PC's krijgen over het algemeen meer betaald, wie weet is KM vergoeding voor hikers lager.. maar het lijkt me sterk aangezien dat zelden voorkomt dat een hiker met eigen vervoer moet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef joppie_saus het volgende:
Wat invine zegt is voor PCs. Als ik de tekst van Sanders zo lees gaat dat over hiken. Weet niet of daar nog verschil in zit.
Mijn dagen variëren tussen de 3 en 18 uur, beide is al eens voorgekomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:21 schreef develor het volgende:
@betweentherays: jij draait als pc korte dagen, hebben jullie nooit lange ritten??
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef roflkartoffel het volgende:
Hmm, nu dus misschien ook 's avonds en 's weekends als hiker?
Ik mis iets?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:51 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind het allemaal best! Zo kun je tenminste ook nog werken als je 's ochtends naar college moet en dan pas rond 2 uur thuis bent ofzo.
Die krijg je per mail.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:10 schreef Sanderss het volgende:
Hebben jullie trouwens wel allemaal je loonstrookje ontvangen?
Die mail is al van paar weken/maanden terug toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ah ja, mail gelezen.
Ik heb mijn OV-kaart binnen gekregen. Gelijk even met EW gebeld en ik heb donderdag alweer werk. Lekker lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |