abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105708620
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo dat doet niet zo'n zeer ;) ik wordt volgende maand 30...pfffff
Ojee ik over 2 maanden, dan ben ik een dertiger, jeetje. Soms bevat ik het niet eens dat ik 2 kinders heb.
Dan zie ik vrouwen op straat lopen en dan denk ik, dat zijn nou echte ouders van die volwassen mensen en dan bedenk ik mezelf dat ik ook al 2 koters heb :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105708670
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:49 schreef wickie het volgende:

[..]

Ojee ik over 2 maanden, dan ben ik een dertiger, jeetje. Soms bevat ik het niet eens dat ik 2 kinders heb.
Dan zie ik vrouwen op straat lopen en dan denk ik, dat zijn nou echte ouders van die volwassen mensen en dan bedenk ik mezelf dat ik ook al 2 koters heb :')
+1
zo herkenbaar :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105708704
Ik: "Hoe oud ben ik ook alweer geworden afgelopen week?"
Lief: " :? :') 31"

Ohja. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105708752
haha ja ook zooooo herkenbaar; OMG ik heb gewoon een gezin! 2 kinderen.... hoe volwassen en burgerlijk is dat? ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 december 2011 @ 22:54:58 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105708813
geloof me. 30 worden doet geen pijn. ik vraag me regelmatig af of ik nou 32 of 33 ben zelfs :') zo hard negeer ik mijn 30+ status :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105708917
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik: "Hoe oud ben ik ook alweer geworden afgelopen week?"
Lief: " :? :') 31"

Ohja. :+
_O-
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105711696
Ik heb dat ook. Ben in juni jarig en normaal in mei bezig met plannen ed van verjaardag (de 2e, dus begin juni). Maar nu ben ik in mei bevallen, dus dat plannen is dit jaar niet gebeurd. Ben dus voor mijn gevoel een jaar blijven hangen, lekker nog een jaar 30 hihi. Maar ben nu steeds aan het rekenen en dan komt het: oh ja, ben al 31 pffff.
pi_105712382
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Het irritante is dat ik nu vaak denk dat ik bij Ivan minder een probleem had gemaakt van veel dingen als ik toen had geweten hoe makkelijk het leven nog is met één kind. :+
hahah, als ik dat had geweten was ik idd wat vaker zonder kind op stap geweest :D
pi_105712967
Hier ook een onzekere moeder die het graag goed wil doen en het sinds heel lastig vindt dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit. Ik doe soms maar wat, zoals claudia zegt trial-and-error. En als ik denk dat ik het door heb is er de volgende dag weer iets anders. Gelukkig reageert mijn kleintje vaak nog goed op de draagdoek of gewoon bij ons liggen, langer dan 10 minuten heeft hij nog niet gehuild. Kan me goed voorstellen dat de dames met kindjes die veel huilen met hun handen in het haar zitten en er zelf even doorheen. Niets zo vervelend als een ontroostbaar kind.

Mijn kleine man vindt slapen voor kleine baby's en met zijn 5 weken is hij dat natuurlijk niet meer :') Vanavond dus ook een huil"uurtje" waar hij zijn draai niet kon vinden, nu slaapt hij prinsheerlijk in zijn bed, ben benieuwd hoe laat hij vannacht komt.
Zelf vanavond met een vriendin een hapje gaan eten en naar het theater geweest. Heb ik de hele zwangerschap niet kunnen doen en ik heb ontzettend genoten!

Zei ik twee weken geleden nog heel resoluut dat ik nooit meer zwanger wilde zijn, begint het nu toch al te kriebelen :@ Mijn kleine man als grote broer, nog een keer zo'n klein frummeltje in mijn armen <3
  zondag 18 december 2011 @ 02:28:08 #60
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105714384
Zo! Deze mama heeft een heerlijke avond gehad en niet eens omgevallen na 1 biertje! *trots op mezelf* :D ;) Uiteraard ging het wel veel over kinderen en heb ik trots wat foto's laten zien!

@FR: door wie zou je dat kunnen laten nakijken?

Uh uh, jullie zitten nog aan de goede kant van de 30! Ik word in februari 36! :D En dus moet ik nu gaan pitten, anders red ik het morgen niet!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 18 december 2011 @ 05:35:22 #61
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_105715428
Goeiemorgen dames!
Allereerst heel erg bedankt voor jullie warme welkom!
Het echte bijlezen schiet me er even bij in, ik vind het kijken naar onze Draak nog even veel spannender ;) .

Maar het ging over het mutsje van Draak? Dat is hier gewoon van het zkh geloof ik... Heb er hier een stuk of 4 liggen... We zijn die dingen de hele tijd kwijt want ze houd ze gewoon niet op!

En over leeftijd? Nou, ik ben dus vrijdag 27 geworden ;) . Het was wel lachwekkend op elke afdeling waar je kwam... Kijken ze in het wiegje... 'Gefeliciteerd!', Kijken ze in je status... "Ow? Dubbel gefeliciteerd!" _O- !

Hier net wakker met kleine Draak langs me. Even een halve avond/half nachtje clustervoeden gehad (heeft er iemand nu een nieuw setje tepels voor me :X ), nu ligt ze vanaf 3.00uur al in coma. En ze ligt sinds gistermiddag al ingebakerd omdat ze nogal maait met d'r armpjes. Je merkt het meteen, ze slaapt rustiger, stiller en is, als ze dan wakker is, veel alerter.
Ik moet echt zeggen dat het moederschap me energie geeft! Ik teer al 3 nachten op ongeveer 2 uur slaap en ik voel me nog steeds niet mega vermoeid ofzo. Maarja wat niet is kan nog komen!

Waarschijnlijk mag ik zometeen/straks voor het eerst douchen :Y ! En als dat goed gaat, mag ik waarschijnlijk morgenvroeg naar huis! Ik blijk een voorbeeldig herstellende patiënte te zijn en onze Draak is een voorbeeldkindje O-) (waar ie dat van heeft :? ).
pi_105715541
Oh NTS, wat klink je heerlijk gelukkig.

Susie,fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Ik voelde zelf mijn eerste wijntje eergisteren behoorlijk in mijn nemen, maar oh wat smaakte het goed!

En poezebeest ook al zo een fijne avond gehad *O*

Ik lig hier met een kleine meid naast me die na de voeding van bijna 2 uur geleden niet meer wil slapen en mij met haar gekreun, gepruttel en geruft wakkerhoudt. Ik vw er zo maar uit dan denk ik en duik er vanmiddag wel weer even in. :O :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door SummerBreeze op 18-12-2011 12:02:17 ]
pi_105715588
Welkom NTS :)

Alvast van harte, MamaPurk!
pi_105715771
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 02:28 schreef Susie het volgende:
Zo! Deze mama heeft een heerlijke avond gehad en niet eens omgevallen na 1 biertje! *trots op mezelf* :D ;) Uiteraard ging het wel veel over kinderen en heb ik trots wat foto's laten zien!

@FR: door wie zou je dat kunnen laten nakijken?

Uh uh, jullie zitten nog aan de goede kant van de 30! Ik word in februari 36! :D En dus moet ik nu gaan pitten, anders red ik het morgen niet!
de KA of HA kan een verwijzing geven voor een rontgenfoto
pi_105715801
wat fijn NTS!

die mutsjes zijn idd standaard ziekenhuis mutsjes, worden in heel veel ziekenhuizen gebruikt.

Ik had stiekem ook een beetje op een verjaardagscadeautje gehoopt vorig jaar :D maar eigenlijk had ik er niet op gerekend omdat ik dan met 39 weken zou moeten bevallen en dat vond ik wel erg vroeg. Uiteindelijk ben ik met 39.3 bevallen en vieren we onze verjaardag toch samen O+ en ik word 28 in januari.
:)
pi_105716007
MP O+

Nts klinkt goed meid!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105716912
ghe ja idem hier, 19 oktober was mijn uitgerekende datum, 23-09 28 geworden en de 28-09 is Lex geboren.

kaarr op mijn verjaardag en ik op kaarr's verjaardag :)
En die buikpijn is geen buikgriep, straks komt de huiartsenpost langs.. men vreest voor mijn blindedarm want de pijn is echt niet tof en stopt ook niet na PCM ofzo.
  zondag 18 december 2011 @ 11:03:12 #68
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105717027
Oh KD! Dat zou niet fijn zijn! Dat doet zoooo veel pijn, sterkte ermee! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 18 december 2011 @ 11:09:51 #69
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105717162
Wat een mooie foto, mp. Ik wil ook heel graag een echt mooie foto van mijn knul, al dan niet met mij of met mij en man. Zo leuk om te hebben en om cadeau te geven. Ga binnen kort maar eens uitzoeken hoe of wat. Zie er ook wel tegenop wat ik vind mezelf de meest onfotogenieke persoon ooit. Oja, en ik word in februari 34. Vind het zelf ook heel wat als ik dat zo intik. De jaren na je dertigste vliegen gevoelsmatig voorbij. Ik zeg ook altijd heel vaag 'dat ik de 30 inmiddels gepasseerd ben', maar dat kan ik nu eigenlijk al niet meer zo zeggen :D

Sterkte voor de moeders die het moeilijk hebben. Ik heb het door ClaudiaX aangehaalde artikel gelezen. Interessante materie, lijkt op hoe wij onze jongen benaderen. Ik denk er dan wel meteen bij dat ik makkelijk praten heb, want als ventje huilt dan weet ik meestal wat er is en is het zo verholpen met een voeding, een knuffel of een schone broek. Hij is zelden echt overstuur, als dat zo is pakken we hem op en is hij net zoalng bij ons tot hij zich weer prettig voelt. Dit komt echter sporadisch voor, ik denk eens in de twee weken en dan duurt het een kwartier ofzo. Ik kan me voorstellen dat als je baby veel, lang en hard huilt, je dan weinig kunt met richtlijnen en zeker niet met richtlijnen die elkaar tegenspreken. Je kunt als ouder gewoon vaak niet anders dan je gevoel volgen, je baby volgen en meebuigen.
  zondag 18 december 2011 @ 11:11:07 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105717189
Oja, welkom nts! Klinkt goed allemaal. Lief dat mini cooper-truitje!
Kd, sterkte. Hopelijk valt het mee.
pi_105717218
Oi KD dat klinkt niet best, sterkte en ik hoop dat het meevalt!
pi_105718368
Jeetje KD, dat klinkt echt niet fijn. Hopelijk is het niet je blinde darm. Hoewel, als het wel zo is kunnen ze er iets aan doen. Ik weet helaas zelf uit ervaring hoe het is om pijn te hebben die ze niet kunnen/willen behandelen omdat ze de oorzaak niet weten. Dat is ook echt niet fijn te noemen.
pi_105718809
@SummerBreeze, jij schreef in bevallingspaspoortjes dat je 12 krammen hebt in je buik, bedoel jij dat je zichbaar hechtingen in de keizersnede wond hebt?
  zondag 18 december 2011 @ 12:25:09 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_105718820
Kd wat naar..

Nts!! Daar is Ze je draakje!! Gefeliciteerd!!
Probeer thuis niet teveel doen en echt je lijf niet te forceren!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_105718834
KD beterschap

mijn meid spuugt echt met bogen uit...en ruikt zuur strekt en schud met dr hoofdje..woensdag naar de cb dan vraag ik wat ik er aan kan doen..zo zielig!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')