Onbetrouwbaar sujet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier allemaal![]()
Ik net een hele conversatie tegen meneer I. waarvan ik dacht dat ie boven was.
Kwam op zich al vrij weinig reactie vond ik, en toen bleek dus dat ie niet eens in huis was![]()
Waar ie wel is...geen idee. M'n auto is wel pleite en m'n sleutels ook...en m'n man dus ook.
En over een kwartier moeten we weg
Hij is even strandballenoverleg aan het houden met ons, telefonisch.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier allemaal![]()
Ik net een hele conversatie tegen meneer I. waarvan ik dacht dat ie boven was.
Kwam op zich al vrij weinig reactie vond ik, en toen bleek dus dat ie niet eens in huis was![]()
Waar ie wel is...geen idee. M'n auto is wel pleite en m'n sleutels ook...en m'n man dus ook.
En over een kwartier moeten we weg
Hier schijnt ie ook!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Zo, kind en ik zijn schoon en aangekleed, dus we gaan maar eens naar Goch. De zon schijnt hier
Grappig! Maar wie is die ene?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff wat fragmenten van The Voice terug te kijken van gisteravond.
En wat tof dat die ene het nummer zong dat ik opperde op 3 december in zijn topicPuur toeval natuurlijk
Maar stiekem wel leuk.
Goeoeoeoeoeodemorgenquote:
Er is geen Bietjesklas, vorige week was de laatste voor de winterstop, eerste is pas weer op 14 januari. Jammer, want het was er mooi weer voor geweest vandaag!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:40 schreef Maes het volgende:
[..]
GoeoeoeoeoeodemorgenHoe laat is de Bietklas?
Spannend hoorquote:
Wat goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen Bietjesklas, vorige week was de laatste voor de winterstop, eerste is pas weer op 14 januari. Jammer, want het was er mooi weer voor geweest vandaag!Dus Biet en ik hebben ons eigen Bietjesklas maar gedaan vanmorgen.
Als ze vooruit loopt aan de uitschuifriem en ik zeg ZIT gaat ze zitten, en als ik dan BLIJF zeg kan ik er naar toe lopen en er langs lopen, dus dan loop ik verder buiten en zij blijft zitten. Knappe Biet
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neem nooit een iPhone Q want dan krijg je bovenstaande rare meldingen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen Bietjesklas, vorige week was de laatste voor de winterstop, eerste is pas weer op 14 januari. Jammer, want het was er mooi weer voor geweest vandaag!Dus Biet en ik hebben ons eigen Bietjesklas maar gedaan vanmorgen.
Als ze vooruit loopt aan de uitschuifriem en ik zeg ZIT gaat ze zitten, en als ik dan BLIJF zeg kan ik er naar toe lopen en er langs lopen, dus dan loop ik verder buiten en zij blijft zitten. Knappe Biet
Wat heb je laten doen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
ennnn, ik ben naar de kappert geweest. Werd tijd.
Ik ook, gister, zit het leuk??quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:56 schreef Qwea het volgende:
ennnn, ik ben naar de kappert geweest. Werd tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |