Juist van Ulsen in de vloek van de woestewolf en Jongewaard als Gruizel in Hamelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Henk van Ulsen en Leen Jongewaard?
Zonder die initialen had ik het nooit kunnen raden. Even iets nieuws bedenken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist van Ulsen in de vloek van de woestewolf en Jongewaard als Gruizel in Hamelen
Ik denk dat niet veel mensen het nog zullen weten met al die ontkerkelijking. Maar ik vind het een vraag in de sfeer van deze feestdagenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:42 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. Weet ook niet wat het met 40+ heeft te maken
OKquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat niet veel mensen het nog zullen weten met al die ontkerkelijking. Maar ik vind het een vraag in de sfeer van deze feestdagen![]()
Weet je echt niet na hoeveel dagen de drie koningen bij Jezus kwamen kijken? Er is zelfs een Engels liedje overquote:
Juist!quote:
Zo zie je maar, nooit te oud om te leren, ik had er nog nooit van gehoord, iedereen een gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2012 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist!
En een gelukkig nieuwjaar gewenst, puzzelaars
Maar het liedje heb je toch vast wel eens gehoord? Er valt rond de feestdagen bijna niet aan te ontkomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zie je maar, nooit te oud om te leren, ik had er nog nooit van gehoord, iedereen een gelukkig nieuwjaar
Ja dat klopt maar wel een tijd geleden, ik doe altijd mijn best om alles wat met Kerst te maken heeft te vermijdenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het liedje heb je toch vast wel eens gehoord? Er valt rond de feestdagen bijna niet aan te ontkomen.
Daarin kan ik me ook wel vinden. Dit jaar is het me aardig gelukt, jou ook hoop ikquote:Op zondag 1 januari 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar wel een tijd geleden, ik doe altijd mijn best om alles wat met Kerst te maken heeft te vermijden
Ja hoor, ik wordt daar steeds beter inquote:Op zondag 1 januari 2012 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarin kan ik me ook wel vinden. Dit jaar is het me aardig gelukt, jou ook hoop ik
Correctquote:Op zondag 1 januari 2012 16:04 schreef trabant het volgende:
Ingenieur Manusama?
Edit: Voor de vorige vraag: zie ook Twelfth Night van Shakespeare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |