Jawel gaat wel lukken. Ik heb krukken en we hebben bij mij om de hoek afgesproken. En hij weet er van dus het is geen rare verassing straks haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Leuk, ben je al mobiel genoeg dan?
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je niet wéér je been moet breken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Internetdaten is ook gewoon een kwestie van teveel tijd hebben, zo zie je maar bij Sinos.
Yupzquote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Dandez92 het volgende:
Krijg je bij paiq een bericht als iemand je niet als contact accepteert?
Stuur je eigen e-mail, msn, 06 of adres mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik vind het trouwens best slecht gesteld hoor met die datingsites. Je moet bijna overal betalen, en dus als je betaald kan jij meer dan anderen. Indien jij dus een potentiële date ziet dan kan jij alleen berichtjes versturen. Ja dan weet je natuurlijk nooit of die ander nou wilt of niet.
Doe je wel je netkousen aan?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel gaat wel lukken. Ik heb krukken en we hebben bij mij om de hoek afgesproken. En hij weet er van dus het is geen rare verassing straks haha.
Ga ik inderdaad nu ook doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef Thornado het volgende:
[..]
Stuur je eigen e-mail, msn, 06 of adres mee.
Staat ze voor je deur, dan wil ze je.
Haha dat lijkt me niet zo geslaagd.quote:
Dus? Dan date je daar toch lekker niet mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef Dandez92 het volgende:
Mijn god ik zou niet beweren dat ik de knapste ben maar op paiq zitten toch een paar bowsersom bang van te worden
Het was geen verwijt of aanval, gewoon een simpele constateringquote:Dus? Dan date je daar toch lekker niet mee?
Oke. Wat voor types zijn dat dan? Hoe bevalt de site verder voor je? De moeite waard om uit te checken?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef Dandez92 het volgende:
[..]
Het was geen verwijt of aanval, gewoon een simpele constatering
Ok..nu wil vast helemaal niemand in dit topic meer met je datenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:54 schreef picardmike het volgende:
Een date met mij zou er zoiets uit zien![]()
boeiie, jij dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ok..nu wil vast helemaal niemand in dit topic meer met je daten
Ik weet niet. Doe jij het? Ikke niet. Nog niemand tegengekomen die duidelijke pics op z'n fobo heeft staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag - aangezien het FoBo steevast wordt vermeld in de OP onder de datingsites - is of er hier echt zo actief wordt gedate via die weg.
Of, eh, is dat een gimmick?
Het is één keer voorgekomen, maar had zelf het idee dat het meer uitzondering dan regel was. Omdat het toch een prominente vermelding heeft, vandaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet. Doe jij het? Ikke niet. Nog niemand tegengekomen die duidelijke pics op z'n fobo heeft staan.
Via een topic hier (niet dit topic zowaar) kwam Ordos20 op mijn fobo terecht. Daar wat heen en weer gekletst, toen via PM, en toch maar een date afgesproken. Waar ik niet veel van verwachtte, maar ach, een leuke middag is nooit weg.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag - aangezien het FoBo steevast wordt vermeld in de OP onder de datingsites - is of er hier echt zo actief wordt gedate via die weg.
Of, eh, is dat een gimmick?
En we hebben allebei duidelijke pics in ons foboquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Via een topic hier (niet dit topic zowaar) kwam Ordos20 op mijn fobo terecht. Daar wat heen en weer gekletst, toen via PM, en toch maar een date afgesproken. Waar ik niet veel van verwachtte, maar ach, een leuke middag is nooit weg.
Het was leuk. Erg leuk. Vele dates volgden. En nu durven we het zelfs een relatie te noemen!
O wat tof. Een Fok!relatie. Leuk verhaalquote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Via een topic hier (niet dit topic zowaar) kwam Ordos20 op mijn fobo terecht. Daar wat heen en weer gekletst, toen via PM, en toch maar een date afgesproken. Waar ik niet veel van verwachtte, maar ach, een leuke middag is nooit weg.
Het was leuk. Erg leuk. Vele dates volgden. En nu durven we het zelfs een relatie te noemen!
Fok! als bindende factor, leuke anecdotequote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |