Dank je! Ik zit in Puerto de Santiago.quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef Panthera. het volgende:
Bussen niet rijden door gladheid. Daar zijn ze ook snel mee dit jaar.
Goede vakantie dan maar Irritatie. Waar op Tenerife zit je. Los Cristianos neem ik aan?
Ah, daar ben ik van de zomer nog door gereden. Met 22 graden moet dat wel goedkomenquote:Op maandag 19 december 2011 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dank je! Ik zit in Puerto de Santiago.
Geld uitgeven doe ik sowieso wel, dus dan maar op Tenerifequote:Op maandag 19 december 2011 12:48 schreef Kevindinhinho het volgende:
Whoehoe, jaloers hier! Maar goed, met wat mazzel kan ik geld verdienen, terwijl jij het uitgeeft;)
Daar ga ik ook zeker vanuit! En precies de 30e weer thuis, dus gelijk door naar een mooie O&N-partyquote:Op maandag 19 december 2011 12:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik van de zomer nog door gereden. Met 22 graden moet dat wel goedkomen
Utrecht, maar ik dacht dat het een pc-only actie wasquote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef Franknfurter het volgende:
Oh die actie van de grote oranje lijkt me wel leuk! Ben woensdag de hele dag beschikbaar, hoop dat ze me bellen. Welke regio was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |