick. De NES videogame die hierop gebaseerd is beschouw ik overigens als 1 van de beste voor die console, vooral de soundtrack.
Op tweede kerstdag was er ook een leuke kerstfilm: Fight Clubquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef SomePerson het volgende:
Sowieso kerstfilms, kerstmuziek en kerstreclames
Ik dacht al: waarom belt die moeder niet naar huis? Maar natuurlijk ligt de telefoon eruit...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:17 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zat de hele film (zoals altijd) "waarom bel je de politie niet gewoon??!?!"
Spanning
Ja beetje dom pijltjes gooien is echt tof ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit. Een van de weinige goede dingen aan deze dagen.
ze zouden home alone en goodfellas moeten combineren, qua rol van joe pesci dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
1 en 2 zijn gewoon klassiekers. Die boeven, echt een heerlijk stelletje. 3 en 4 proberen dat zo enorm geforceerd na te doen, totaal niet leuk.
Had ze zijn uit elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 05:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
mooi wijfie heeft ie wel
Home Alone 1 & 2 zijn voor mij echt bazenfilms! Overigens vind ik jouw klacht verder terecht ... is echt heel mager wat die tv-stations uitzenden tijdens deze periode en nieuwe films ontbreken over het algemeen in het geheel. Vroeger werd er tenminste iets meer moeite gedaan om in deze periode wat leuks uit te zenden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:24 schreef manderveen het volgende:
Ja het is bijna kerst en dan komen de Home Alone films ook weer op TV. Vorige week was deze zelfs al op de duitse TV te zien.
Klacht 1: Elk jaar rond kerst weer deze films op TV.
Klacht 2: TS is ook nog zo kansloos om deze films te kijken.
Deze man.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef RavioliPunch het volgende:
Home Alone met dat jochie in het begin![]()
![]()
Home Alone met dat jochie erna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |