Nee, vandaag verzonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef invine het volgende:
[..]
Die mail is al van paar weken/maanden terug toch?
Heb hem net binnen, ook maar even mijn beschikbaarheid veranderd op beschikbaar vanaf 19.00.. fijn zo'n training tot 17.00quote:
Ik heb die niet gehad! Even emailen naar EW lijkt me of duurt t wel vaker langer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:10 schreef Sanderss het volgende:
Hebben jullie trouwens wel allemaal je loonstrookje ontvangen?
Miscommunicatie in jouw voordeel, ook wel eens leuk!quote:
Ik had persoonlijk een andere PC gestuurd voor dit item. Misschien een wat oudere en nettere.quote:
Whaha, dit filmpje zit toch een stuk beter in elkaar dan de faalfilmpjes van AR;)quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk een andere PC gestuurd voor dit item. Misschien een wat oudere en nettere.
Maargoed, dit soort reclame is nooit slecht.
Evoque...ik vind die dingen er echt wanstaltig uitzien. Hoop dat ze op droog wegdek wel beter rijden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef mothergoose het volgende: morgen een a8 4.2 v8 TTDI..
overigens was die sneeuw vannacht echt kut. evoque schoof soms best
En heb je een privéchauffeur ingehuurd om je met je A8 van college op te halen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben morgen in Rotterdam ja, maar dat is om college te volgen
Nee man, ik zou me niet durven vertonen in een A8. Ik kom altijd in m'n Bugatti Veyron naar college, maar daar rij ik altijd zelf in natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En heb je een privéchauffeur ingehuurd om je met je A8 van college op te halen?
Wel belachelijk dat zo'n dikke auto als een Range Rover niet tegen een beetje sneeuw kan. Het zijn gewoon modeaccessoires.
Duh, dat snap ik. Heb hem echter nog niet gehad. Morgen even EW contacten dus.quote:
Ik had 'm gelijk de 16e alquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef Sanderss het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik. Heb hem echter nog niet gehad. Morgen even EW contacten dus.
Ze hebben wel de grootste kneus eruit gepakt.. maarja editie NL is nou ook niet echt een programma waar heel veel intellectuelen naar kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk een andere PC gestuurd voor dit item. Misschien een wat oudere en nettere.
Maargoed, dit soort reclame is nooit slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |