Goeiemorgen dames!
Allereerst heel erg bedankt voor jullie warme welkom!
Het echte bijlezen schiet me er even bij in, ik vind het kijken naar onze Draak nog even veel spannender

.
Maar het ging over het mutsje van Draak? Dat is hier gewoon van het zkh geloof ik... Heb er hier een stuk of 4 liggen... We zijn die dingen de hele tijd kwijt want ze houd ze gewoon niet op!
En over leeftijd? Nou, ik ben dus vrijdag 27 geworden

. Het was wel lachwekkend op elke afdeling waar je kwam... Kijken ze in het wiegje... 'Gefeliciteerd!', Kijken ze in je status... "Ow? Dubbel gefeliciteerd!"

!
Hier net wakker met kleine Draak langs me. Even een halve avond/half nachtje clustervoeden gehad (heeft er iemand nu een nieuw setje tepels voor me

), nu ligt ze vanaf 3.00uur al in coma. En ze ligt sinds gistermiddag al ingebakerd omdat ze nogal maait met d'r armpjes. Je merkt het meteen, ze slaapt rustiger, stiller en is, als ze dan wakker is, veel alerter.
Ik moet echt zeggen dat het moederschap me energie geeft! Ik teer al 3 nachten op ongeveer 2 uur slaap en ik voel me nog steeds niet mega vermoeid ofzo. Maarja wat niet is kan nog komen!
Waarschijnlijk mag ik zometeen/straks voor het eerst douchen

! En als dat goed gaat, mag ik waarschijnlijk morgenvroeg naar huis! Ik blijk een voorbeeldig herstellende patiënte te zijn en onze Draak is een voorbeeldkindje

(waar ie dat van heeft

).