Joh, ik ben er blij mee. Ik gok dat het live-topic zo hard gaat lopen dat er echt niemand naar de op kijktquote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Het livetopic #1 Timur, Gerard en Coen rocken in Leiden
Dit is gewoon wat plaatjes van Google afgehaald en wat informatie uit de OP van 2010 gejat![]()
.
Welkom in 2011.quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef alors het volgende:
Die overdreven computergasten bij Chagallwat een paupers
![]()
![]()
Ze doen gewoon zo overdreven, 'zomg even een knopje in drukken, kijk eens wat een effect'quote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Welkom in 2011.
Worden ook wel DJ's genoemd
Das voor "de sjeauw", zoals onze Gerard het zou zeggenquote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen gewoon zo overdreven, 'zomg even een knopje in drukken, kijk eens wat een effect'terwijl het hoogstwaarschijnlijk allemaal al staat voorgeprogrammeerd...
Ze kunnen er natuurlijk ook ala Kraftwerk bij gaan staanquote:Op zondag 18 december 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Das voor "de sjeauw", zoals onze Gerard het zou zeggen
True dat.quote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen gewoon zo overdreven, 'zomg even een knopje in drukken, kijk eens wat een effect'terwijl het hoogstwaarschijnlijk allemaal al staat voorgeprogrammeerd...
Dank voor de tip!quote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze kunnen er natuurlijk ook ala Kraftwerk bij gaan staan
Je had er zin in? Ik ben em meestal al snel zatquote:
Trustenquote:
Eefje de Visser heeft dat ook een beetje...quote:Op zondag 18 december 2011 00:40 schreef alors het volgende:
Roosbeefblijft immer lachwekkend met haar zwakzinnige voorkomen
Das er een in het kader van "vroeger mee doodgesmeten"quote:Op zondag 18 december 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je had er zin in? Ik ben em meestal al snel zat
[..]
Dit is de slow-slowchat, het livetopic is de speedchatquote:Op zondag 18 december 2011 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
Dit meen je niet toch?Zijn er nu twee SC's?
_
Lekker duidelijk ook.quote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is de slow-slowchat, het livetopic is de speedchat
Joh, ik las dat een van de mod's zei dat iedereen zijn weg wel gaat vinden, sluit ik mij bij aanquote:
's Avonds op de bank in slaap vallen en midden in de nacht wakker worden is ook zeer dom kan ik je vertellen... En pijnlijk. En erg fijn als je van een verneukt ritme houdtquote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, laat op de avond in slaap vallen is dom, ik ben totaal niet moe nu
quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
Hmpf, laat op de avond in slaap vallen is dom, ik ben totaal niet moe nu
en dat is precies waarom ik structureel weiger vroeg in de avond in slaap te vallen. als ik dreig in te dutten bij een film ga ik gamen of achter mn pc hangenquote:Op zondag 18 december 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
's Avonds op de bank in slaap vallen en midden in de nacht wakker worden is ook zeer dom kan ik je vertellen... En pijnlijk. En erg fijn als je van een verneukt ritme houdt
Ik ga geen poging doen om alles bij te houden, maar ik vind deze oplossing eigenlijk best primaquote:
Heel af en toe overkomt het me... Dan zit ik tv te kijken en voel ik ook niet aankomen dat ik moe ben en schrik ik wakker rond een uur of 5quote:Op zondag 18 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en dat is precies waarom ik structureel weiger vroeg in de avond in slaap te vallen. als ik dreig in te dutten bij een film ga ik gamen of achter mn pc hangen
Da's bij mij heel snel gebeurd, dat is bijna niet tegen te houden. Het ene moment ben ik nog wakker en het andere moment slaap ik.quote:Op zondag 18 december 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en dat is precies waarom ik structureel weiger vroeg in de avond in slaap te vallen. als ik dreig in te dutten bij een film ga ik gamen of achter mn pc hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |