abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105689723
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Deze OP kan je hier vinden.
pi_105689734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat mannen iets zich langzamer ontwikkelen
Ik weet niet of ik je nu gelijk moet geven of mij beledigd moet voelen... :{
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:04:20 #3
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105689822
Ach, vrouwen hebben geen humor, mannen zijn geestelijk gezonder.

We hebben allemaal wat :P
pi_105689979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je nu gelijk moet geven of mij beledigd moet voelen... :{
In de pubertijd ontwikkelen meisjes zich eerder dan jongens. Zowel fysiek als mentaal.
Daarna....ach. Mijn persoonlijke ervaring is dat mannen wel vaak wat jonger van geest zijn dan hun vrouwelijke leeftijdgenoten. Denk ook niet zo snel dat ik iemand van 24 zou daten maar wie weet.
Heaven is a place on earth with you
pi_105690052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

In de pubertijd ontwikkelen meisjes zich eerder dan jongens. Zowel fysiek als mentaal.
Daarna....ach. Mijn persoonlijke ervaring is dat mannen wel vaak wat jonger van geest zijn dan hun vrouwelijke leeftijdgenoten. Denk ook niet zo snel dat ik iemand van 24 zou daten maar wie weet.
maar iemand van 34 is dan weer te oud ?
pi_105690143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:12 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

maar iemand van 34 is dan weer te oud ?
Niks staat vast. Maar das wel ongeveer de range ja.
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:22:22 #7
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105690371
quote:
Weet ik..
Maar mijn "probleem" is een beetje dat ik het heel snel geen kans geef, dat ik veel te afstandelijk ben en snel op iemand kan afknappen. En dat ligt niet aan de mannen in kwestie, dat ligt aan mijn eigen angst (om gekwetst te worden etc)
Dus eigenlijk bedoel ik meer dat ik van mezelf dingen meer een kans moet geven.
Ik ben niet bang om gekwetst te worden, maar ook nog weleens altruïstisch ingesteld. En dan knap je snel af omdat je jezelf voor de gek probeert te houden. Je vindt iemand geweldig of niet, zo simpel moet je het houden. Ik zou je allerminst adviseren om alles maar een kans te geven. Dat kost alleen maar nutteloze energie. Het klinkt enorm geforceerd.

Wil overigens niet zeggen dat je niet gewoon een leuke tijd kan hebben ;-)
Maar die mensen komen bij mij niet bij dat diepere laagje en dat is voor mij niet omdat ik bang ben gekwetst te worden. Dat is simpelweg omdat ze mij het gevoel niet geven wat daarvoor nodig is.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105690991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben niet bang om gekwetst te worden, maar ook nog weleens altruïstisch ingesteld. En dan knap je snel af omdat je jezelf voor de gek probeert te houden. Je vindt iemand geweldig of niet, zo simpel moet je het houden. Ik zou je allerminst adviseren om alles maar een kans te geven. Dat kost alleen maar nutteloze energie. Het klinkt enorm geforceerd.

Maar die mensen komen bij mij niet bij dat diepere laagje en dat is voor mij niet omdat ik bang ben gekwetst te worden. Dat is simpelweg omdat ze mij het gevoel niet geven wat daarvoor nodig is.
Hmm dankje hier voor. Dit brengt mij weer op nieuwe inzichten. Herken zeker wat je zegt. Ik vind het lastig omdat ik dat gevoel dus echt zelden heb, in ieder geval in geen jaren meer gehad.
En "een leuke tijd" hebben met iemand vind ik lastig als ik ze niet geweldig vind.
pi_105691506
Uiteindelijk ontwikkelen vrouwen op latere leeftijd zich uiteindelijk in mannen. Dus wie loopt hier nou achter?
UITGESCHREVEN
pi_105691693
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:58 schreef picardmike het volgende:

Uiteindelijk ontwikkelen vrouwen op latere leeftijd zich uiteindelijk in mannen. Dus wie loopt hier nou achter?
Tja, dat is een hormonenkwestie. Kunnen ze niks aan doen. Zielig enzo :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105691803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Of laat je ze daar niet toe omdat je toch bang bent om gekwetst/teleurgesteld te worden.
pi_105692907
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:07 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Of laat je ze daar niet toe omdat je toch bang bent om gekwetst/teleurgesteld te worden.
Nee, want dat zijn juist de mensen die je niet diep genoeg raken om je te kwetsen. Ik snap DenWauwelaar wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 17 december 2011 @ 14:58:12 #13
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105693137
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee, want dat zijn juist de mensen die je niet diep genoeg raken om je te kwetsen. Ik snap DenWauwelaar wel.
Precies. Het is als dat stukgaat nog een week een egoding en dan ben je ze eigenlijk ook alweer vergeten. Dat klinkt hard, maar zo gaat dat bij mij in elk geval echt.
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:00:06 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105693178
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Precies. Het is als dat stukgaat nog een week een egoding en dan ben je ze eigenlijk ook alweer vergeten. Dat klinkt hard, maar zo gaat dat bij mij in elk geval echt.
Als dat het al is. Soms weet je wel dat het niks gaat worden maar dan is het nog wel gewoon leuk enzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105693329
Tweede date gisteren gehad, blijven slapen enzo. Was erg leuk, ik mag haar ook graag maar merk vooralsnog niet meer dan 'scharrelpotentie'.
pi_105693530
Als er bij mij en een date al een wederzijdse klik is, is het meestal ook gelijk overweldigend. Komt niet zo heel veel voor van mijn kant, maar als 'ie er is, wow. Dat zijn nu net de vrouwen van wie ik me dagen van tevoren al opgewekt kan voelen als ik weet dat ik ze weer ga zien.

Op het moment heb ik twee scharrels die overigens ook gewoon weten dat het voor mij niets meer is dan dat. En dan is de sex goed en is het ook leuk om ze te zien, maar als ze dan weer de deur uit zijn is het verder ook prima. Terwijl ik me in dat uitzonderlijke klikgeval regelrecht down kan voelen.

Toch is het dat wat ik zoek. En tot dat moment een leuke tijd willen hebben is niet meer dan logisch.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_105693680
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als er bij mij en een date al een wederzijdse klik is, is het meestal ook gelijk overweldigend. Komt niet zo heel veel voor van mijn kant, maar als 'ie er is, wow. Dat zijn nu net de vrouwen van wie ik me dagen van tevoren al opgewekt kan voelen als ik weet dat ik ze weer ga zien.

Op het moment heb ik twee scharrels die overigens ook gewoon weten dat het voor mij niets meer is dan dat. En dan is de sex goed en is het ook leuk om ze te zien, maar als ze dan weer de deur uit zijn is het verder ook prima. Terwijl ik me in dat uitzonderlijke klikgeval regelrecht down kan voelen.

Toch is het dat wat ik zoek. En tot dat moment een leuke tijd willen hebben is niet meer dan logisch.
Dat heb ik dus ook normaal gesproken. En bij haar heb ik dat niet. Nou ja, gewoon duidelijk communiceren, ik weet nog niet goed hoe zij er in staat.
pi_105693898
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Tweede date gisteren gehad, blijven slapen enzo. Was erg leuk, ik mag haar ook graag maar merk vooralsnog niet meer dan 'scharrelpotentie'.
Ach je hebt in ieder geval geneukt ^O^ ^O^ ^O^
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:32:44 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105693987
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ach je hebt in ieder geval geneukt ^O^ ^O^ ^O^
Je hebt het hoogst haalbare al bereikt. :')
pi_105696486
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je hebt het hoogst haalbare al bereikt. :')
ja wat wil je eigenlijk nog meer?
UITGESCHREVEN
pi_105696945
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
Het is gewoon kortzichtig gedoe en het gaat helemaal nergens over, alleen draait het om geld meer niet.
Omdat je alleen wordt beoordeeld op je profieltekst en foto etc.
Het draait niet om persoonlijkheid, want hoe kan je aan de hand van een foto en een tekst wat erbij staat een juist beeld van iemand schetsen?
Als je bijvoorbeeld intresse in iemand heb en het kapsel waarmee je op de foto staat valt net niet in zijn of haar smaak dan wordt je al beoordeeld dat je niet zijn of haar typ bent, en zo kan ik nog wel heel wat voorbeelden op noemen.
En mensen die echt gelukkig zijn en veel levens ervaring hebben en een goede algemene ontwikkeling hebben staan niet op een datingsite's.
De beste manier om opzoek te gaan naar een liefde is gewoon in real life.
pi_105697216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Vinnie85 het volgende:
Die datingsites werken gewoon niet de kans is heel klein om je liefde van je leven te vinden.
Het is gewoon kortzichtig gedoe en het gaat helemaal nergens over, alleen draait het om geld meer niet.
Omdat je alleen wordt beoordeeld op je profieltekst en foto etc.
Het draait niet om persoonlijkheid, want hoe kan je aan de hand van een foto en een tekst wat erbij staat een juist beeld van iemand schetsen?
Als je bijvoorbeeld intresse in iemand heb en het kapsel waarmee je op de foto staat valt net niet in zijn of haar smaak dan wordt je al beoordeeld dat je niet zijn of haar typ bent, en zo kan ik nog wel heel wat voorbeelden op noemen.
En mensen die echt gelukkig zijn en veel levens ervaring hebben en een goede algemene ontwikkeling hebben staan niet op een datingsite's.
De beste manier om opzoek te gaan naar een liefde is gewoon in real life.
En in real life word je niet beoordeeld op je kapsel e.d.?
Waar vind jij dat je in real life de meeste kans hebt om je liefde van je leven te vinden?
pi_105698196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

En in real life word je niet beoordeeld op je kapsel e.d.?
Waar vind jij dat je in real life de meeste kans hebt om je liefde van je leven te vinden?
Uit mijn ervaring en wat ik heb meegemaakt etc weet ik dat.
Als ik iemand tegen kom die er gewoon uitziet of er als een foto model uitziet wil dat niet veel zeggen over de indruk die ze dan maakt.
Omdat de manier van doen en uitstraling vele malen belangerijker is en op een foto kan je dat niet zien.
Ik ben zelf ook vaak uit geweest (toen ik nog vrijgezel was) en ik had altijd het zelfde kapsel en dezelfde soort kleren aan en parfum op, ik ging vaak meiden versieren en soms had ik echt heel veel succes en soms had ik geen succes en dat komt gewoon door de bui waarin ik verkeer en de uitstraling, en uiterlijk speelde niet echt een hele grote rol.
En over het algemeen is het als jongen/man veel makkelijker om in real life iemand te vinden.
Omdat je alle kanten op kan, wat je ook doe hoeveel meiden je ook zoent je wordt er niet op aan gekeken en eerder wordt dat als stoer gezien.
Loop je dan een blauwtje dan is het gewoon nieuwe ronden nieuwe kansen.
Terwijl als je als meid met een paar jongens flirt of zoent dan wordt je al gauw als slet gezien.
pi_105698247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:59 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Als ik iemand tegen kom die er gewoon uitziet of er als een foto model uitziet wil dat niet veel zeggen over de indruk die ze dan maakt.
Omdat de manier van doen en uitstraling vele malen belangerijker is en op een foto kan je dat niet zien.
Ik ben zelf ook vaak uit geweest (toen ik nog vrijgezel was) en ik had altijd het zelfde kapsel en dezelfde soort kleren aan en parfum op, ik ging vaak meiden versieren en soms had ik echt heel veel succes en soms had ik geen succes en dat komt gewoon door de bui waarin ik verkeer en de uitstraling, en uiterlijk speelde niet echt een hele grote rol.
En over het algemeen is het als jongen/man veel makkelijker om in real life iemand te vinden.
Omdat je alle kanten op kan, wat je ook doe hoeveel meiden je ook zoent je wordt er niet op aan gekeken en eerder wordt dat als stoer gezien.
Terwijl als je als meid met een paar jongens flirt of zoent dan wordt je al gauw als slet gezien.
Idd in reallife mag je vrouwen nog enigzinds claimen. Op datingsites is het not done.
UITGESCHREVEN
pi_105698474
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:59 schreef Vinnie85 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat dat laatste met datingsites te maken heeft.
En met dit rondzoenen verhaal heb je nog steeds niemand overtuigd van waarom je in real life meer kans maakt op de liefde van je leven vinden dan op een datingsite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')