Sorry man!quote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
Stik. Ik sta de hele dag beschikbaar (Meppel) en krijg niets..
Hier het zelfde, maar had ook niet anders verwacht.quote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
Stik. Ik sta de hele dag beschikbaar (Meppel) en krijg niets..
Is dit niet een beetje overdreven? De facebook van EW is bijvoorbeeld ook gewoon openbaar, daar wordt dezelfde info gewoon gepost.quote:Op maandag 19 december 2011 14:52 schreef BetweenTheRays het volgende:
Leuk, op de EW Facebookpagina staat een foto van het project waar ik het pas over had.
-knip-
De bedoeling is dat je deze auto's 's morgens ophaalt om 8 uur, de hele dag mee door het land rijdt en ze rond 6 uur weer aflevert. Met reistijd kun je dus goed uren draaien en je bent echt de hele dag onderweg zonder verder OV.
Heb me hier ook voor opgegeven. Ben deze week woensdag en donderdag de hele dag beschikbaar en volgende week elke dag. Hoop dat ik hiervoor wordt ingezetQua regio zit ik wel goed, maar de ophaallocatie is nog wel vrij ver van mijn woonplaats vandaan. We zullen zien!
Edit: foto verwijderd - klantnamenregel?
18ctquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:31 schreef -tape- het volgende:
Ja, 19 cent per kilometer en je normale reistijdvergoeding.
Als ik dat goed zeg tenminste.. Zo ga ik er vanuit. Stond ook in het vorige topic ergens. Post van BtR.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:32 schreef invine het volgende:
[..]
18ctEn je reistijd wordt betaald minus een half uur.. had iemand anders gezegd in het vorige topic!
Wat RTS zegt. En wat invine zegt: Volgens mij was dat voor AR.. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:55 schreef RTS91 het volgende:
Vrijdag nog over gebeld en dit is 0,19 per km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |