Easy Rider?quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:30 schreef tong80 het volgende:
Met welke film had Jack Nickolson zijn doorbraak ?
Pieter Menten?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:26 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Zo halverwege de jaren ’70 probeerde een oude, rijke man wat kunstwerken te verkopen. Dat had hij beter niet kunnen doen, want van het één kwam het ander en na veel vijven en zessen belandde hij achter de tralies. Wie was hij?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:28 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Ja! Hmm... ik had iets cryptischer moeten zijn.
Herald of Free Enterprise.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Wat was de naam van het schip dat eind jaren 80 zonk bij Zeebrugge waarbij 193 mensen het leven lieten?
Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Ik weet 't wel, maar ik heb gegoogeld
Ik zal een hint geven: dit is plantaardig en niet duurzaam - en dat laatste is ook de bedoeling.quote:
Geen idee een blad van een bepaalde plant?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal een hint geven: dit is plantaardig en niet duurzaam - en dat laatste is ook de bedoeling.
Warm...quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee een blad van een bepaalde plant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |