abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105688738
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
4 november 2011: Jelte zoon van Vlindur

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_105688774
Ik ga hier gewoon beginnen met een hele grote :* voor BJ!
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:04:14 #3
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_105689819
NTS, gefeliciteerd me jullie mooie meiske!!! O+ Super leuke naam ook!

Danic, wat heerlijk voor je! :* Hier zitten we ook sinds een maandje pas op 'de wolk', haar vroeggeboorte, ziekenhuistijd, onze verhuizing, obstipatieproblemen hebben allemaal meer met ons gedaan dan dat we op dat moment doorhadden. Maar nu is het echt genieten, het is zo'n vrolijk en makkelijk meisje O+ , echt een schatje!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:15:12 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105690119
Hmmz, alsof de duvel er mee speelt, ligt ze nu, na 1,5 uur al meer dan 10 minuten te slapen.... In d'r box, maar dat boeit me lekker niet! Shhhhttttt.....

Babymassage ga ik trouwens eens opzoeken, lijkt me er lekker voor haar.

@Wickie: ik zal haar eens pm-en, als ik weet hoe ik haar kan vinden? :P En bedankt voor je aanbod voor de draagdoek. Lief.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105690271
Volgens mij zei ik dat over dat pm-en, tenminste als het over As1981 gaat.
Je kan haar vast wel vinden in het dreumestopic.

Zo, en nu gaan we de spulletjes pakken. Eva gaat een weekendje logeren bij opa en oma en wij gaan uit eten, naar de bios, winkelen en uitslapen *O*
En daarna wil ik heeeeeeel snel mijn mup weer terug O+
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:20:05 #6
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_105690275
NTS: Gefeliciteerd, en wat een moppie!!!!

Danic, superfijn dat het beter met je gaat :*

Susie, ik ga even wat oude berichtjes van je doorlezen, misschien heb ik wat tips voor je :*

Zo, ik laat maar weer ff wat van mij horen hier :)

Met Larissa gaat het overdag nu heel goed, sinds dat wij een heel erg strak ritme/schema aanhouden.
Elke 2 uur gaat ze naar bed voor een slaapje, i.p.v. dat we wachten totdat ze zelf moe wordt.

Ze doet eigenlijk geen hazeslaapjes meer hierdoor, maar slaapt nu +/- 1 uur per keer! Een heel verschil met de 10/20 minuten die we eerst hadden. Daardoor is ze een heel stuk vrolijker :)

Ik heb ook op aanraden van mijn zus haar vriendin het boek regelmaat en inbakeren gekocht, het is toch fijn als je weer wat nieuwe dingen kunt uitproberen (niet het inbakeren natuurlijk).

Lang verhaal onder spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:21:04 #7
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_105690311
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef danic het volgende:
Volgens mij zei ik dat over dat pm-en, tenminste als het over As1981 gaat.
Je kan haar vast wel vinden in het dreumestopic.

Zo, en nu gaan we de spulletjes pakken. Eva gaat een weekendje logeren bij opa en oma en wij gaan uit eten, naar de bios, winkelen en uitslapen *O*
En daarna wil ik heeeeeeel snel mijn mup weer terug O+
Veel plezier, geniet ervan!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 17 december 2011 @ 14:17:21 #8
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105692088
Oh, dat was jij Danic! Thanks! En veel plezier!

Ze was weer wakker geworden, heeft bij papa op zijn borst geslapen en ligt nu in de box te "spelen" Wel leuk voor de visite straks als ze wakker is :D Het is ook nooit goed natuurlijk :P

Ik heb vanavond een verjaardag, ga ik mijn eerste biertje weer drinken! Woeiiiii! *O*
pi_105697353
NTS *O* feli! Bekend mutsje trouwens :) CZE?

Jammer dat ze alweer wakker is Susie.. Wat gebeurd er als je haar laat huilen? Het klinkt natuurlijk heel barbaars.. Maar onze meneer wilde ook niet overdag. Eerst geprobeerd met troosten en weer terugleggen (wel alleen als hij moe is/was), dat deed niets.. Dan waren we alweer aan de volgende voeding toe en was er nog niet geslapen.. Dus oververmoeid enzo...
Op een gegeven moment heb ik hem maar gewoon even laten huilen omdat ik het niet meer trok en ben ik, omdat ik het niet aan kon horen maar even gaan stofzuigen.. Na 10 minuten was ik bijna klaar en was het krijsen afgezwakt naar zachtjes mopperen. Na 15 minuten was het stil (met ogen open) en na 20/25 minuten sliep meneer.

Nu gaat meneer ontspannen naar bed, meestal huilt hij even, maar nooit langer dan 2 minuutjes. Ik denk dat dit ook zijn manier is...
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:24:18 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105698907
Dan loopt ze helemaal rood aan en stopt ze even met ademhalen, dikke tranen ook. Ik ren ook niet bij ieder piepje naar haar toe, soms schreeuwt ze even in d'r slaap en daarna is het stil.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 december 2011 @ 18:40:39 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105699484
hmmm nog nooit eerder gebeurd :o Geert wil bijna nooit bij papa in slaap vallen, maar het was nog geen tijd voor Jan om naar bed te gaan. Dus ik zet een kerstcd aan met oa kling klokje klingeling. Binnen tien minuten lagen zowel Jan áls Geert op papa's borst te pitten :O :?

Welkom NTS!

Ik wilde bij gaan lezen, maar op 't moment dat ik typ over een slapende Geert hoor ik gepiep aan de andere kant van de kamer :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:42:01 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105699538
En papa? :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 december 2011 @ 18:44:48 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105699647
't scheelde niet veel _O- maar inmiddels ligt Jan op bed, Geert aan de borst en pa hangt op de bank met de katten te kroelen en tv te kijken :D
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 17 december 2011 @ 18:46:31 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105699709
Lekker hoor! Papa hier valt altijd met Anouk op zijn borst in slaap, heerlijk genieten.
pi_105699801
Tankgirl...wist niet dat je het zo zwaar had -O- :* hopelijk worden jullie goed begeleid vanaf nu!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105699824
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:19 schreef danic het volgende:
Ik ga hier gewoon beginnen met een hele grote :* voor BJ!
+1
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105700114
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:
Tankgirl...wist niet dat je het zo zwaar had -O- :* hopelijk worden jullie goed begeleid vanaf nu!
Jeetje nee, ik ook niet. Maar wat fijn dat het al lijkt te helpen. Dus ook een :* voor jou/jullie
pi_105700117
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:29 schreef Nirak het volgende:
NTS *O* feli! Bekend mutsje trouwens :) CZE?

We hadden ook dat mutsje denk ik, of eentje die heel erg erop lijkt! hooooi nts! :W

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 december 2011 @ 19:07:20 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105700387
wij hadden dat mutsje ook (2x) :Y

Tankgirl :* BJ :* en iedereen die 't nodig heeft ook nog een :*

Ik ben kerstkaarten aan 't schrijven, en ik doe er al de hele dag over. ik heb er nu vijf af :')

pi_105700546
Ik ben makkelijk DJMO...heb alles op postnl.nl gedaan, betaald en het wordt volgende week bezorgd :@
pi_105700955
ik doe het nog makkelijker: ik doe al jaren niet aan kerstkaarten. Ik heb een kleine familie en de mensen die ik een kaart zou willen sturen zie ik met de kerst.
pi_105700997
vermaanddag!
6 maanden alweer...helaas was ie vandaag snotverkouden en hoestte Evan veel. Net even met hem gestoomd. Ik hoop dat dat helpt, want hij heeft nog niet geslapen vandaag.

Wel wat courgette/banaan/pap spul gegeven voor het eerst...vond ie heel lekker.
Gisteren voor het eerst brood. Het is wat wennen, maar hij vindt het wel wat.

NTS gefeliciteerd!
Tankgirl en BJ :*
pi_105702551
NTS, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! :*

Op Facebook werd deze link laatst gedeeld: Troosten geeft rustigste baby. Interessant om te lezen voor alle (toekomstige) ouders van jonge baby's.

Ik vond dit een heel treffende uitspraak: "We leven niet meer in grote families, waar we opgroeien met baby’s en zien hoe je dat doet." Dat idee heb ik ook sterk en wordt meer bevestigd naarmate ik hier langer meelees. We meesten van ons, ikzelf ook, zijn behoorlijk clueless op het moment dat we onze baby naar huis meenemen. De kraamhulp vangt de eerste zorg op, maar daarna begint het pas. Vroeger, toen men nog in "extended families" leefde, werd er veel meer zorg en kennis gedeeld. Nu lijkt het alsof we zelf telkens het wiel opnieuw uit moeten vinden, al fungeert Fok! aardig als surrogaatfamilie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 december 2011 @ 20:10:28 #24
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105702660
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
-
al fungeert Fok! aardig als surrogaatfamilie.
O+ :Y

pi_105702892
Nts welkom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')