Onbetrouwbaar sujet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier allemaal![]()
Ik net een hele conversatie tegen meneer I. waarvan ik dacht dat ie boven was.
Kwam op zich al vrij weinig reactie vond ik, en toen bleek dus dat ie niet eens in huis was![]()
Waar ie wel is...geen idee. M'n auto is wel pleite en m'n sleutels ook...en m'n man dus ook.
En over een kwartier moeten we weg
Hij is even strandballenoverleg aan het houden met ons, telefonisch.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier allemaal![]()
Ik net een hele conversatie tegen meneer I. waarvan ik dacht dat ie boven was.
Kwam op zich al vrij weinig reactie vond ik, en toen bleek dus dat ie niet eens in huis was![]()
Waar ie wel is...geen idee. M'n auto is wel pleite en m'n sleutels ook...en m'n man dus ook.
En over een kwartier moeten we weg
Hier schijnt ie ook!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Zo, kind en ik zijn schoon en aangekleed, dus we gaan maar eens naar Goch. De zon schijnt hier
Grappig! Maar wie is die ene?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff wat fragmenten van The Voice terug te kijken van gisteravond.
En wat tof dat die ene het nummer zong dat ik opperde op 3 december in zijn topicPuur toeval natuurlijk
Maar stiekem wel leuk.
Goeoeoeoeoeodemorgenquote:
Er is geen Bietjesklas, vorige week was de laatste voor de winterstop, eerste is pas weer op 14 januari. Jammer, want het was er mooi weer voor geweest vandaag!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:40 schreef Maes het volgende:
[..]
GoeoeoeoeoeodemorgenHoe laat is de Bietklas?
Spannend hoorquote:
Wat goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen Bietjesklas, vorige week was de laatste voor de winterstop, eerste is pas weer op 14 januari. Jammer, want het was er mooi weer voor geweest vandaag!Dus Biet en ik hebben ons eigen Bietjesklas maar gedaan vanmorgen.
Als ze vooruit loopt aan de uitschuifriem en ik zeg ZIT gaat ze zitten, en als ik dan BLIJF zeg kan ik er naar toe lopen en er langs lopen, dus dan loop ik verder buiten en zij blijft zitten. Knappe Biet
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neem nooit een iPhone Q want dan krijg je bovenstaande rare meldingen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen Bietjesklas, vorige week was de laatste voor de winterstop, eerste is pas weer op 14 januari. Jammer, want het was er mooi weer voor geweest vandaag!Dus Biet en ik hebben ons eigen Bietjesklas maar gedaan vanmorgen.
Als ze vooruit loopt aan de uitschuifriem en ik zeg ZIT gaat ze zitten, en als ik dan BLIJF zeg kan ik er naar toe lopen en er langs lopen, dus dan loop ik verder buiten en zij blijft zitten. Knappe Biet
Wat heb je laten doen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
ennnn, ik ben naar de kappert geweest. Werd tijd.
Ik ook, gister, zit het leuk??quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
ennnn, ik ben naar de kappert geweest. Werd tijd.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:55 schreef Greys het volgende:
En ik was gister in de dierenwinkel in het durp en toen was daar ook een dame die altijd helpt bij de hondencursus, zij loopt daar een soort stage bij die leraar van ons zeg maar.
En ze zei tegen de dierenwinkeldame dat Beetle eerst het stoutste hondje van de klas was, maar nu met sprongen vooruit gaat![]()
Sprongen over het veld vooral, als ze zich even moet uitleven en geen zin meer heeft om te wachten![]()
Stukkie eraf, nu kan ik het weer normaal los dragen. Staat iig beter dan dat kut staartje (hihi ik zei kut)quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Ja, iphone is kut. Apple ook! Unix ftw. Want apple wordt je keihard in je reet genaaid, FANGIRL.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:59 schreef Ynske het volgende:
huis op orde, zometeen ff lekker douchen, dan de auto in en met mams naar de kerstmarkt in Aachen.
en vanavond naar een kerstbal
Boe heeft fans!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik moet biet meeten
De vrouw van de dierenwinkel hier is leip van BoeHij moest ff wachten gisteren want ik moest echt 2 sec wat uit de deka hebben. Dus ik terug, hem losgemaakt, loop ik naar de uitgang... Boe kwijt
Dus ik terug lopen... staat ie in de Discus
![]()
Heeft ie een honingoor gehad van me, maar die moest hij inleveren want die mocht hij niet daar opeten... dus we gaan weg.. zijn 30 meter verder, kijk ik achter me, Beer pleite.Staat ie weeeeer in de discus
En maar slijmen met die vrouw
Dus ik pak hem bij zijn ketting, we gaan lopen, fucking nu 40 meter verder, weer dat beest wegWeer in de discus
toen heb ik hem maar aangelijnd
en maar springen bij de discus voor de balie
[ afbeelding ]
Buiten mocht hij hem zelf dragen
Gosh wat is het toch een prachtbeestquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik moet biet meeten
De vrouw van de dierenwinkel hier is leip van BoeHij moest ff wachten gisteren want ik moest echt 2 sec wat uit de deka hebben. Dus ik terug, hem losgemaakt, loop ik naar de uitgang... Boe kwijt
Dus ik terug lopen... staat ie in de Discus
![]()
Heeft ie een honingoor gehad van me, maar die moest hij inleveren want die mocht hij niet daar opeten... dus we gaan weg.. zijn 30 meter verder, kijk ik achter me, Beer pleite.Staat ie weeeeer in de discus
En maar slijmen met die vrouw
Dus ik pak hem bij zijn ketting, we gaan lopen, fucking nu 40 meter verder, weer dat beest wegWeer in de discus
toen heb ik hem maar aangelijnd
en maar springen bij de discus voor de balie
[ afbeelding ]
Buiten mocht hij hem zelf dragen
Fijne zaterdag-winkeldagquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:59 schreef Ynske het volgende:
huis op orde, zometeen ff lekker douchen, dan de auto in en met mams naar de kerstmarkt in Aachen.
en vanavond naar een kerstbal
Oeh ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stukkie eraf, nu kan ik het weer normaal los dragen. Staat iig beter dan dat kut staartje (hihi ik zei kut)
Nou, ik hoop dat je er een beter persoon van wordt, van dat kut apple.quote:
Nog een zaterdag-winkeldag!quote:
zou wel even nakijken wanneer die open is, als t gaat om die op de Steenweg, die had nl altijd rare openingstijdenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:08 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens, als ze in Amsterdam die kokos M&M's niet hebben, ga ik ook nog ff in Utrecht kijken, daar zit ook zoeen spesjaale Amerikaanse winkelt
Ik weet niet of dat die is. Hij is klein, je kan er amper je kont keren. Naja, ik zal idd wel ff tjekken voor openingstijdenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou wel even nakijken wanneer die open is, als t gaat om die op de Steenweg, die had nl altijd rare openingstijden
Ik ook, van de trap.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat je er een beter persoon van wordt, van dat kut apple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |