Onze topoheld!quote:Morgen 2 ritten. Leeuwarden - Amsterdam en Medumblik(?) - Barneveld.
Welke auto's dat zijn kijk ik thuis wel even, zit nu in de trein.
Ik bedoelde meer dat TFSI wel bestond inderdaad. Dat het 4.0 ipv 4.2 moest zijn, ach wat boeit hetquote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef RTS91 het volgende:
4.2 TFSI bestaat inderdaad niet. Het is de 4.2 FSI. Wel is er een 4.0 TFSI.
Zit je bij EW? Zo ja, klantnamenregel??quote:Op woensdag 21 december 2011 16:42 schreef PIB het volgende:
vanavond weer een PC ritje, kerstborrel bij -knip-. Ben benieuwd wat voor auto het wordt...
Nee, geen EWquote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Zit je bij EW? Zo ja, klantnamenregel??
Lolwut? Haha!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:24 schreef joppie_saus het volgende:
Welke vrouw heeft dit bord geplaatst?
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
S-max rijdt wel lekker, toevallig de 2.5T ook?
Kentekenpapieren vervoeren is altijd wel kutwerk ja
Jammer, die 2.5T is echt relaxedquote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef Chapelle het volgende:
[..]
NeeDaar hoopte ik op maar het is een 2 liter diesel...
Die motor is inderdaad een mooi stuk techniek. Had hem dinsdag handgeschakeld in een S60 mee voor een ritjequote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jammer, die 2.5T is echt relaxed![]()
Hoewel je in de S-max niet eens ECHT doorhebt dat ie zo hard gaat. Ik heb ook een keer een S80 automaat met de 2.5T gereden, daar merkte je echt dat je flink wat power had (en je had daar natuurlijk ook een kickdown). Dat was in de (handgeschakelde) S-max toch minder bruut.
Wat is daarmee dan? Nog nooit in S-max geredenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef invine het volgende:
S-max rijdt inderdaad best ok, alleen die handremwtf.. (ik had de 2L bezine
)
Haven't we all been there? Vorig jaar zomer ook een rit gehad, moest om 21.00 opgehaald worden (sowieso al te vroeg als je het mij vraagt) uiteindelijk reden we ook weg om iets over 23.00..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef BetweenTheRays het volgende:
Hahaha dat lijkt er inderdaad op. De Galaxy heeft dat toch ook?
Ondertussen zit ik al 2 uur te wachten in een restaurant. Rit zou om 22 uur beginnen maar het wordt wel 'iets' later. Klant is nog niet uitgedineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |