V6??!?!?! Ga je mond spoelen! Haha bmw'tjes zijn 6 in lijn, daarom dat prachtige geluid. Zou zo'n BMW ook wel een keer willen rijden voor werk! Vriend van me heeft een 335i coupe, wat een bak...quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:05 schreef -tape- het volgende:
Jezus wat een auto. 3 liter V6, helaas regende het. Ook al moest ik een stukje rennen om mijn bus te halen.. was wel een fijn dagje met fatsoenlijke auto's. Nu richting huis.. Rond half 5 eindelijk thuis.
Viercilinders zijn 99,99% van de tijd in lijn bij auto's. Een V4 zie je vrijwel niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef -tape- het volgende:
Oja natuurlijk, BMW heeft lijnmotoren. Zijn die 4 ook in lijn? Of geldt dat alleen voor de 3liters?
Die staat volgens mij vaak geparkeerd bij dat kantoor aan het hereplein dat je ook op de foto ziet. Daar staan soms wel meer leuke autootjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef joppie_saus het volgende:
Stond net voor me in Groningen:
[ afbeelding ]
I like
De nieuwe 3 gaat naar 4 cilindersquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef BAC92 het volgende:
[..]
V6??!?!?! Ga je mond spoelen! Haha bmw'tjes zijn 6 in lijn, daarom dat prachtige geluid. Zou zo'n BMW ook wel een keer willen rijden voor werk! Vriend van me heeft een 335i coupe, wat een bak...
Is een Fiat Panda met 69 pk geen mooi kerstcadeau dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik ben tegen 18.30 nog gebeld door ar. Dinsdag 180 km in een Fiat 500 met 69 pk. Geen kerstkaart via mail gehad
In ieder geval niet op wind van de zijkant, dan wordt het zeilen, en daar heb je waarschijnlijk geen certificaat voorquote:
3-cylinder en 6-cylinder volgens mij. Gewoon de normale 3.0 6, wel met turbo. En die 3 cylinder zou 150 pk krijgen, dat is niet eens traag te noemenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:40 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
De nieuwe 3 gaat naar 4 cilindersKutmilieu
Geld is geldquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ben weer op de weg terug. De klant had de rit via de winterbanden boer geannuleerd omdat de auto in de garage staat, maar die kreeg EW niet te pakken. Mooi kut.
Geld is geld? Ik verdien er geen kloot mee. Twee uurtjes OV'en, niks meer niks minder.quote:
20 jaar oude Peugeot 309. Is gelijkwaardig hoor, aan een GT-Squote:Op vrijdag 23 december 2011 17:39 schreef Jorian29 het volgende:
Haha nice, vette bak idd. Jij rijdt in een klasse lager denk ik, zo aan de ruitenwissers te zien.
Je wilt zeggen dat je dat niet gaat declareren bij EW (of waar je voor werkt).. dat zou erg stupide zijn..quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geld is geld? Ik verdien er geen kloot mee. Twee uurtjes OV'en, niks meer niks minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |