Je hebt in de zomer ook hagelbuienquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef Franknfurter het volgende:
Oh ik dacht dat het behoorlijk koud moest zijn om ijs uit de lucht te laten keilen
Jezus wat een weekend inderdaad!! Je hebt nog 'geluk' met alleen last van je nek! Hopelijk wordt het niet erger! Wel flink balen en schrikken zeg! Heb je genoten van het concert? Neerlands_trots is ook geweest zag ik in het Coldplay topic. Ik wilde ook maar helaas kaarten uitverkocht. Gelukkig volgend jaar in Den Haag!quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Jorian29 het volgende:
Pff, wat een weekend. Gisteravond naar Coldplay geweest, prachtig concert, was het geld dubbel en dwars waard. Daarna in de drukte in een kop staart botsing terecht gekomen. Er werd niet goed opgelet voor ons waardoor we ineens heel hard moesten remmen voor de auto voor ons die ook in de ankers vloog. ABS moest zelfs helpen om echt nét op tijd stil te staan. We veerden net terug onze stoelen in toen er iemand van achter met 40 op ons inreed. Daardoor werden we tegen onze voorligger gedrukt, zelfs zo hard dat de kentekenplaat doormidden lag.
[ afbeelding ]
Auto was total-loss, waardoor we met een taxi van Rotterdam naar Apeldoorn moesten. Lag om 4 uur in m'n bed. Nu best last van m'n nek wat morgen dus gaat resulteren in spierpijn en ik moet werken morgen. Ga ik last van krijgen ben ik bang.
Oh, en voor de duidelijkheid: Ik reed niet![]()
Ja dat laatste kan ik begrijpen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Jorian29 het volgende:
Concert was machtig mooi man, van die bandjes met ledjes erin die knipperen, magistraal. Alleen vond ik dat de muziek te hard stond, Chris' stem werd soms door de instrumenten onderdrukt waardoor het heel schel klonk, bijvoorbeeld bij Paradise. Maar verder was het puur genieten.
Ja, ik had m'n gordel wel om, maat van me die achterin in het midden zat niet. Had mooie bloedstrepen op z'n armen van het afzetten, hij heeft nog geluk gehad dat ie het aan zag komen.
Schrik zat er goed in iig.
Ja klopt, ik was gisteren ook van de partij. Was erg tevreden over het concert, alleen jammer dat ze niet afsloten met Christmas Lights, dat was wel toepasselijk geweestquote:Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jezus wat een weekend inderdaad!! Je hebt nog 'geluk' met alleen last van je nek! Hopelijk wordt het niet erger! Wel flink balen en schrikken zeg! Heb je genoten van het concert? Neerlands_trots is ook geweest zag ik in het Coldplay topic. Ik wilde ook maar helaas kaarten uitverkocht. Gelukkig volgend jaar in Den Haag!
Dank je! Ik zit in Puerto de Santiago.quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef Panthera. het volgende:
Bussen niet rijden door gladheid. Daar zijn ze ook snel mee dit jaar.
Goede vakantie dan maar Irritatie. Waar op Tenerife zit je. Los Cristianos neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |