Maar het goede hieraan is weer dat Borssele gaat sluitenquote:Op zaterdag 17 december 2011 05:37 schreef Faazz het volgende:
Zalco, Aluminium fabriek en tevens hoofdafnemer van de energie die de kerncentrale in Borsele produceert, is min of meer failliet verklaard en hierdoor staan 600 werklui op straat.
http://nos.nl/audio/32300(...)OS+Journaal+audio%29
mensen met zo'n saai leven dat ze op miezerige spelfoutjes gaan lettenquote:Op zaterdag 17 december 2011 06:14 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ze hebben blijkbaar lak aan de kwaliteit van het Nederlands onderwijs daar mensen als TS de taal niet kunnen.
Is dat nou spannend, zo'n baantje als superoperator in de fabriek? En val je daar ook uit tegen mensen die je willen helpen met het verbeteren van je representatieve talenten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 06:26 schreef superoperator het volgende:
[..]
mensen met zo'n saai leven dat ze op miezerige spelfoutjes gaan letten
Reprensatief hoef ik niet te wezen in een fabriek, dus schijt aan...quote:Op zaterdag 17 december 2011 06:33 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Is dat nou spannend, zo'n baantje als superoperator in de fabriek? En val je daar ook uit tegen mensen die je willen helpen met het verbeteren van je representatieve talenten?
mja, je moet de directie en het bestuur beter boos aankijken. ik begrijp je gevoelens wel en kut voor je enzo, maar als de overheid maar alle grote bedrijven gaat redden wordt het helemaal een zooitje en zijn we als land zo failliet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 06:32 schreef superoperator het volgende:
Als je een random klein bedrijf noemt geef ik je gelijk.
maar als je zo'n groot bedrijf naar de donder laat gaan, kan je verwachten dat Nederland deels in gaat storten, maar de kamer lijkt oostindisch doof te wezen...
Jij hebt het over trots en saamhorigheid als burgers van Nederland. Minste wat je dan kunt doen is correct spellen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 06:26 schreef superoperator het volgende:
[..]
mensen met zo'n saai leven dat ze op miezerige spelfoutjes gaan letten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |